השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה עם תרופות

תוכן העניינים:

ישנן יותר מארבע דרכים להסרת צלקות אקנה, וששת הטיפולים המתוארים לעיל רק מגרדים את פני השטח (אין שום משחק מילים). ביקשתי מרופא העור שלי לערוך רשימה של מיטב הטיפולים הקיימים כיום המסייעים בשיפור המראה של צלקות אקנה וכתמים כהים. ארבע דרכים אלו הן השיטות הנפוצות והטובות והיעילות ביותר להסרת או להקלת צלקות אקנה. אמנם אין את הטיפול הטוב ביותר בסימני אקנה, אך להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים שעליך לשקול אם ברצונך לרפא את מכונית האקנה שלך.

עם זאת, ישנן דרכים רבות להיפטר מצלקות אקנה ולהפחית מאוד את המראה שלהן, כגון שימוש בקרמים מקומיים ותרופות מקומיות.

טיפול בעור עם מוצרים המורכבים ממרכיבים המסייעים לדהיית צלקות יכול להיות יעיל לצלקות אקנה קלות עד בינוניות

אך יתכן שיהיה צורך לעשות זאת עם קצת יותר סבלנות. אפשרות נוספת לחולים הנלחמים בצלקות אקנה היא פילינג כימי שמסיר תאי עור פגומים ומשפר את המרקם. כדי להסיר את שכבת העור העליונה הפגועה, רופא עור מורח פילינג כימי על העור כדי לעורר את צמיחת התאים החדשה של צלקת האקנה. ניתן להשתמש בפילינג כימי גם בשילוב עם קרמים מקומיים ותרופות מקומיות כמו תרופות נוגדות דלקת.

ניתן לטפל בצלקות אקנה בניתוח על ידי טיפול בלייזר, אגרוף בהשתלה או ניתוח השתלה והשתלה. ספק רשאי להשתמש בצלקות אקנה בפרזנו, קליפורניה, לטיפולי לייזר, אך ישנם סוגים אחרים של טיפולים בהם ניתן להשתמש באזורים אחרים.

אם ברצונך להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בצלקות אקנה, הקפד למרוח אותן לאחר מחקר מעמיק ושיחה עם רופא עור.

אינך צריך לפחד לבחון אפשרויות טיפול יעילות עם רופא העור שלך

אך מומלץ שתדבר בפירוט רב יותר על טיפול באקנה ואקנה. אם יש לך כבר צלקות באקנה, ודא שאתה מקבל את הפסקות האקנה שלך לפני שאתה מתמקד בטיפול. צלקות אקנה הן קבועות, לכן עליכם לעשות זאת בהקדם האפשרי, גם אם היה לכם בעבר, מכיוון שהתפרצות נוספת עלולה להחמיר את הצלקות ולסבך את הטיפול בעתיד. אתה עדיין יכול לקבל תקלות באקנה, במיוחד אם הן נמשכות יותר מכמה ימים ואפילו שבועות.

אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד לטפל ביעילות בצלקות האקנה שלך, פרמטר דרמטולוגיה פרטנרים עומד לרשותך בכדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת וליצור תוכנית טיפוח שמתאימה לך.

ב- Dermatology Surgery Surgery Flatiron אנו מציעים פתרונות לטיפול בצלקות אקנה ואקנה

כולל טיפולי אקנה לייזר מיוחדים המשפרים את גוון ומרקם העור. אנו מציעים מגוון רחב של טכניקות, כולל מוצרי טיפוח רפואיים לעור, אשר לא רק מטפלים באקנה אלא גם מפחיתים את צלקות האקנה. אולי החייאה היא אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול בצלקות ובצלקות אקנה. הוא כולל שימוש בניתוחי לייזר, טיפול בלייזר ומגוון טיפולים נוספים לאקנה.

לאחר הניתוח

רופאי עור מטפלים לעיתים קרובות בצלקות מוגברות עם סטרואידים, 5-FU ואינטרפרון. לאחר פעולת צלקות האקנה מבצעים הזרקות וחולים עם צלקות אקנה, המציגים את עצמנו עם מוליך משולב, מטופלים בהרדמה מקומית. הסוכן הכימותרפי המכונה fluorouracil (5-FU) יכול להיות יעיל גם לטיפול בצלקות אקנה. התרופות הכימותרפיות כגון פלואורורסילס (6-FU) ואינטרפרון (4-UF) בשילוב עם קורטיקוסטרואידים, קורטיזון ותרופות אחרות כגון תרופות אנטי דלקתיות וסטרואידים יעילות גם לטיפול בצלקת האקנה הגוברת.

אם יש לך צלקת עמוקה בעגלת אגרוף שלעתים קרובות נראית כמו נקבובית גדולה

יש צורך להסתכל עליה ולקרוא לה תת-חתך כדי לתת לך את התוצאות שאתה רוצה. טיפול באקנה בלייזר קל מוצע לחולים להסרת צלקות אקנה בטיפול בלייזר בשילוב עם קורטיקוסטרואידים, קורטיזון ותרופות אחרות כגון תרופות נוגדות דלקת וסטרואידים. ניתן להשתמש בלייזרים גם להסרת צלקות אקנה, מכיוון שהם יכולים להילחם באקנה עצמו. אם לאקנה שלך יש צלקת עמוקה יותר שלעתים קרובות נראית כמו נקבוביות גדולות, ייתכן שיהיה צורך בניתוח להסרתה, ה"חתך ", כדי לתת לך את מה שרצית.

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה, אך באופן כללי הוכח כי טיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. ניתן להשתמש בלייזרים לטיפול באקנה ולהחלקת הצלקת עצמה.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם