השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בקופת חולים

תוכן העניינים:

הנה מה שאתה צריך לדעת על הליכים רפואיים לטיפול באקנה וצלקות אקנה. קבוצת דרמטולוגיה אנו מציעים מגוון רחב של שירותים רפואיים ודרמטולוגיים לחולים עם אקנה ומחלות עור אחרות כגון פסוריאזיס, אקזמה, דלקת מפרקים פסוריאזיס ועוד.

לכל הליך תפקיד שונה בטיפול באקנה וצלקות, כאשר כל שיטה מתאימה יותר למצבי עור שונים כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס ועוד.

הטיפול הטוב ביותר מומלץ בהתבסס על מה שאתה רוצה ומיקום הצלקות

גש לרופא העור לקבלת ייעוץ בנושא טיפול באקנה, עקוב אחר ההוראות וחזור לטפל בצלקות או בצלקות שלך אם הם מתרחשים, במיוחד בשלבים הראשונים שבהם יש לך הסיכוי הטוב ביותר להפחית נזקי עור. רופאי העור שלך יקבעו איזה סוג של צלקת אקנה יש לך והם יקבעו איזה סוג של אקנה הכי מתאים לך. זה יכול לעזור לכם לקבוע את השיטות הטובות ביותר להפחתת שכיחות הצלקות, מה שקוזז גם על ידי העובדה שהסימנים על העור הם למעשה צלקות ולא מצבים.

אם יש לך צלקות עמוקות ברכב אגרוף שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות

יתכן שיהיה צורך לקרוא לאקנה תת-חתך, מכיוון שאתה רוצה שיטת השתלה חלופית שיכולה להוביל לתת-חתך. אם הצלקות שלך חמורות יותר, הרופא שלך יבצע כריתה בשבץ מוחי, אך מספר פגישות או שילוב של טיפולים הם בהחלט שכיחים ומטרתם לחסוך מחשבה בהתאם לחומרת הצלקת שלך. Subision הוא הליך כירורגי חסכוני המשמש בצורה הטובה ביותר לטיפול בצלקות אטרופיות מגולגלות.

כדי לבצע הליך זה, רופא עור מעביר מחט יד סטרילית – גלגלת מסמרת מעל צלקת אקנה מדוכאת. בטכניקה זו הוא חותך את העור, מסיר את צלקות האקנה ואז אוטם את הפצע בתפרים. במהלך טיפול זה מסירים את הצלקת כמו בכריתה, והאזור בו הוסרה מתמלא בשתל עור מחלק אחר של הגוף, בדרך כלל מאחורי האוזן.

לטיפול בתאי גזע יכולה להיות השפעה משמעותית על הטיפול בצלקות אקנה ואף על השבת העומק בעתיד

ניתן לשלב את שיטת לייזר פונץ 'עם טיפולים אחרים כמו טיפול בלייזר, ניתוח לייזר ורפואת עור בלייזר והיא השיטה היעילה ביותר לשיפור צלקות אקנה עמוקות. חומרי מילוי מס '1 לאקנה וצלקות, בהם ניתן להשתמש בשתי דרכים: 6 – 9% מילוי רקמות רכות הוא אידיאלי לטיפול בחולים עם צלקת אקנה מגולגלת. ישנם סוגים אחרים של חומרי מילוי בהם ניתן להשתמש בצלקות אטרופיות ובמתאר, או אפילו לעומק פני השטח.

הטיפול הראשון

הוא פילינג עם חומצה טריכלורואצטית ואחריו TCA, תהליך בו מופרדת צלקת האקנה מהעור הבסיסי. הטיפולים הראשונים כוללים פילינג ו- T CA, ואחריהם TPA, תהליך הפרדת צלקות האקנה מהעור הבסיסי, ואז קילוף עם חומצה טריכלורואצטית.

טיפול לייזר אמצע אדום בצלקות אקנה עם חומצה טריכלורואצטית, TCA ו- TPA, תהליך הפרדת צלקות האקנה מהעור הבסיסי.

המערכת הבסיסית והמעשית ביותר מחולקת לצלקות אקנה אטרופיות, הסוג הנפוץ ביותר של צלקות אקנה. בורר קרח או מחט לטיפול בצלקת אקנה: טיפול בצלקת בשילוב של קרח, מים ומחט.

סוג זה של צלקת אקנה דומה לכלי, מכיוון שהחור בחלקו העליון רחב יותר ומצטמצם עד כדי כך שהוא חודר עמוק יותר לעור. למעשה, זה סימן לכך שהעור שלך עשה את עבודתו, לא להפך.

בעוד שאחד מכל חמישה חולי אקנה סובל גם מצלקות

החדשות הטובות הן שלא כל צלקות האקנה הן קבועות. אתה יכול להתחיל בטיפול ולהיפטר מהאקנה שלך אחת ולתמיד ללא התפרצויות חדשות שיכולות להוביל לצלקת אקנה חדשה. אם הטיפול בבית לא עובד או ששכחת אותו במקרה הרע, כדאי לך לפנות לרופא לאקנה.

אם יש לך זיהום בעור שאינו מגיב לטיפולים קונבנציונליים

הרופא שלך עשוי להפנות אותך לרופא עור. רופאי עור בוחנים את עורכם וקובעים האם יש לכם צלקות אקנה ובאיזה סוג עור מדובר. בעת עריכת תוכנית, דרמטולוגיה תביא בחשבון דברים רבים, כולל הצלקת בגוף וסוג האקנה.

ישנם מטופלים הזקוקים למספר טיפולים בצלקות אטרופיות

וחלק מטיפולי הצלקת להלן אינם ניתנים לביצוע באמצעות תרופות אקנה טיפוסיות. ניתן למקד טיפול אחר בצלקות אקנה בהתאם לסוג הצלקת. הדלקת הנגרמת על ידי התפרצויות יכולה גם להפחית את יעילות הטיפול.

חולים עם צלקות אגרוף מבודדות משיגים שיפור משמעותי, חולים עם צלקות אטרופיות לא. בנוסף לעיצוב מחדש של מבנה העור, טיפול בצלקות אקנה, כמו קטיף גלידה, יכול לשפר את איכות החיים של המטופל ובני משפחתו.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם