השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול באקנה פעילה

תוכן העניינים:

לאקנה וולגריס יש השפעה משמעותית על איכות חיי המטופל, משפיע על ההערכה העצמית וההיבטים הפסיכו-סוציאליים. השימוש בטיפולי אקנה ללא מרשם או נגד תרופות הוא עמוד התווך בחברה שלנו, אך הבחירה בטיפול היעיל ביותר עלולה להיות מבלבלת. כחולים ורופאים אנו עומדים בפני טיפולי אקנה רבים ללא מרשם ומרשם. חשוב שרופאי העור יהיו מודעים לאפשרויות השונות, כולל יתרונות ומגבלות אפשריים. האפשרויות מכריע, מה שמקשה לומר מהו באמת הטיפול באקנה הטוב ביותר עבורך.

לפני שתנסה בכלל למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך, חשוב לדעת בדיוק עם איזה סוג של אקנה אתה מתמודד, כך שתוכל למקד את הטיפול שלך בהתאם. תוכלו ללמוד כיצד להגביל את בחירותיכם ולבחור על פי צרכי סוג העור שלכם.

לקבלת תוצאות אופטימליות

נדרשים מספר מפגשים והטיפול צריך לקחת לפחות חודשיים לפני שמופיעות צלקות חדשות מאקנה פעיל, "אומר ד"ר לוין. טיפול באקנה זה לא נועד להסיר נגעים בודדים קיימים, אלא אמור להיות מיושם באופן עקבי לאורך חודשים למניעת נגעים חדשים.

כדי להפיק את המרב מהטיפול שלך ולשמור על התפרצויות אקנה עתידיות, מומלץ להשתמש בעקביות במוצרי טיפוח הנכונים. בקש ממך רופא עור לפני המלצות לפני שתשקול לקנות אור סודי לטיפול באקנה.

לקבלת קרמים זולים יותר של חמצן בנזואיל

צ'אנג ממליץ על טיפול באקנה נויטרוג'נה ספוט, המכיל מינון נמוך יותר של פרוקסידים (תכשירים רבים מכילים 5 אחוזים) ומפחית דלקת בנגעים פעילים, היא ממליצה. נמצאים אצל רופא המשפחה שלך לפתרונות אקנה, ייתכן שתקבע לך שילוב של קרם מקומי נגד אקנה וטיפול אקנה פעיל.

אם יש לך אקנה בינוני עד קשה בכל חלק בפנים שלך

זה יכול להיות רעיון טוב יותר לטפל בזה באמצעות קרמים מקומיים ואנטיביוטיקה מקומיים. בקמפ מבטיחים שתוכלו להשתמש בקרם לטיפול בנגעי אקנה דלקתיים, אך אם יש לכם # פצעונים חזקים, רופא העור יכול לרשום לכם טבליות עם אנטיביוטיקה בכדי להילחם באקנה במלוא עוצמתה.

יתכן שלא תראה שום תועלת מטיפול זה במשך כמה חודשים, אך שימוש בטיפול באקנה טבעי, כגון קרם אנטי דלקתי, יכול לעזור. למרות שאין מחקר שתומך בשימוש יעיל בטיפולי אקנה טבעיים, הנה שתי אפשרויות פופולריות שתרצה לנסות.

לפני שתבחר בתרופה לאקנה

תחילה עליך להכיר את ארבע השיטות הבסיסיות למאבק באקנה. הסתכל על הפנים שלך, השתמש בטכניקת ניקוי עדינה ולא שוחקת והתנהג בעצמך באמצעות הרבה קרם לחות עם חמצן בנזואיל. אם אתה משתמש בטיפולי אקנה המכילים חמצן בנזואיל, הטיפול השני באקנה יכיל אקנה – לחימה והשמדה של מרכיבים כמו סודה קאוסטית, ביספינול A (BPA) וחומצה ביפידו-בוטירית. כולנו יודעים שהוא מתייבש, אך הוא יעיל מאוד גם כנוגד דלקת, לכן הקפידו לכלול אותו בקרם הלחות שלכם. זכור כי ישנם ארבעה מותגים בלבד שאושרו במיוחד על ידי ה- FDA כתרופות לאקנה. שוחח עם הרופא שלך כיצד להיפטר מאקנה באמצעות אמצעי מניעה, ולמידע נוסף על אופן פעולתו.

אפילו טיפולי האקנה הטובים ביותר לא מתאימים לכולם

ולכן הדרך לנקות את העור היא לעתים קרובות דרך לנסות ולסטות. אתה עלול לחוות הצלחה מועטה או ללא הצלחה עם כל אחד מהמוצרים הללו מכיוון שאותו טיפול באקנה לא מתאים לכולם. למעשה, יתכן שתצטרך לנסות כמה תרופות לאקנה לפני שתגלה איזה סוג של אקנה משפיע עליך ועל העור שלך. אין להשתמש בתרופות ביתיות לפצעונים אלא אם כן יש לך המלצת רופא לטפל בהם בצורה הטובה ביותר תחת פיקוח רפואי. גורמים שעשויים להיות הגורם לאקנה שלך, לא רק המוצר עצמו. אם יש לך אקנה שאינו מגיב לטיפול עצמי – טיפול או טיפולים ללא מרשם, קבע פגישה עם רופא. אם ההתפרצויות המזדמנות שלך אינן מודלקות, עליך לפנות לרופא עור בהקדם האפשרי.

שני טיפולי לייזר הם אידיאליים להסרת צלקות אקנה

אך הם בדרך כלל אינם מומלצים כטיפול באקנה. המתן עד שהמוגלה נעלמה והאקנה שלך פחות מודלק לפני שתבצע טיפולי שחיקה במיקרו דרדר. פשוט התמקדו באזורים בהם האקנה אינו חמור כמו הקצוות החיצוניים של הפנים ומתחת לעיניים.

BLU

U אושרה על ידי ה- FDA בשנת 2003 כטיפול באקנה דלקתית דלקתית ומאז נחקרה לשימוש בה בטיפול בצלקות אקנה. המרכיבים הפעילים של טיפול באקנה מקומי עשויים לכלול בנזודיאזפינים כגון דוקסיציקלין, דיקלופנק וחומצה ליזרגית דיאתילאמיד. למרות שאושר במקור על ידי ה- FDA לטיפול ברוזציאה, אורסאה היא אנטיביוטיקה עם מינונים של דוקסיציקלין, המשמשת בדרך כלל גם בטיפולי אקנה. הוא משמש כנוגד דלקת ומשמש לעיתים קרובות לטיפול בצלקות אקנה, במיוחד בקצוות הפנים החיצוניים ומתחת לעיניים.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם