השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

צלקות אקנה טיפול

תוכן העניינים:

להלן כמה מהטיפולים המובילים בצלקות אקנה וכיצד הם יכולים לעבוד להחזרת עור בריא. כאן, רופאי עור מסבירים כיצד לקבוע האם קיימות צלקות אקנה וכתמים כהים, מה ניתן לעשות כדי להפחית את מראהם וכיצד להימנע מהם בכלל. למידע נוסף על הטיפול באקנה ומחלות עור אחרות באמצעות טיפול באור לייזר.

ניתן להשתמש באופנים שונים בהתאם לסוג צלקת האקנה

אך באופן כללי, טיפול בלייזר הוכח כאפשרות היעילה ביותר עבור רוב החולים עם צלקות אקנה. אקנה PCD – חולי צלקת שהציגו את עצמם בפני רופא עור עם אפליקטור משולב של טיפול באור לייזר והרדמה מקומית התנהגו טוב יותר מאלה שטיפולם בוצע בהרדמה מקומית. עם זאת, לייזרים מציעים דרך קלה ויעילה לשנות את המראה של סוגים רבים של פגמים, כולל צלקות מורמות ודיכאוניות וכתמים כהים.

אמנם טיפולים אלה יכולים לסייע בשיפור המראה של צלקות אקנה, אך הם אינם מסירים או מסלקים אותם ואינם גורמים נזק קבוע לעור.

הטיפול לא יעבוד בכל סוגי צלקות האקנה ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא עור מהימן

כדי למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך. דרמטולוגיה היא מומחית לטיפול בעור וקובעת את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר לאדם על סמך מצבו הנוכחי, גילם, סוג העור וגורמים אחרים. לאחר שניהלת את האקנה הקיים שלך ומנעת צלקות נוספות, אתה יכול להתחיל בתהליך הטיפול בצלקות על ידי דיון בסוג הצלקות שיש לך, בשינוי צבע סביב הצלקת אם יש לך אחת מהצלקות הללו, כמו גם באפשרויות הטיפול שלך. לטיפול בצלקות אקנה בדאלאס, פשוט התקשרו אלינו ונעזור לכם לבחור את הטיפול המתאים ביותר למצבכם.

אם יש לך צלקת עמוקה במכונית אגרוף שלעתים קרובות נראית כמו נקבובית גדולה, יש לקרוא לה תת-חתך כדי לתת לך את התוצאות הרצויות. הטכניקות הבאות יכולות להציע שיפורים קוסמטיים אם הצלקת נשארת כצלקת אטרופית כללית לאחר הטיפול.

לא ניתן לבצע את הטיפול בצלקות בתרופות אקנה טיפוסיות, והדלקת הנגרמת כתוצאה מהתפרצויות יכולה גם להקטין את יעילות הטיפול. ביצוע טיפול בצלקות אקנה בהתפרצות אקנה קיימת יכול להפחית את יעילות הטיפול ולגרום לדלקת באזור הצלקת.

אם אתה חווה כעת התפרצות אקנה חדשה

יתכן שיהיה צורך לטפל בהסרת צלקות אקנה. הטיפול בצלקות עשה דרך ארוכה ויש הרבה דברים שתוכלו לעשות בכדי לטפל בצלקות אקנה. אתה יכול להתחיל בטיפול ולהיפטר מהאקנה שלך מבלי להסתכן בהתפרצויות חדשות שעלולות להוביל לפצעונים חדשים או להתפרצות חדשה. עם זאת, הצלקות בפנים, בצוואר, בגב, בזרועות, ברגליים ובחלקי גוף אחרים אינן קבועות, לכן עליכם להציע את הטיפול הנכון בכדי להיפטר מהם אחת ולתמיד עם כל התפרצות חדשה, אך טיפול בצלקת. יכול לבוא בצורות רבות.

כל סוג של צלקת אקנה דורש טיפולים שונים לתיקון אזורי העור הפגועים וליצירת מראה חלק וברור. לחולים עם צלקות קלות עד קשות, צלקות אקנה עשויות להכיל פילינג כימי המסייע בשיפור גוון ומרקם העור.

שגרות לטיפול בעור המכילות מוצרים המורכבים ממרכיבים המסייעים לדהיית צלקות יכולות להיות יעילות בצלקות אקנה קלות עד בינוניות

אך ייתכן שיהיה צורך לבצע אותן עם קצת יותר סבלנות. טיפולים אקטואליים שרופאי העור יכולים להירשם להם יכולים להבהיר את העור ולעזור לדעוך את הכתמים הכהים הנגרמים על ידי צלקות אקנה.

ישנם כמה מטיפולי החייאת הלייזר האגרסיביים ביותר לצלקות אקנה המספקים תוצאות דרמטיות ללא בעיות עור

טיפולי לייזר Fraxel מסייעים להחלקת קמטים עדינים עד בינוניים בצלקות אקנה וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים לטיפול בעור כגון קרמים ותחליבים.

ישנם מגוון צלקות אקנה שניתן לחלק לשני סוגים

צלקות מגולגלות וצלקות נופלות. אלה כוללים צלקות מוגברות של אקנה, אקנה בעור פתוח או שנפל – אקנה צלקות יכולות לגרום לבעיות עור שונות בהתאם לסוג הפצעונים, סוג האקנה ומספר השנים שכבר יש לך וגילך.

ישנם סוגים שונים של צלקות אקנה, והסוג שתקבל תלוי איך העור שלך מגיב לתהליך הריפוי אם יש לך פצעונים או פריצות. צלקות האקנה משתנות בהתאם לסוג וחומרת נגע האקנה המקורי.

לראות איש מקצוע שיוכל לבצע עקירה בבטחה ולעזור לשמור על נקיות הנקבוביות שלך

יכול להועיל מאוד הן לצלקות אקנה והן לצלקות אקנה. דבר אחד שאתה לא צריך לעשות כאשר אתה מתמודד עם צלקת אקנה הוא להעמיס על מסכות ותחליבים מהודרים שעוזרים לגרות את העור שלך, מה שהופך את הצלקת לאדומה ואף בולטת יותר. בעוד שהצעד הראשון להימנע מצלקות אקנה הוא להימנע מלכתחילה, ד"ר זייכנר אומר שיש כמה טיפולים נגדיים שאולי תרצה לשמור עליהם על אותם פצעונים שפשוט לא רוצים להפסיק. .

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם