השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה עם תכשירים קוסמטיים

תוכן העניינים:

ב- Dermatology Surgery Surgery Flatiron אנו מציעים פתרונות לטיפול בצלקות אקנה ואקנה, כולל טיפולי אקנה בלייזר מיוחדים המשפרים את גוון ומרקם העור. יש לנו כל מה שאתה צריך כדי לטפל בצלקות אקנה במהירות וביעילות. רופאי העור המנוסים שלנו מתמחים בטיפול בטיפולי צלקות אקנה להפחתת שכיחות צלקות האקנה. אנו נקבע איזה סוג של צלקת אקנה יש לך ונמליץ על הטיפול הטוב ביותר על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת. טיפול Fraxel המותאם אישית שלנו בצלקות אקנה לוקח בחשבון את עומק הצלקות, את הסובלנות האישית שלך להשבתה, את גוון העור ואת המרקם שלך, כמו גם גורמים אחרים כמו גיל, גיל האקנה שלך, סוג העור, היסטוריה של אקנה ו צבע עור. Fraxel היא הדרך היעילה והמשתלמת ביותר להחלקת צלקות וצלקות אקנה בארצות הברית.

לאנשים המעוניינים בטיפול בלייזר בצלקות אקנה

אך מעדיפים הליך פחות פולשני, אנו מציעים פוטנציאל לשיפורים משמעותיים. טיפולי לייזר Fraxel מבוצעים בשבריר מעלות ניתוח לייזר מסורתי ועוזרים להחלקת קמטים עדינים עד בינוניים בצלקות האקנה.

נשמח לדון ביתר פירוט ביתרונות הטיפול בלייזר Fraxel בצלקות אקנה והיתרונות הפוטנציאליים שלהם לחולי אקנה.

כריתה של שבץ מוחלטת בדרך כלל לצלקות זעירות ועמוקות שאינן מגיבות היטב לצורות אחרות של טיפול בצלקות אקנה

לאחר שתהיה מודע לסוג הצלקת, ד"ר פרסאד יפתח עבורך תוכנית טיפול בהתאמה אישית לצלקות אקנה. מומלץ לטפל בצלקות עמוקות באמצעות טיפול לייזר Fraxel וטיפולי אקנה אחרים. צלקת באקנה דיכאונית: מכונית האקנה הדיכאונית אינה עמוקה, אך שוליים הצלקתיים מותווים כך שהיא תורגש פחות.

רופאי עור לעיתים קרובות מבצעים ניתוחים להגדלת הצלקת. לפי גרוס, צלקות אקנה הן צלקות אקנה קטנות, צרות ומדויקות החודרות עמוק לעור. הצלקת צמודה ועמוקה ובדרך כלל מפוזרת על הפנים, אך לא גדולה כמו מכונית אקנה רגילה.

DermaSweep Microdermabrasion מתאים יותר להשגת תוצאות טיפול לאורך זמן לצלקות אקנה

אם יש לך צלקת ארגז עמוקה שלעתים קרובות נראית כמו נקבובית גדולה, יתכן שיהיה צורך לנתק את האקנה בתת-חתך כדי לתת לך את התוצאות הרצויות, אך רק אם זה נחוץ לסוג מסוים של אקנה (הנקרא סוביציה) ו לא לכל הפנים או אפילו לכל הפנים, בהתחשב בתוצאות הרצויות. למי שיש צלקות "Boxcar" עמוקות, שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות, יש צורך בצלקת Boxcar עמוקה יותר או באקנה מאופק, אם כי לא אם מקבלים אותה או אפילו לא את התוצאה הרצויה.

משטח לייזר יכול לשמש לטיפול בצלקות אקנה אם לצלקת עומק זהה יחסית

כמו צלקת שטוחה, או אם יש לה עומק זהה יחסית. אתה יכול להשתמש בלייזר לטיפול בצלקות אקנה ואפילו לבטל את הצלקות בעצמך. עם אנרגיית השבירה בה משתמשים בלייזרים של צלקות אקנה, עומדות בפניכם אפשרויות רבות כאשר אתם מחפשים טיפול בצלקות אקנה עבור מגוון רחב של סוגים שונים של אקנה, מצלקות עמוקות ורדודות ועד צלקות עמוקות ועמוקות יותר.

במחלקת עור וכירורגית לייזר ב Flatiron

אנו מתמחים בפתרונות אקנה מבוססי לייזר המפחיתים את ההשפעות של אקנה וצלקות אקנה. מנתחי פנים ופלסטיקה מוסמכים על ידי הלוח מציעים טיפולים רבים עבור צלקות אקנה, והם בחירה מצוינת להעלות אותך בדרך לעור בריא ויפה יותר. לייזרים לצבעי דופק יכולים למזער את צלקות האקנה על ידי מיקוד היכן הצלקת נוצרת. משטח מפוצל, שאינו מחליק, סוג לייזר המשמש לטיפול באקנה.

מילוי זה יכול לטפל בצלקות אקנה מסוימות

כמו צלקות שקועות או צלקות קשורות החודרות עמוק לדרמיס ודורשות תת-חתך. הטיפול בצלקות גדולות יותר כולל את טיפולי צלקת האקנה הנ"ל, אך כולל גם סגירה כירורגית של הצלקת. זהו סוג של חומר מילוי שיכול לשמש גם באזורים אחרים והוא זמין לטיפול באקנה וסוגים אחרים של צלקות.

זהו טיפול יעיל לצלקות אקנה, מכיוון שהפגיעה הנגרמת על ידי קילוף מעוררת התחדשות קולגן ומובילה להיווצרות קולגן חדש.

ניתן להשתמש בטיפול זה בשילוב עם טיפולי אקנה אחרים לצלקות אקנה שטחיות ורדודות ביותר

הטיפול בצלקות אקנה עשוי לכלול נטילת תרופות נוגדות דלקת כגון בנזודיאזפינים ואנטי היסטמינים. חומר כימותרפי המכונה Fluorouracil 5-FU יכול להיות יעיל גם לטיפול בצלקות אקנה: טיפול זה יכול לגרום להיווצרות קולגן חדש בעור ויכול לגרום לירידה בגודל וחומרת האקנה שלך. תרופות כימותרפיות אלה הידועות ב- Fluorursacils 5: 5-FU יכולות להיות יעילות גם לטיפול בגידול ברכב.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם