השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

השתלת שיניים

השתלות שיניים בקריות

תוכן העניינים:

לאנשים שיש להם שן חסרה אחת או כמה שיניים חסרות, השתלת שיניים יכולה לעבוד כמו נס. השתלות שיניים מהוות פיתרון עמיד ומושך להחלפת שיניים חסרות או נשלפות. הם טובים יותר מאלטרנטיבות אחרות כגון גשרים מכיוון שלא צריך להחליף שיניים נוספות במקום השיניים החדשות. שתל שיניים הוא יתד טיטניום קטן המחליף את שורשי השן החסרה (ראה דוגמה למטה). השתל מוחדר לעצם הלסת בהליך כירורגי קטן שבוצע ברפואת שיניים בקמפ קריק. ברגע שהשתל מוחדר לעצם הלסת, מחובר כתר חרסינה.

השתל מחובר לעצם הלסת שלך במשך כמה חודשים על ידי התמזגות עם עצם להחלפת השן החסרה. השתל לעולם אינו מתפרק ואין צורך בטיפול שורש או תחושה בשן.

יתכן שתזדקק להשתלת שיניים אם יש לך שן חסרה ואתה מעדיף שלא יהיה לך גשר או תותבת. החלף מספר שיניים אם חסר יותר משן אחת, שתל יכול לספק מנגנון החלפה אידיאלי.

אתה ורופא השיניים שלך יכולים לדבר על השתלות שיניים ולדון באפשרויות שלך להחלפת שיניים חסרות

רופא השיניים שלך ישתמש בתמונות ובסריקות כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב להשתלת שיניים. לגמו והגיעו לפגישה עוד היום אם אתם תוהים אם אתם יכולים להיות המועמדים הטובים ביותר להשתלות שיניים – קבעו פגישה או צרו קשר עוד היום. ברגע שד"ר קמפ-טומה, ד"ר וויטצ'ה וד"ר בארקר קובעים שיש לך מספיק עצם לקבל השתלות שיניים, הם מרדים את האזור סביב חלל הפה הריק ומכניסים את השתלים. במידת הצורך, רופא השיניים שלך יוסיף השתלת עצם מכתשית (עצם סינטטית או עצם תרומה) כדי להבטיח שעצם הלסת שלך תהיה חזקה מספיק לשתל. לאחר שבועות או חודשים של ריפוי (תלוי בנסיבות הספציפיות שלך), רופא השיניים יבקר באתר שוב ויחבר אל השתלת השיניים עמוד מתכת או כתר חרסינה.

ברגע שהצורה מתיישבת

מוחדרת תותבת בהתאמה אישית להחזרת החיוך שלך. תותבות חלקיות חזקות ועמידות מכיוון שהן עשויות משילוב של חומרי בסיס ממתכת ואקרילית. חלקי הוא אופציה נהדרת לחולים עם מספר שיניים בלבד שצריך להסיר או לכסות. שתלים דנטליים עושים את אותו הדבר כמו שיניים טבעיות, אך עם מבנה שורש טיטניום המוטבע בעצמות הבסיסיות, לא כתר שיניים טבעי המדמה את השיניים הטבעיות שלך. חולים בוחרים השתלות שיניים על פני שיניים תותבות מכיוון שהם מספקים סביבה יציבה יותר לאכילה וללעיסה. ברוב המקרים, שתלים ותותבות דורשים רק ארבעה עד שישה שתלים כדי להחזיק קשת מלאה, מה שהופך אותם לחסכוניים יותר.

עם זאת, שתלים יכולים לעשות כמה דברים שכדאי להיות מודעים להם. ניתן להכניס שתלים במקרה של תאונות קשות או אנשים עם נזק מרובה לשיניים.

השתלת שיניים

לאחר השלמתו

שתל חזק ומתפקד יותר משן אמיתית, והוא יכול להישאר במקומו במשך שנים, אומר המכון להשתלות שיניים. במקרים מסוימים יש לשלב את השתל עם העצם מספר חודשים לפני שניתן יהיה להכתירו, אך במקרים אחרים יתכן שיהיו לך שיניים זמניות חדשות באותו יום שהוחדר השתל. שיניים תותבות הן אפשרות נוספת שיכולה לספק לך תוצאות לאורך זמן.

שתלים תת-periosteal מחוברים לעצם ומוחדרים אם למטופל גובה עצם הלסת מספיק (endosteeple)

במקרים בהם צפיפות עצם הלסת ונפחם מתדרדרים, נדרשים 5-6 שתלים לתמיכה בשורה של 10-12 שיניים. שתלים מסייעים בשמירה על השיניים על ידי תמיכה בעצמות שמתדרדרות כאשר אובדן השיניים.

על מנת לשמור על בריאות עצם הלסת שלך, השתלות שיניים הן הדרך העמידה והקלה ביותר להחלפת שיניים, והן בדרך כלל נסגרות בכתר חרסינה. ניתן להסיר תותבות מלאות וחלקיות ללא טיפול מיוחד בשתל.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של MDI על פני שתלים מלאים הוא בכך שהם מספקים אפשרות טיפול בת קיימא לחולים עם אובדן עצם נרחב. MDI הם גם חידוש אמיתי עבור אנשים שנרתעים מניתוחי שיניים פולשניים אצל חובשי תותבות.

התפתחות MDI ארוכת טווח מאפשרת לרופאי השיניים להציב עוגן בלסת כטיפול לא פולשני. שלב ההחלמה מאפשר להטמיע את שתל העוגן בעצם הלסת שלו.

אם אתה מעדיף לקבל את החיוך החדש שלך בהקדם האפשרי

On-4 מאפשר למטופלים לבצע שיקום באותו יום בו מחדירים את השתל. זה נעשה כדי למקסם את כמות רקמת העצם המתקבלת עם השתל וללבוש את התותבת לפרק זמן ארוך יותר. למרות שאיננו מבצעים את כל שלבי הטיפול בהשתלת שיניים, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים מיומנים אשר מוכנים להחליף מספר שיניים כלשהו.

במהלך הייעוץ הראשוני

רופא השיניים שלך יבחן את השיניים ואת החניכיים שמסביב כדי לוודא שהן יציבות מספיק כדי לתמוך בשיניים חדשות. לאחר הייעוץ, רופא השיניים יתרשם מהשיניים על ידי מדידת השיניים. לאחר איסוף המידע, הם שולחים את המפרט שלך למעבדה בה מיוצרים התותבות.

המטופל שלך יעבור בדיקה ראשונית ותקבל מדריך כירורגי השתלת שיניים בקריות . ב- AIE אנו מגשימים את מטרת הצלחת ההשתלה בתרגול השיניים שלך על ידי מתן אימונים להשתלת שתלים כירורגיים המשולבים בתרגול.

"אני מאמין שיושר וחיזוי הם המפתח לספק למטופלים טיפול שיניים נוח ומותאם אישית

עלינו להקדיש את עצמנו למשימה זו, אנו צריכים להכשיר וליידע את צוות העיסוק המנוסה והידע שלנו לפתח תוכניות טיפול מותאמות על סמך משאלותיהם וצרכיהם של המטופלים.

מטרת מחקר זה הייתה לקבוע את השכיחות ולתאר את המאפיינים הקליניים החשובים ביותר בטיפול בחולים המפתחים זיהום מוקדם לאחר השתלת השתלת שיניים

אם כי נתונים על כך הנושא פורסם, מעט מחקרים התמקדו בקביעת המאפיינים הקליניים וגורמי הסיכון לטיפול בחולים הסובלים מזיהומים לאחר הניתוח במהלך הטיפול בהשתלת שיניים.

בזמן ניתוח השתל

חולים במצב בריאותי של לא יותר מ -3 הוצגו בפני האגודה האמריקנית למרדים. זיהומים לאחר הניתוח הוגדרו כנוכחות של ניקוז יתר, כאב מוגבר. ונפיחות באזור הניתוח ומתח תותב. נקבעו שכיחות זיהום הקשורה לחולה ורווחי ביטחון של 95% לכל שתל.

היא סיימה מספר שעות של השתלמויות במרכז החינוך הדנטלי האקדמי דוסון. הוא מאושר ומוסמך על ידי Invisalign (r) Luminesers (r) לשימוש בלייזר מים רקמות קשות ורכות וכן בלייזר R-MD.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם