השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – מאיזה גיל אפשר להתחיל?

תוכן העניינים:

המכון לניהול גיל פיתח תוכנית טיפול בצלקות אקנה, הכוללת מגוון רחב של טיפולים להפחתת העומק והמראה של צלקות האקנה. חבר מועצה – רופא עור מוסמך בחזית דרמטולוגיה כמומחה במניעה, טיפול וטיפול במחלות עור כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס, דלקת מפרקים שגרונית, דרמטיטיס, צלקות אקנה ועוד.

הוא קובע איזה סוג של צלקת אקנה יש לך וממליץ על הטיפול הטוב ביותר עבורך על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת. תלוי כמה זמן צלקות האקנה שלך קיימות, הוא יעבוד איתך כדי להיפטר מהן.

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה; לדוגמא

קילוף TCA על עור כהה אינו מסומן בשל סיכון גבוה יותר להיפרפיגמנטציה, אך יכול להוות טיפול נהדר לצלקות אקנה ומחלות עור אחרות אם נעשה כהלכה. בסך הכל מצאנו שטיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור מרבית סימני האקנה שלנו. מכיוון שצלקות אקנה הן רק אחת מבעיות העור שלך, ייתכן ששילוב של טיפול בלייזר לא מתאים לך.

בעוד שלאחד מכל חמישה חולי אקנה יש גם צלקות מהן, החדשות הטובות הן שלא כל צלקות האקנה הן קבועות. למרות שטריטינואין יוכל להקל על צלקת האקנה שלך, אין כל ערובה שהוא יסיר אותה לחלוטין.

אם אתה קורבן לצלקת אקנה, אינך צריך לחיות עם הכתם של העבר שלך. למדו מהן צלקות אקנה והבנו כיצד תוכלו להיפטר מהן, ולמדו לחיות בלעדיהן.

ישנם סוגים שונים של צלקות אקנה, והסוג שתקבל תלוי איך העור שלך מגיב לתהליך הריפוי אם יש לך פצעונים או פריצות. ניתן לטפל בצלקות אקנה באופן שונה בהתאם לחומרת צלקת האקנה.

אם יש לך צלקת עמוקה במכונית ארגז שלעתים קרובות נראית כמו נקבובית גדולה

יתכן שיהיה צורך לקרוא לה תת-חתך כדי לתת לך את התוצאות הרצויות. אם יש לך את זה ואתה מקבל את התוצאה שאתה רוצה, אז אתה צריך לקרוא לאקנה שלך "תת-חתך" ולתת לך את זה. אם אין לך את זה, אבל יש לך צלקת "Boxcar" עמוקה יותר שלעתים קרובות נראית כמו נקבוביות גדולות, זה נחוץ.

לראות איש מקצוע שיכול לבצע את המיצוי בבטחה ולעזור לשמור על נקיות הנקבוביות שלך יכול להועיל מאוד לאקנה ולצלקת האקנה שלך

ישנן מספר דרכים בהן ניתן להיפטר מצלקות אקנה, ויש כמה טיפולים ביתיים ושיטות משרד שאנשים משתמשים בהן כדי להיפטר מהם. אתה לא צריך להיות קבוע, אבל אתה צריך להיפטר מזה אחת ולתמיד, כי כל התפרצות חדשה עלולה להוביל לצלקת אקנה חדשה. מאיזה גיל ניתן להתחיל בטיפול ומהן הדרכים הכי פחות להיפטר מאקנה?

אז עדיף להתייעץ עם רופא עור

כדי לדון באפשרויות שלך ולהפחית אותן לשילוב של גורמים כגון גיל צלקת האקנה שלך, סוג האקנה וחומרת האקנה. אם יש לך טיפול בלייזר לצלקות אקנה או טיפול באקנה מקומי, שוחח עם הרופא שלך על הדרך הטובה ביותר לטפל בזה. רק רופאי העור שלך יכולים לומר לך איזו אפשרות היא אופטימלית, אך אם יש לך שאלות או חששות בנוגע לטיפולי לייזר או טיפולי אקנה אחרים, עליך לדבר עם הרופאים שלך על כך. בין אם טיפול לייזר בצלקות אקנה הוא הגישה הטובה ביותר ובין אם לאו, הליך זה ממלא תפקיד בטיפול באקנה וצלקות.

לפני שתתחיל בטיפול, תוכל לפגוש את מרדית לשיחה פנים אל פנים כדי לגלות איזה סוג של צלקת אקנה יש לך, אילו מצבי עור יש לך ואילו אפשרויות טיפול הכי טובות לעור שלך.

רופא העור שלך יבדוק את עורך ויקבע אם ואילו צלקות אקנה יש לך. אם צלקות האקנה שלך עמוקות, רופאי העור שלך עשויים להמליץ על טיפול בהתחדשות העור המכונה dermabrasion.

דרמבריזת לייזר מתקדמת יכולה לשמש גם לטיפול בצלקות דיכאון בצלקות אקנה, כגון צלקות אקנה בעור. אם יש לך צלקות אקנה קלות או לאחרונה, ייתכן שתוכל להחליף את חלק מהעור הפגוע או את כולו כדי לתקן את צלקות האקנה.

אם יש לך צלקות אקנה

בדרך כלל מומלץ לדבר עם רופא העור שלך כדי לברר מידע נוסף על סוג הצלקת שיש לך וכיצד ניתן לטפל בה בצורה היעילה ביותר. הטיפול לא יעבוד בכל סוגי צלקות האקנה ועדיף תמיד להתייעץ עם רופא עור מהימן בכדי למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך. לכן, קבלו ייעוץ מרופא עור לפני שאתם בוחרים נכון באקנה – טיפול בצלקות הוא הטוב ביותר.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם