השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה למבוגרים

תוכן העניינים:

אם יש לכם צלקות עמוקות בעגלת אגרוף שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות, יתכן שיהיה צורך לקרוא לה תת-חתך בכדי לתת לכם את התוצאות הרצויות. להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים לנסות את הטיפול הטוב ביותר בצלקות אקנה למבוגרים. אמנם אין טיפול טוב בצלקות אקנה, אך להלן רשימה של עשרה פתרונות טיפ שונים שעליך לשקול אם ברצונך לרפא את צלקת האקנה שלך. חלק מההליכים המוצעים, כולל שימוש בקרמים מקומיים, תרופות נוגדות דלקת ואפילו דיקור סיני, יכולים לעזור לך לעלות במהירות לאקנה, בעוד שאחרים יכולים לקחת שבועות או חודשים להתאושש.

לטיפול בצלקות אקנה בדאלאס, פשוט התקשר אלינו ונעזור לך לבחור את הטיפול באקנה הטוב ביותר עבורך, יהיה אשר יהיה. ברצוננו לדבר איתך על טיפולי אקנה וטיפולי צלקת באקנה ביתר פירוט.

לראות איש מקצוע שיכול לבצע את המיצוי בבטחה ולעזור לשמור על נקיות הנקבוביות יכול להועיל מאוד לאקנה ופצעי אקנה. Microneedling היא אחת השיטות היעילות ביותר למאבק בצלקות אקנה, בתנאי שהיא מבוצעת על ידי אנשי מקצוע.

זו אחת השיטות המועדפות בהן משתמשים רופאי עור להסרת צלקות אקנה ולעתים קרובות יעילה בהפחתת צלקות מסטול במיוחד

ישנם טיפולים רבים אחרים שיכולים להפחית פצעונים ולשפר את המראה של צלקות אקנה. טיפולים אלה משתנים במחירם ויכולים להיות יקרים, אך לעיתים קרובות הם יעילים מאוד להפחתת אקנה, במיוחד צלקות בורות, כמו גם מצבי עור אחרים.

אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה

יידע את רופא העור לפני שתתחיל לטפל בצלקות אקנה. נסה מוצרים שונים והתייעץ עם רופא עור כדי לקבוע איזו אפשרות הכי מתאימה לך להסיר צלקות אקנה. אם יש לך אקנה קשה והאקנה שלך לא נוקה לאחר הטיפול בבית או שפיתחת סימני אקנה, התקשר לרופא מיד.

צלקות אייספיק נמצאות בקצה הקשה של ספקטרום הצלקות באקנה

לכן עליך לקבוע פגישה עם רופא עור לטיפול מלא. לכן עדיף להתייעץ עם רופא העור כדי לדון באפשרויות שלך, במקום לצמצם אותן לשילוב של טיפולי אקנה שונים וסוגים שונים של מוצרי טיפוח לעור.

תלוי בסוג צלקת האקנה

ניתן להשתמש בשיטות שונות: רופא העור שלך יכול לבצע טיפולי לייזר, פילינג כימי, חומרי מילוי או השתלות עור קלות לטיפול בצלקת או באקנה. בסך הכל, טיפול בלייזר הוכיח את עצמו כאפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, הטיפול בצלקות האקנה צריך להיות מתוכנן כדי להשיג שיפור מרבי. טיפול באקנה מבוסס לייזר קל מציע למטופלים שיפורים דרמטיים בגוון העור, בירידה במשקל ובבריאות הכללית. אם אתם אוהבים הסרת צלקות אקנה מוחלטות, יכול להיות שיפור דרמטי תוך מספר שבועות.

ניתן לטפל בצלקות אקנה באופן שונה בהתאם לחומרתן ושיטת הטיפול שלהן. הטיפול בצלקות האקנה תלוי בחומרת צלקת האקנה, במידת התיקון הנדרש ובגורמים נוספים כמו גיל, טיפול מתאים לגיל, גוון העור והתזונה.

אם ברצונך לשפר את צלקת האקנה שלך, עליך לשקול תרופות ביתיות או טיפולים הוליסטיים ללא מומחה. אצל חולים רבים שילוב של טיפולים יכול לשפר את הופעת צלקות האקנה ולהפחית את חומרת הצלקת.

ישנם מספר טיפולים ביתיים ומשרדים שאנשים משתמשים בהם בכדי להיפטר מצלקות אקנה

ההבנה מה גורם לצלקות אקנה וכיצד לטפל בהן היא שלב ראשון נהדר בטיפול ובריפוי. לפני שמטפלים בחולה עם צלקת אקנה, כדאי לוודא שהם משקיעים בטיפוח עור טוב שמונע אקנה עתידי.

התחדשות עור בלייזר עם לייזר Fraxel והתחדשות עור לייזר עם עור לייזר

היא אחת הטכניקות הנפוצות ביותר לטיפול בצלקות אקנה שטחיות. זו אולי השיטה הקלה והמשתלמת ביותר לטיפול בצלקות אקנה. ההליך שהופיע מחדש כולל שימוש בלייזר, קרם מקומי או שילוב של שניהם.

חתכים תת עוריים

המכונים גם תת חתך, משמשים לטיפול בצלקות אקנה מגולגלות. כריתה זו משאירה צלקות כירורגיות, אך ישנם חולים רבים אשר מקבלים יותר צלקת כירורגית קטנה ושטוחה מאשר צלקת אקנה. ניתן לטפל בצלקות אקנה בניתוח עם חתך כירורגי, כמו שבץ מוחי או הסרת עור. ישנם מספר סוגים שונים של חומרים אשר ניתן להשתמש בהם גם באזורים אחרים, ויש מגוון הליכים כירורגיים לטיפול באקנה ומחלות עור אחרות.

צלקות אקנה יכולות להיות די מעצבנות

מכיוון שכאשר פצעונים מתרפאים מעצמם, הם יכולים להשאיר סימנים שיכולים להשפיע לרעה על המראה שלך. דבר אחד שאתה לא צריך לעשות כאשר אתה מתמודד עם צלקת אקנה הוא להעמיס על מסכות וקרמים מהודרים המסייעים לגרות את עורך, מה שהופך את הצלקת לאדומה ואף בולטת יותר. פילינג לא ייפטר לחלוטין מצלקת, אך זה יכול להשפיע על צלקת אקנה קלה על ידי חידוש העור.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם