השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה לעומת טיפול באקנה פעילה

תוכן העניינים:

כשמדובר בריפוי צלקות אקנה, חשוב לקבל כמה דעות ולדעת עם מה אתה מתמודד. אם אתם כמו רוב האנשים עם צלקות אקנה, עשיתם קצת מחקר ויודעים ששני הטיפולים הטובים ביותר להפחתת צלקות בפנים הם פילינג כימי ומיקרופל. מחקרים הראו כי מיקרונידלינג הם אחת השיטות היעילות והיעילות ביותר לטיפול באקנה וכתמי אקנה.

עם זאת

ישנן עדויות חדשות לכך שטיפולי לייזר עלולים להזיק יותר מקליפות כימיות ומיקרו-מחטים. לייזר נחקר בפירוט רב יותר בטיפול בצלקות אקנה, אך עדיין יש לבחון מכיוון שהוא משמש לעתים קרובות לטיפול בצלקות אקנה. במחקר זה דווחו 8 חולים עם צלקות אקנה והמחקר כלל אנשים שלא עברו טיפול בצלקות אקנה, כולל חומרי מילוי עור במיוחד לפצעי אקנה או חומרי מילוי עור ששימשו במיוחד לצלקות אקנה. כל החולים טופלו באיזוטריטינואין, תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית, והמתינו חצי שנה לטיפול לאחר שסיימו את הטיפול באיזוטריטינוסין. נמצא כי כל החולים היו בגיל חציוני של 18 שנים וגיל ממוצע של 1.5 שנים.

בהתאם לשיטת הטיפול שנבחרה לטיפול בצלקות אקנה

ישנם רופאי עור שממליצים לטפל בצלקות אקנה כבר חצי שנה לאחר הופעת האקנה הפעילה. הדרך הטובה ביותר להפחית את סימני האקנה תלויה בגיל המטופל, סוג העור וגורמים אחרים, כמו גיל המטופל וגיל הטיפול בו.

מטופלים באזור נוקסוויל המעוניינים ללמוד עוד על אופן היעילות של טיפול בצלקות אקנה

בין אם דרמטולוגיה בדרום מזרח אירופה מציעה טיפול בלייזר עם צלקות אקנה או איזו מכונית לאקנה או לפחות הטיפול המתאים ביותר להם, יכולים ליצור קשר עם צוות לקביעת פגישה. אם אתה זקוק למידע נוסף אודות מה ברצונך לטפל או שיש לך שאלות בנוגע לתכנית הטיפול בעור שלך, טיפול באקנה או נושאים אחרים באזור מגוריך, פרמטר דרמטולוגיה פרטנרים עומדים לרשותך כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת וליצור טיפוח עור נכון אתה. אנא צרו קשר עם support @ support.com אם יש לכם שאלות או חששות לגבי השירותים שלנו או מוצרים ושירותים אחרים. עכשיו, כשאתה יודע מאיפה צלקות אקנה וכתמים כהים, בוא נצלול איך לטפל בהם לפני שתתחיל איתם. שוחחנו עם מומחים כדי לגלות כיצד חלקנו חולים בצלקות אקנה ואחרים נעלמים כמעט תוך מספר ימים ומה תוכלו לעשות בכדי למנוע צלקות ולטפל באלה שיש לכם.

אמנם ישנם סוגים שונים של חומרי מילוי שניתן להשתמש בהם לטיפול בצלקות אקנה

אך ייתכן שתזדמן לשפר את מראה צלקת האקנה שלך באופן מיידי ודרמטי. אתה יכול להשתמש בלייזר להתחדשות העור, שיכול לעזור בהתפתחות צלקות אקנה. לייזר הוא אופציה נהדרת עבור מרבית החולים והיא אחת האפשרויות שמנינו להלן. ניתן להשתמש בלייזר לטיפול בצלקות אקנה, להחלקת הצלקת עצמה או כחלק מטיפול בעור לעור, כמו התחדשות העור.

לייזר YAG הוכח כיעיל בטיפול באקנה סיסטיקית מודלקת וצלקות אקנה. היעילות של טיפולי לייזר לאקנה וצלקות אקנה: סקירה של הספרות המדעית.

ישנם גם מחקרים המראים כי אנשים המשתמשים בחומרי מילוי עוריים לצלקות אקנה מרוצים מהתוצאות

מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, יש לעצב את הטיפול בצלקות האקנה כדי להשיג שיפור מרבי. יעילותם של טיפולי לייזר מסוגים שונים ויעילותם תלויה בסוג האקנה והצלקות המטופלות. אתה אמור להיות מועמד טוב לטיפול בצלקות אקנה אם אתה בטוח שתוכל להשיג שיפור בעזרת אחד או יותר מהטיפולים הללו.

ישנם סוגים שונים של צלקות אקנה, והסוג שתקבל תלוי איך העור שלך מגיב לתהליך הריפוי אם יש לך פצעונים או פריצות.

אמנם טיפול מותאם אישית יכול להועיל בפתרון אקנה

אך טיפול בצלקות אקנה הוא הכרחי אם בעבר נאבקת באקנה וכעת נאבקים בצלקות. אמנם אתה אוהב להסיר צלקות אקנה מלאות, אך אין שיפור דרמטי וייתכן שלא תוכל לחסל לחלוטין את טיפולי צלקת האקנה הנחוצים להתמודדות עם כל אקנה פעיל שיש לך לפני שאתה מקבל צלקות. צלקות הן שינוי קבוע של העור, ולכן חשוב באותה מידה למנוע צלקות כמו אקנה סיסטיק. אתה יכול לשכוח את הצלקות שלך או לשפר אותן מאוד, אך לא את שתיהן.

צלקות אקנה הן מטרד נפוץ ומתסכל

חבר'ה מוצאים עצמם לעיתים קרובות תוהים כיצד להיפטר מצלקות אקנה מיד לאחר שהם מביסים את האקנה. קשה מספיק להיפטר מאקנה, אבל עם תוכנית טיפול חכמה אתה לא צריך להיתקע איתם לנצח. טפל באקנה שלך או שתמשיך להתמודד עם תופעות לוואי ואפילו תנסה לדעוך את סימני האקנה והצלקות. עדיף לטפל בצלקות כמו בצלקות אקנה ברגע שהן שוקעות, גם אם הן עדיין אדומות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם