השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה לילדים

תוכן העניינים:

לטיפול בצלקות אקנה בדאלאס, פשוט התקשרו אלינו ונעזור לכם לבחור את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. אם ברצונך לדון בצלקות אקנה ואפשרויות טיפול, הגיע הזמן לדבר עם רופא עור מוסמך עוד היום כדי לברר את אפשרות הטיפול שלך. לאחר שלמדתם יותר על הסוגים השונים של טיפולי אקנה וצלקת לילדים, תוכלו לתאם ביקור אצל ד"ר מלנדז.

רופא העור שלך יבדוק את עורך ויקבע אם ואילו צלקות אקנה יש לך

הוא או היא קובעים את סוג צלקות האקנה, איזה סוג הכי מתאים לך וממליץ על הטיפול הטוב ביותר על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקות. תגלה אם יש לך צלקות אקנה, איזה סוגי צלקות הן ואילו אפשרויות טיפול מומלצות לכולם.

אם יש לך צלקות עמוקות בעגלת אגרוף שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות

יש צורך בטיפול בכריתת שבץ מוח (מה שמכונה תת-חתך לאקנה) בכדי לתת לך את התוצאות הרצויות. זהו ניסיון לטפל ולהעלים את הנקבוביות הגדולות יותר בעור כמו גם את צלקות האקנה בפנים ובגוף. אם יש לך כמות גדולה של צלקות אקנה בחלק האחורי של הראש, הצוואר או הפנים, שוחח עם הרופא שלך על האפשרות הטובה ביותר עבורך ומה היא.

על מנת לרפא צלקת

משתמשים במשטח לייזר כדי לנסות להפוך את הצלקת לשטוחה יותר. הלייזר גורם לאזורי פציעה מיקרוסקופיים בעור המאפשרים להיווצר קולגן חדש, כלומר עם הזמן הצלקת שלך הופכת רכה ושטוחה יותר כשהיא מורמת, מה שעוזר להידחק ולמלא את צלקת האקנה. זה לרוב מגיב בצורה הטובה ביותר לשקעים זעירים בעור ומוביל למראה טבעי יותר.

אם אתה קורבן לצלקת אקנה

אינך צריך לחיות עם הכתם של העבר שלך. אחד החלקים החשובים ביותר בצעד זה הוא לקבוע עד כמה ההשפעות של צלקת משמעותיות, שכן יש ילדים שיש להם חריגה קטנה מאוד עשויים להיות מוטרדים מאוד מכך, בעוד שאחרים הסובלים מצלקות קשות של אקנה לא דואגים לכך. . יש הבוחרים לחיות בלעדיה, בעוד שאחרים מחליטים שהצלקת משבשת יותר מדי את חיי היומיום שלהם. מי שתורם שוב ושוב יהווה זיכרון מתמשך לקיומם הקודם.

בעוד שאחד מכל חמישה חולי אקנה סובל גם מצלקות

החדשות הטובות הן שלא כל צלקות האקנה הן קבועות. למעשה, כל סוג של צלקת אקנה היא סימן לכך שהעור עשה את עבודתו ועכשיו יש לך סימן כתזכורת. צלקות מאקנה עשויות להיראות כעונש כפול, אך למעשה אינך צריך להתמודד עם פצעונים לפרקי זמן ארוכים. קרא עוד כדי ללמוד כיצד הצוות שלנו משתמש בטכנולוגיית לייזר להפחתת צלקות אקנה אצל אנשים כמוך. בטיפול משפחתי שלם, ד"ר מלנדז משתמש במערכת הלייזר CynosureR אייקון ™ כדי להפחית את השכיחות של צלקות אקנה.

בטכניקה זו רופא עור חותך את העור, מסיר את צלקת האקנה ואז תופר את הפצע יחד עם תפרים. בעוד העור המנוקד מחלים, הוא יוצר קולגן ומפחית את הנראות של צלקות האקנה על ידי החלקת העור.

בכל הנוגע לתרופות ביתיות לצלקות אקנה

אתה יכול להבהיר את צלקת האקנה שלך על הפנים עם מיץ לימון. מיץ לימון עוזר לדעוך את צבע השינוי הכהה של העור וידוע כי הוא מלבין את ההשפעה בשילוב עם השמש. מסכות מלפפונים או קרם מלפפונים יכולים לעזור במיוחד בטיפול באקנה ולמזער דלקות וצלקות בפנים ובגוף.

אל תצפה שמסיכות אלו יהפכו את עורך בן לילה, אך חשוב לטפל בצלקות מתמשכות כדי לקבל גוון טוב יותר. טיפול באור, במיוחד באור אדום, הוכיח את עצמו כיעיל לאורך זמן כנגד צלקות אקנה ופיגמנטציה.

אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה

יידע את רופא העור לפני שתתחיל לטפל בצלקות אקנה. אם הצלקות שלך מפסיקות להגיב או מפסיקות להגיב לאחר שקיבלת זריקה רביעית, מומלץ לבצע ניתוח בצלקות אקנה. לכן עדיף להתייעץ עם רופא עור כדי לדון באפשרויות ולדון האם אתה עדיין בשלבים הראשונים של טיפול באקנה. עקוב אחר ההוראות ופנה לטיפול אם מתרחשת צלקת, במיוחד אם היא מתרחשת בשלב מוקדם שבו היה לך סיכוי טוב להפחית נזק לעור. למידע נוסף על טיפולי אקנה לילדים ובני נוער, עיין במדריך שלנו לטיפול באקנה כאן.

לכן, בכל הנוגע למניעת צלקות אקנה, מומלץ להמשיך בטיפול רפואי מוקדם ומתאים ככל שיידרש.

הטיפול בצלקות אקנה תלוי בכמות התיקון הנדרשת ובחומרת הצלקת

כמו גם בסוג הטיפול. צלקות קלואידיות דורשות ניתוח, ואילו קרמים רפואיים לצלקות אקנה עשויים להיות מתאימים יותר. גישת היחידה נגזרת מהטיפול בשיפור הצלקות והשגת ריפוי שלם, מה שמוביל לגוון מושלם. בתי חולים ומרכזים רפואיים מבטיחים בצורה הטובה ביותר את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר למניעה, טיפול ומניעת פגמים אצל ילדים ובני נוער, במיוחד בקבוצת הגילאים 5 עד 12 שנים.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם