השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה לבני נוער

תוכן העניינים:

טיפול בלייזר PicoSure הוא האפשרות הטובה ביותר לחולים עם צלקות אקנה ומוצע על ידי מרפאות טיפוח עור ורופאי עור ברחבי הארץ. עבור מטופלים המחפשים תרופה לצלקות אקנה, זו אולי לא התשובה שהם מחפשים, אך כדאי. טיפולי לייזר של Picosure הם אפשרות טובה לטיפול בחולים הסובלים מאקנה וצלקות.

שני טיפולי לייזר אלה הם אידיאליים להסרת צלקות אקנה

אך בדרך כלל אינם מומלצים כטיפול באקנה. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות אחרות להסרת צלקות אקנה, החל מקליפות כימיות ומילוי עור ועד שחיקה בדרמוס וחשיפה חוזרת בלייזר. טיפולים אחרים לאקנה וצלקות כוללים קרמים מקומיים, טיפולי לייזר ואפילו טיפולי טיפוח עור כמו שאיבת שומן.

רופא העור שלך יקבע איזה סוג של צלקת אקנה יש לך וימליץ על הטיפול הטוב ביותר על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת. תקבעו איזה סוג טיפול הוא הטוב ביותר, וההמלצות הטובות ביותר יומלצו על פי רצונותיכם, מיקומכם ומחסורכם.

הטיפול בצלקת אקנה תלוי בכמות התיקון הרצויה, במיקום הצלקת ובסוג הטיפול. חשוב להעריך את המטופל איתו אתה מתמודד אם הוא מגיב לטיפולים שונים או לא ולהיות מודע לצרכיו הספציפיים.

צלקות אקנה עשויות להשתנות בהתאם לסוג וחומרת הנגע לאקנה המקורי

צורות קשות של אקנה עלולות לגרום לצלקות הקשות ביותר, עם גושים שמשאירים צלקות קבועות. ככל שאתה מטפל באגרסיביות יותר בסוג זה של פגמים, כך יש פחות סיכוי להתמודד עם ההשפעות ארוכות הטווח של צלקות האקנה שלך. עם זאת, שימוש במוצרי אקנה טובים וטיפול טוב בעור יכול לסייע במניעת החמרת צלקות האקנה בשלב מאוחר יותר בחיים.

למידע נוסף על האופן בו Allure Medi – Spa יכול לעזור לך עם צלקות אקנה ואקנה, פנה אלינו עוד היום בטלפון 1-888-543-4357 לקבלת מידע נוסף אודות טיפול באקנה לבני נוער וצלקות אקנה.

נשמח לדון איתך בפירוט בטיפול באקנה ובצלקות אקנה. רופא העור שלך יבחן את עורך ויקבע אם יש לך אקנה או צלקות ואיזה סוג זה. אנו עורכים 2 עד 6 מפגשים, תלוי במידת האקנה ו / או צלקות האקנה שלך.

לצלקות אקנה קלות

Microdermabrasion מציע טיפול רב-תכליתי שניתן למרוח על כל סוגי העור וגווני העור. הוא אינו מתאים להסרת צלקות אקנה עמוקות, אך הוא מסייע להסיר בעדינות תאי עור שטחיים מבלי לכבס ולפנות מקום לצמיחת עור בריאה. אצל חולים רבים ניתן להשתמש בשילוב של טיפולים אלה לשיפור מראה האקנה והצלקות. מכיוון שאקנה או צלקות באופן טבעי פחות מורגשים לאורך זמן, ישנם כמה טיפולים שבהם תוכלו להשתמש כדי להאיץ את התהליך.

Microneedling ידוע ביכולתו לשפר את גוון ומבנה העור והוכיח את עצמו כטיפול מבטיח לצלקות אקנה

בתנאי שהיא מבוצעת על ידי מומחה, זו יכולה להיות אחת השיטות היעילות ביותר למאבק באקנה וצלקות, ורופאי העור מוצאים סיפוק מקצועי רב ביכולת לטפל ביעילות באקנה עם צלקות שנחשבו בעבר כבלתי ניתנות לטיפול. מה שיכול לפעמים להיות הדבר הכי גרוע בהתפרצויות אקנה הוא שצלקת האקנה לא יכולה פשוט להיעלם, מה שהופך את הסבל שלך להחמיר.

הצלקת מאקנה יכולה להיראות כעונש כפול: התמודדת עם הפצעון, אבל עכשיו השלט משמש אזהרה.

אם האקנה שלך חמור

גורם לצלקות וכאבים עזים, עליך לפנות לרופא עור לטיפול באיזוטריטינואין. עבור אקנה קל עד בינוני, סירלדו ממליץ לפנות לרופא לטיפול באקנה, כמו קליפת חומצה טריכלורואצטית גליקולית (TCA). קרצוף זה יכול לשפר את צלקות האקנה בכל גווני העור, אך בעלי עור כהה יותר צריכים לדרוך בזהירות לפני שהם מקבלים חולצת טריקו. יש רופאי עור שממליצים לטפל בראשים לבנים בטיפולי אקנה במקום להרים אותם, וזה יכול להוביל ליותר אקנה וצלקות.

ב- Dontage תוכלו לגלות אילו טיפולים אתם זקוקים לטיפול בצלקות אקנה מכוערות ולשפר את הבריאות הכללית של העור שלכם. ישנן מגוון אפשרויות לטיפול באקנה, תלוי באיזו צלקת אקנה אתה מכוון וכמה קשה האקנה.

לייזר F משפר את בריאות העור

שנפגע מאקנה קשה קודם מבלי להצטלק בו. תקופת האקנה הפעילה הסתיימה ואתם ממשיכים בביטחון עצמי חדש – ביטחון עצמי ופרספקטיבה חדשה על חייכם. צלקות אקנה שמשאירות אקנה יכולות להותיר צלקות במשך שנים, אפילו עשרות שנים אחרי צלקת אקנה.

אם אתה קורבן לצלקות אקנה

אינך צריך לחיות עם פגמי העבר. צלקות אקנה הן מטרד נפוץ, אך עם תוכנית טיפול חכמה אינך צריך להיתקע איתן לנצח. בעוד שאחד מכל חמישה חולי אקנה סובל גם מצלקת, החדשות הטובות הן שלא כל צלקות האקנה הן קבועות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם