השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – כך זה נעשה

תוכן העניינים:

כשמדובר בהצערת הפנים, טיפול בצלקות אקנה הוא אחד הדברים שיכולים לעשות את השיפורים הדרמטיים ביותר. רופאי עור שמחים מאוד על היכולת לטפל ביעילות באקנה עם צלקות שנחשבו בעבר כבלתי ניתנות לטיפול.

ישנם סוגים שונים של צלקות אקנה

והסוג שתקבל תלוי איך העור שלך מגיב לתהליך הריפוי אם יש לך פצעונים או פריצות. רופאי עור מנוסים מתמחים בטיפול בצלקות אקנה להפחתת שכיחות צלקת אקנה. ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה, אך באופן כללי הוכח כי טיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב החולים עם סימני אקנה. אם טיפולי לייזר טובים לך או לא תלוי בסוג הפצעונים או הפריצות שיש לך, כמו גם בחומרת האקנה שלך.

ניתן לטפל בצלקות אקנה בניתוח

בשילוב של ניתוח, השתלה, השתלה או אגרוף (ללא משחק מילים). הטיפול בצלקות אקנה עשוי לכלול שימוש בתרופות נוגדות דלקת כגון איבופרופן, סטרואידים וקרמים מקומיים. ניתן לטפל בצלקות אקנה בהצלחה בדרכים שונות בהתאם לחומרת צלקת האקנה שלך. ששת הטיפולים שתוארו לעיל רק מגרדים את פני השטח של הטיפולים השונים הרבים הקיימים לטיפול בפצעונים, פצעונים ואקנה (משחק מלים המיועד).

יש עדיין דרכים רבות להיפטר מצלקות אקנה ולהפחית מאוד את המראה שלהן

ההליכים הקוסמטיים לטיפול בצלקות אקנה יכולים להשתנות בהתאם לחומרת וסוג צלקות האקנה. ישנן דרכים רבות להסיר, להפחית או לחשוף את עורך היפה, כולל שימוש בתרופות נוגדות דלקת כגון איבופרופן, קורטיקוסטרואידים וקרמים מקומיים, כמו גם ניתוחים קוסמטיים.

יהיה עליך לדבר עם רופא העור או המנתח הפלסטי שלך, כדי שתוכל לדון ביתר פירוט בטיפול באקנה ובצלקות אקנה. אם יש לך מומחה לטיפול בצלקות האקנה שלך, עליך ליצור עימם קשר בהקדם האפשרי.

למד מראש על כל מה שאתה צריך לדעת לפני שתנסה טיפול לייזר לצלקות אקנה במדריך המקיף שלנו לטיפולי הלייזר הטובים ביותר לצלקות אקנה

עכשיו, כשתדעו מאיפה צלקות האקנה והכתמים הכהים שלכם, בואו נתעמק כיצד תוכלו לטפל בהם לפני שתתחילו איתם. להלן נסביר כיצד ומדוע אתם מפתחים צלקות אקנה, כמו גם את הסוגים השונים של צלקות האקנה בהן אתם עשויים להבחין אם אתם נוטים להתפרצויות אקנה. אנו גם מפרטים כמה מהטיפולים הזמינים לאקנה ולהצטננות באקנה, וכמה טיפים וטכניקות שניתן להשתמש בהם כדי למנוע כתמי אקנה להשפיע על עורכם בעתיד. לפני שמטפלים בחולה עם פצעי אקנה, חשוב לקבוע את סוג הצלקת ואז לקבוע את האפשרויות הטובות ביותר.

צלקות אייספיק נמצאות בקצה הקשה של ספקטרום הצלקות באקנה וכדי לטפל בהן באופן מלא

עליך לקבוע פגישה עם רופא עור. הטיפול לא יעבוד בכל סוגי האקנה והצלקות, לכן עדיף תמיד להתייעץ עם רופא עור מהימן כדי לגלות את טיפולי האקנה הטובים ביותר עבורך. אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה, עליך ליידע את רופא העור לפני שתתחיל לטפל בצלקות האקנה שלך. עם זאת, אם ברצונך למנוע צלקות אקנה כבר מההתחלה, דרך טובה לטפל בנגעי אקנה היא ברגע שהם מתרחשים, אך זה לא הכל.

לראות איש מקצוע שיכול לבצע את המיצוי בבטחה ולסייע בשמירה על נקיות הנקבוביות שלך יכול להועיל מאוד הן לאקנה והן לצלקות אקנה

מאחר שכל צלקת באקנה שונה, הטיפול בצלקת האקנה שלך צריך להיות מתוכנן כך שישיג בצורה מקסימאלית. אם אתה אוהב הסרה מוחלטת של אקנה, יכול להיות שיפור דרמטי תוך מספר ימים.

מכיוון שכל מקרה של אקנה שונה, ניתן להתאים את הטיפול בצלקות אקנה לכל אדם. יש להתאים את הטיפול לאדם כדי לשפר את מרקם ומראה העור.

אתה קובע איזה סוג של צלקת אקנה יש להם וממליץ על הטיפול הטוב ביותר עבורך על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת. אתה צריך להיות מועמד טוב לטיפול בצלקות אקנה על מנת להשיג שיפור.

הכריתה יכולה להשאיר צלקת כירורגית, אך ישנם חולים רבים אשר נוטים יותר לקבל צלקת כירורגית קטנה ושטוחה על פני צלקת אקנה.

הצלקת עשויה להשפיע על צלקת אקנה קלה על ידי צמיחה מחודשת של העור

אך היא לא תיפטר לחלוטין מהצלקת. אמנם ישנם טיפולים רבים אחרים שיכולים להפחית פצעונים ולשפר את המראה של צלקות האקנה, אך להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים שכדאי לשקול אם ברצונך לרפא את צלקת האקנה שלך. פילינג: אמנם זהו הטיפול הטוב ביותר לאקנסקר, אולם שחיקה יכולה לעבוד היטב גם על פצעי אקנה מגולגלים או Boxcar או כאלו שנמצאים שטוחים על העור, כך שניתן יהיה לרפד את הצלקות בקלות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם