השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

מהו משך הטיפול בצלקות אקנה?

תוכן העניינים:

אינך צריך לחכות זמן רב כדי לראות את תוצאות הטיפול בלייזר לצלקות אקנה, שאינן פולשניות, ותוכל לחדש פעילויות רגילות בהקדם האפשרי לאחר הטיפול. טיפול בלייזר בצלקות אקנה נועד לשפר את מראה העור כך שלא תצטרכו טיפול ארוך טווח או ניתוח לשם כך. כמה זמן לוקח להסיר את צלקות האקנה תלוי באדם ובתסמינים שלהם ובתגובה לטיפול. העור בדרך כלל זקוק לזמן מה כדי להתאושש מטיפול בצלקות אקנה, וזה תלוי בסוג הטיפול שאתה מקבל. ישנם כמה טיפולים שניתן להשתמש בהם כדי להאיץ את התהליך, מכיוון שפצעי אקנה וצלקות אקנה באופן טבעי פחות מורגשים לאורך זמן.

אם ברצונך למנוע צלקות אקנה כבר מההתחלה

השיטה הטובה ביותר היא לטפל בנגעי האקנה ברגע שהם מתרחשים. אתה יכול להתחיל בטיפול ולהיפטר מאקנה שלך אחת ולתמיד מבלי לגרום לצלקות אקנה חדשות. אם לא, תוכלו גם להיפטר מאקנה בעזרת שילוב של תרופות אנטי דלקתיות וקרמים מקומיים.

פילינג לא ייפטר מהצלקות לחלוטין, אך זה יכול לעשות את ההבדל בצלקת אקנה קלה על ידי התחדשות העור. אתה יכול גם לטפל בבעיות נפוצות הקשורות לצלקות אקנה, כגון אובדן נפח, אובדן גוון עור ואקנה – כגון תסמינים הקשורים ל- PRF.

ברצוננו לדבר איתך על טיפול באקנה וטיפול בצלקות אקנה בפירוט רב יותר. האם ברצונך ללמוד עוד כיצד טיפולי PicoSure יכולים להפחית את השכיחות של צלקות אקנה?

הבנה מה גורם לצלקות אקנה וכיצד לטפל בהן

היא צעד ראשון נהדר בטיפול ובריפוי. הבנת ההשפעות ארוכות הטווח של טיפול בצלקות אקנה על העור ותהליך הריפוי שלו היא מכרעת בכדי לייעל את הטיפול הניתוחי באקנה והוא חיוני למיטוב טיפולי הניתוח.

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה והמומחה שלך ידבר איתך על הדרך הטובה ביותר לטפל בסוג העור שלך

ישנן יותר מארבע דרכים להסרת צלקות אקנה, וכל אחת מארבע הדרכים הללו היא השיטה הטובה והיעילה ביותר להסרת או להקלת צלקות אקנה. בסך הכל, טיפול בלייזר הוכיח את עצמו כשיטה היעילה והיעילה ביותר לטיפול בקרצינומות של אקנה ברוב המקרים. בשאר הזמן אין שיטה אחת להסרת סימני אקנה, אך ישנן ארבע אפשרויות טיפול שונות לטיפול בקעקועי אקנה ופצעי אקנה. טיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר לרוב תסמיני האקנה ולרוב סוגי העור, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

ישנם אי נוחות מינימלית הקשורים לטיפול ואין זמני השבתה הקשורים לטיפול בלייזר

לטיפול בלייזר יש פחות זמן השבתה מאשר טיפולים אחרים המשמשים לשיפור המראה של צלקות אקנה ויש לו סיכון נמוך יותר לסיבוכים מאשר כל טיפול אחר המשמש לשיפור המראה של צלקות אקנה. הלייזר PicoSure הוא אחד היעילים מכל טיפולי צלקת האקנה האחרים, המשמשים להפחתת מראה צלקות האקנה שלך, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

אם אתה קורבן לצלקות אקנה

אינך צריך לחיות עם פגמי העבר. אם צלקת האקנה שלך היא תזכורת לא רצויה למצב שחווית בעבר, טכנולוגיית לייזר יכולה לעזור לך להיפטר ממנה. ישנם אנשים רבים אשר יכולים לסבול צלקות – סתימות, מכיוון שברגע שצלקת האקנה נעלמת, הביטחון העצמי משתפר.

אם אין די בתרופות ביתיות ופתרונות אקטואליים

ניתן להשתמש בהסרת צלקות אקנה עם צלקות אקנה בלייזר כדי להשיג סוף סוף את התוצאות המגיעות לך. הסיפוק בטיפול בצלקות אקנה בטכנולוגיית לייזר הוא התחושה שמתקבלת כשאתה יודע שהמאבק נגד אקנה ניצח סוף סוף.

מטרו דרמטולוגיה באלמהרסט, ניו יורק יכולה לעזור לך להסיר את הצלקות שלך בעזרת צלקות אקנה בלייזר. הוא חבר דירקטוריון ורופא עור מוסמך עם דרמטולוגיית Forefront ואחד מרופאי העור בלייזר המובילים בניו יורק ובניו ג'רזי.

הוא קובע איזה סוג של צלקת אקנה יש לך וממליץ על הטיפול הטוב ביותר על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת. ישנם גם מחקרים המראים כי אנשים שהשתמשו בטיפולי מילוי עורי לצלקות אקנה היו מרוצים מהתוצאות. אתה צריך שיהיה לך מועמד טוב כדי להיות בטוח שאתה יכול להשתפר.

אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה

יידע את רופא העור לפני שתתחיל בטיפול בצלקת האקנה שלך. רטינואידים יכולים למנוע צלקות אקנה, אך רק אם כבר מתמודדים איתן. ד"ר ברמן נותן לך מרשם לאנטיביוטיקה ותרופות פטרייתיות, ואז עליך לטפל בצלקת אקנה למשך חצי שנה לפחות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם