השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – המלצות

תוכן העניינים:

כשמדובר בהצערת הפנים, טיפול בצלקות אקנה הוא אחד הדברים שיכולים לעשות את השיפורים הדרמטיים ביותר. בהתאם לסוג הצלקת, הטיפול בצלקות אקנה אטרופיות עשוי להשתנות תלוי אם הצלקת השתפרה או לא. ביקשנו מרופא העור שלנו לערוך רשימה של הטיפולים הטובים ביותר הקיימים כיום שיעזרו לך לשפר את מראה צלקת האקנה או הכתמים הכהים שלך. ניתן לשלוט באופן שונה על טיפול בבד אקנה בהתאם לסוג הפצעונים, סוג האקנה ומספר הצלקות.

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה

אך באופן כללי הוכח כי טיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. ניתן לטפל בצלקות אקנה באופן שונה בהתאם לחומרתן ואיך נפטרים מהן, תלוי איזה סוג של צלקות היו או היו לך. לטיפול בחולה עם צלקת באקנה, חשוב לקבוע את סוג הצלקת ואז לקבוע את האפשרויות הטובות ביותר. תלוי בסוג הצלקות ובחומרתן, תוכלו לטפל במערכת האוטומטית שלכם בשתי דרכים שונות, שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה, תלוי כמה היא חמורה או קשה.

אם צלקת האקנה שלך אינה מגיבה לאף אחד מהטיפולים לעיל, עדיף לפנות לרופא עור ולקבוע איתו פגישה כדי לדון בטיפול בצלקות האקנה הקשות ביותר. הם יוכלו לדון איתם בטיפול באקנה ובטיפול בה בפירוט.

אתה קובע איזה סוג של צלקת אקנה יש לך וממליץ על הטיפול הטוב ביותר עבורך על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת

היזהר שלא לנסות קרצוף עמוק, מכיוון שלא כל סוגי העור מתאימים לטיפול בצלקות אקנה והם עלולים לסכן צלקות נוספות. הרופא שלך יכול לקבוע אם אכן יש לך צלקת אקנה עם מצב זה או לא והוא יכול להמליץ על הטיפול היעיל ביותר. אם אתה מעוניין לגלות את הטיפולים היעילים לשינוי צבע ואקנה באקנה, אנא פנה לרופא העור שלך לקבלת מידע נוסף על אפשרויות הטיפול העומדות לרשותך.

אם אתה קורבן לצלקות אקנה

אינך צריך לחיות עם פגמי העבר. בעוד שאחד מכל חמישה חולי אקנה סובל גם מצלקת, החדשות הטובות הן שלא כל צלקות האקנה הן קבועות. להלן אנו מסבירים כיצד ומדוע מתעוררות צלקות אקנה, וכן את הסוגים השונים של צלקות האקנה שתוכלו להבחין בהן אם אתם נוטים להתפרצויות אקנה. אנו גם מפרטים את הטיפולים הקיימים עבור צלקות אקנה ואקנה, יחד עם טיפים וטכניקות שניתן להשתמש בהם כדי למנוע את דלקת האקנה שלך להשפיע על עורך בעתיד. ששת הטיפולים המתוארים לעיל פשוט מגרדים את פני השטח (משחק מלים המיועד), אז המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה אתה יכול לעשות בנוגע לסוגים שונים של פצעונים, אקנה ומה הם יכולים לעשות יחד.

אם צלקות האקנה שלך הן היפרפיגמנטציה קלה או מוגבלת או שינוי צבע

אז תרופות ביתיות אלה עשויות לעבוד עבורך. עם זאת, אם ברצונך להיצמד אליהם מסיבותיך שלך, סביר להניח שחלק מהתרופות הפופולריות ביותר להסרת צלקות אקנה יניבו תוצאות מעורבות, שיציגו תוצאות עם סימני אקנה עמוקים ומגולענים, וכן יציגו תוצאות של פצעי בגרות עמוקים.

אז עדיף להתייעץ עם רופא עור לפני שבוחרים את הטיפול הנכון והטוב ביותר בצלקת אקנה ולא לשכוח את זה.

אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה

יידע את רופא העור לפני שתתחיל בטיפול בצלקת האקנה שלך. צלקות של אייספיק נמצאות בקצה הקשה של ספקטרום הצלקות של האקנה, לכן כדאי לקבוע פגישה עם רופא עור לטיפול בהן באופן מלא. ניתן לטפל בצלקות אקנה בזהירות ותשומת לב מיוחדת על ידי רופא עור, במיוחד אם הם זקוקים להליכים אינטנסיביים יותר מהתרופות האנטי-רטרו-ויראליות. אם אתה צריך לקחת איזוטינואינים לטיפול באקנה, יש סיכוי טוב שהעור שלך יגרום לפריחה ואדמומיות על הפנים שלך כשאומרים לך להתחיל טיפול בצלקת אקנה על ידי מומחה לטיפול בעור. לאחר שלקחת את האיזוטין רשת A לטיפול באקנה, כנראה נאמר לך שתצטרך להתחיל בטיפול באקנה ללא מרשם.

אתה יכול להתחיל בטיפול ולשכוח להיפטר מהאקנה שלך ברגע שמתרחשות התפרצויות חדשות

שעלולות להוביל לצלקות אקנה חדשות. אתה יכול גם לשכוח להיפטר ממנה להתפרצות חדשה מכיוון שהיא עלולה לגרום להתפרצויות חדשות ולהוביל לצלקת אקנה חדשה יותר.

אם ברצונך למנוע צלקות אקנה כבר מההתחלה

השיטה הטובה ביותר היא לטפל בנגעי האקנה ברגע שהם מתרחשים. מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, הטיפול שלך צריך להיות מתוכנן למקסם את השיפור. אם לא, אם אתה מסתכל על מניעת אקנה מפני אקנה חמור נוסף וצלקות נוספות, דרך טובה לטפל באקנה תהיה על ידי נטילת אסון כפי שזה נראה. הגישה הטובה ביותר היא לקבל טיפול לפני שאקנה בכלל מתרחש, מה שמונע נזק נוסף לעור, כמו יותר אקנה, יותר צלקות או יותר כתמים בגוף.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם