השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – ממה צריך להיזהר

תוכן העניינים:

אין זה סוד כי צלקות אקנה הן מצוקה נפוצה ומשפיעות כמעט על חיי כולם. זה מספיק קשה להיפטר מאקנה אך באופן מתסכל, בחורים מוצאים את עצמם לעתים קרובות תוהים כיצד להיפטר מצלקת אקנה מיד לאחר שהם מביסים את האקנה. לכן עדיף להתייעץ עם רופא העור כדי לדון באפשרויות שלך ולמצוא שילוב של תרופות טבעיות כגון קרם הגנה, קרמים, שמנים וטיפולים טבעיים אחרים. אם אתה מתכנן להשתמש בתרופה טבעית לטיפול בצלקת האקנה שלך, הקפד ליישם אותה לאחר מחקר מעמיק ושיחה עם רופא עור. ישנן דרכים רבות ושונות לטפל בצלקות אקנה ומומחים ידברו איתך על הדרך הטובה ביותר לסוג העור שלך. נסה מוצרים שונים והתייעץ עם דרמטולוגיה כדי לברר מהן האפשרויות הטובות ביותר להסרת צלקות אקנה.

לדוגמא, אם צלקת האקנה שלך היא רק אחת מבעיות העור שלך, שילוב של טיפול בלייזר אולי לא מתאים לך.

מיקרונידלינג בתדר רדיו הוכח כמועיל בשיפורים מבניים של צלקות אקנה ויכול למנוע היווצרות של אקנה נוסף

למעשה, חולים שניסו מיקרו-אדלינג כטיפול בצלקות אקנה מצאו כי הצטלקות האקנה שלהם לאחר הניתוח השתפרה היטב עד לאחר שלושה חודשים בלבד, על פי מחקר שנערך בשנת 2015. אלה חדשות רעות עבור מי שהרכב האמיתי שלו הוא קבוע, אך ישנם עדיין טיפולים עוריים שיכולים להקל מעט על ההשפעות ארוכות הטווח של צלקת קבועה על העור ", אומר ד"ר זייכנר.

ככל שאתה ארוך יותר השאירו צלקת באקנה

קשה יותר להיפטר ממנה, לכן מומלץ להתחיל טיפול בהקדם האפשרי. בעוד שצלקות אקנה באופן טבעי הופכות פחות מורגשות לאורך זמן, ישנם טיפולים שיכולים להאיץ את התהליך. טיפולים אלה יכולים להתחיל כבר 3-5 ימים לאחר ההתפרצות הראשונה, או אפילו 4-6 חודשים. לא ניתן פשוט להיפטר מאקנה על ידי התחלת התפרצות חדשה פעם אחת מכיוון שהיא עלולה להוביל לאקנה חדש ולצלקות. – — הטיפול לא יעבוד בכל סוגי האקנה והצלקות, לכן עדיף תמיד להתייעץ עם רופא עור מהימן כדי למצוא את טיפולי האקנה הטובים ביותר.

רופא העור יבדוק את עורך

כדי לקבוע אם יש לך צלקות אקנה. , קבע איזה סוג של צלקת יש לך והמליץ על הטיפול הטוב ביותר על סמך מה שאתה עושה אתה רוצה ומיקום הצלקת. אם אתה מעוניין לגלות טיפולים יעילים לצלקות אקנה ושינוי צבע, פנה לרופא בהקדם האפשרי. תגלה שיש לך אקנה וצלקות, רופאי העור יחליטו איזה סוג הכי טוב לטפל באילו סוגים הכי כדאי לטפל. להלן אנו מסבירים כיצד ומדוע אתם מפתחים צלקות אקנה, הסוגים השונים של צלקות האקנה בהן אתם עשויים להבחין אם אתם נוטים להתפרצויות אקנה. אנו גם מפרטים את הטיפולים הזמינים לאקנה וצלקות אקנה, כמו גם טיפים וטכניקות בהן תוכלו להשתמש כדי למנוע את דלקת האקנה שלכם להשפיע על עורכם בעתיד. לקבלת מידע נוסף על הסוגים השונים הנבדלים זה מזה, והטיפולים הטובים ביותר לכל סוג, אני ממליץ לך לקרוא מאמר זה מתוך acne.org, הקורא לשימוש בשילוב של תרופות אנטי דלקתיות וקרמים מקומיים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על ההבדל בין סוגים שונים של פצעונים ומה הם יכולים לעשות בשבילך יחד.

ישנן דרכים רבות לטיפול בצלקות אקנה

והנה כמה מהטיפולים המובילים בצלקות אקנה וכיצד הם יכולים לעבוד להחזיר עור בריא. אם מיצית את כל האפשרויות ומחפש פיתרון יעיל יותר להסרת הצלקת שלך, המשך לקרוא. אמנם אין טיפולים טובים לצלקות אקנה, אך להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים שעליך לשקול אם ברצונך לרפא את מכונית האקנה שלך. לאחר שתזהה את סוג הצלקות שיש לאקנה, תוכל להתחיל לנקוט בצעדים כדי למנוע היווצרות צלקות נוספות. כאן, רופאי עור מסבירים כיצד לקבוע אם יש צלקות אקנה או כתמים כהים, מה ניתן לעשות כדי להפחית את המראה שלהם וכיצד להימנע מהם בכלל.

זכור כי טיפול להסרת צלקות אקנה רק ממזער את הופעת הצלקת ולא הסרתה לחלוטין, אך עדיין מדובר בצעד חשוב.

ישנם מספר טיפולים יעילים לאקנה

אך עדיין קיימות דרכים להיפטר מצלקות אקנה כדי להפחית במידה ניכרת את הופעתן. ישנן דרכים רבות להיפטר מצלקת האקנה, שכן ישנם מספר טיפולים בבית ובמשרדים שאנשים משתמשים בהם כדי להיפטר ממנה. אם יש לך מגורות או התנהגת בצורה כזו שהכתם הותיר סימן אדום על הפנים שלך, אתה צריך להיות בטוח שאתה עובד קשה עם החומרים ויש לך מוצרים שיכולים לעזור לך להיפטר מצלקת האקנה שלך. אמנם היו מספר דרכים לאנשים להשתמש בטיפול ביתי ובשיטה המשרדית להיפטר ממכונית האקנה, אך עדיין קיימות דרכים רבות ושונות להיפטר מצעיף אקנה.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם