השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה עם קוסמטיקאית רפואית

תוכן העניינים:

אנשים רבים מעולם לא שקלו לטפל בצלקות האקנה שלהם במילוי הזרקה, אך Bellafill שאושר על ידי ה- FDA עשוי להיות הצעד הראשון לסיים את צלקות האקנה. זהו חומר המילוי היחיד לטווח הארוך שאושר על ידי ה- FDA לטיפול בסימני אקנה נפוחים וצלקות עד שנה.

אנשים משתמשים בטיפולים אלה

כדי לפתור סוגים רבים ושונים של בעיות עור, אך האחד הוא להקל על האקנה ולטפל בצלקות הנגרמות על ידי אקנה. חלק מהתרופות הביתיות הללו הוכחו כמועילות למי שצריך טיפול, בעוד שאחרות דורשות טיפול בצלקות אקנה. לכן עדיף להתייעץ עם רופא עור כדי לדון באפשרויות שלך ולערוך רשימה של אפשרויות טיפול לצלקות האקנה שלך ולכל מחלות העור האחרות. פאנל – דרמטולוגיה מוסמכת – בודק את העור שלך כדי לקבוע את חומרת האקנה ואת אפשרויות הטיפול הטובות ביותר העומדות לרשותך.

בשחיקה מיקרו-עורית

רופא העור שלך מסיר את שכבת העור העליונה בעזרת כלי מיוחד שמקלף אותה כדי להסיר כתמי שמש ושינוי צבע מצלקות האקנה. Ablation Derm – DerMabRasion וטכניקות החייאה אחרות עוזרות למזג את צלקת האקנה שלך עם העור שמסביב כדי לשנות את קווי המתאר של הצלקת. בתהליך מכני המטרה היא להפחית את מראה הצלקת דמוי המכתש על ידי החלקת הקצוות החדים. דמי – הרמות ומוצקות יכולות להיות מועילות כמו טיפולים לאחר הטיפול כגון טיפולי לייזר.

אגרוף אגרוף

אגרופים אגרופים יכולים לעבוד היטב לטיפול בצלקות אקנה והחלקת קצוות מחוספסים שנותרו. גם אם מטופלים מוכנים לשלם מכיסם עבור טיפול בצלקות אקנה, הם עשויים לחשוב שעלות המלטים והמילוי גבוהה במיוחד. עבור חלק מהמטופלים כדאי להסיר צלקות אקנה בלייזר, כדי להסיר סוף סוף את צלקת האקנה הלא רצויה שלהם.

לכן, עדיף לפנות לייעוץ אצל רופא עור לפני שבוחרים את הטיפול הנכון והטוב ביותר בצלקת אקנה. בתור קוסמטיקאית רפואית אתה צריך לדעת להעריך את עורו של האדם ולהיות מסוגל להמליץ על הטיפול המתאים לאקנה שלו.

למשל

זה יכול לעזור לעודד אנשים רבים יותר לדבר עם מטופל המטפל בנושא צלקות אקנה והטיפול שאחריו. לימוד אודות שיטות שונות הוא הצעד הראשון בטיפול בצלקות אקנה, ואתה יכול להיות סמוך ובטוח שהוא לא צריך לחיות לנצח. זה עוזר להפחית את צלקת האקנה ולהחליק קמטים כמו גם בתהליך הריפוי.

הנח את מכוניתך על משטח ישר

שקע את חלקה האחורי של המכונית אל השקע הימני ושקע את החלק האחורי בזווית הנכונה. ישנם טיפולים מתקדמים נוספים לצלקות אקנה, כמו למשל טיפול בלייזר. אתה יכול להשתמש בלייזר כדי לא רק לטפל בצלקת האקנה, אלא גם להחלקת הצלקת עצמה. זהו אחד המונחים המבוקשים ביותר בקרב חולים המחפשים תרופות מצליחות מאקנה.

זהו טיפול יעיל במיוחד המסייע לטיפול בכתמים כהים דוהים

צלקות קלות ומסייע במניעת אקנה בכלל. אם אתם נאבקים עם צלקת באקנה ורוצים למצוא הקלה, המומחים שלנו לבריאות העור מ- Forefront Dermatology עומדים לרשותכם. צוות האסתטיקה שלנו מוביל במתן טיפולי בריאות רפואיים, כולל טיפול בלייזר לצלקות אקנה. זה יכול לעזור למזער את ההשפעות של אקנה על העור שלך, כמו גם את הבריאות הכללית שלך ואת הרווחה. זה יכול גם לעזור לשחזר את המראה האסתטי שלך ללא ניתוח שחזור.

אנו מלמדים את המטופלים הפצועים שלנו כיצד להפחית את ההשפעה של צלקות אקנה על בריאותם, רווחתם והמראה האסתטי שלהם.

קרצוף החומצה הגליקולית טובל עמוק לתוך העור

כדי לסתום נקבוביות ולדהות צלקות אקנה. כשהוא נרפא, העור המנוקד יוצר קולגן ומפחית את הנראות של צלקות האקנה על ידי החלקה של העור. קולגן עוזר לעור להתחדש ולהתחדש, כך שהוא יכול לתקן או לרפא צלקות אקנה. ניתן למרוח אותו באופן קבוע על עור הפנים כדי להפחית את הפחתת האקנפלזמה, והוא יכול גם לסייע בטיפול במצבי עור אחרים כגון פסוריאזיס.

המיקום האסטרטגי של גלי הפלזמה מסייע גם למזער ולהסיר פלזמה של אקנה ומחלות עור אחרות כגון פסוריאזיס. ניתן גם לסווג את חומרת צלקות האקנה במערכת דירוג צלקות האקנה, המאפשרת הערכה מדויקת יותר של מצב העור שלך וטיפול באקנה.

צלקות אלו נעות בין קלות לחמורות וחשוב לדעת כי אין טיפול יחיד המתאים לכולם

במיוחד לחולים הסובלים מצלקות. בעוד שצלקות אקנה קשות דורשות טיפול מעמיק, כולל אפשרויות כירורגיות, וניתן לטפל בצלקות קלות במוצרים המכילים ויטמין C, אך הדבר יכול גם להשפיע על הטיפול.

אמנם זה יכול להטריד, אך החדשות הטובות הן שאפשר לטפל ביעילות בצלקות אקנה. אפשרויות הטיפול תלויות בחומרת צלקת האקנה ובחומרתה, ומספר הטיפולים הבאים תלוי בתוצאות הרצויות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם