השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בתל אביב

תוכן העניינים:

ד"ר מוניקה אלמן, הידועה בישראל כפרזנטורית של מילון היופי של ערוץ 10, היא רופאת עור וחברה במועצה למחקר רפואי בישראל (MRC). היא אוהבת לחלוק את ניסיונה בניהול רשתות אקנה ומחלות עור אחרות. בתל אביב, ישראל.

התמונות שלפני ואחרי העור שלי מראות את תוצאות הטיפול באקנה בפנים שבורות עם רטינול. יחד, תוצאות אלו מספקות תמונה ברורה של עור בריא, בריא ובריא עם ללא סימני נזק.

לבסוף אנו כוללים את הניסוי האנושי היחיד המבוסס על סולם מאומת להערכת צלקות (פורסם ב -1 בינואר 1995)

מחקר זה מספק סקירה שיטתית ראשונה של כל המחקרים שנערכו בעבר שני עשורים שחקרו הקלה על צלקות לאחר הניתוח על ידי שילוב של רטינול ותרופה אנטי דלקתית לא סטרואידית.

עלייה בציון מוגדרת כהידרדרות

ועלייה בציון היא הידרדרות. של ירידה בציוני צלקת אקנה, המוגדרים ללא שינוי או שינוי בציון 0.5 ומטה, מוגדרים על ידי הפחתה בציונים 1.0, 2.1, 3.2, 4.3, 5.4, 6.6, 7.7, 8.8, 9.9, 10. — – החדשות הטובות הן שאנו מסוגלים כיום לטפל באקנה ובצלקות אקנה מבלי לגרום לשיפור משמעותי בעור. החימוש הזמין לטיפול בצלקת משופר גם על ידי לייזר PS פיקו-שנתי חדש, שנועד במקור להסרת פיגמנטים של קעקועים.

בשילוב עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר לטיפול בעור

כגון טיפול בלייזר, אנו יכולים לטפל בצלקות אקנה, להוסיף נפח עור, להסיר סימני מתיחה ולהסיר סימני מתיחה. אלה כוללים עור מוצק יותר, מתחדש, הפחתת היקף לאורך זמן, חיזוק שרירים והסרת צלקות אקנה.

קרם מקומי שניתן למרוח ישירות על צלקות אקנה עדינות מאוד, או קרמים מקומיים לטיפול בצלקות אקנה. מגוון רחב של מוצרי טיפוח לעור כגון קרם לחות, שפתיים ותחליבים זמינים בטיפול בצלקות אקנה וכן במגוון טיפולים מקומיים.

רטין A שייך לקבוצת תרופות הנקראות ויטמין A

תרופות שמקורן רטינואידים. רשתית A יכולה לסייע בשיפור האקנה הדלקתי והיא יעילה במיוחד לטיפול באקנה קומודונלית עם נקודות שחורות וראשים לבנים רבים. טרטינואין מקומי שימושי בהתמודדות עם אקנה מתמשך שאינו מגיב לטיפולים ללא מרשם.

ניתן להשתמש בקורטיקוסטרואידים גם בשילוב עם סיליקון וחומרי הלבשה כגון קרמים, קרמים ואקנה, וכן בשילוב עם טיפולים אחרים.

הרופא שלך עשוי להמליץ להשתמש בו מספר שבועות לאחר הטיפול

כדי לעזור בריפוי. לפני השימוש בטרטינואין, וודא שהעור שלך נקי ויבש ושטוף אותו באופן קבוע מכיוון שהוא עלול להחמיר את האקנה. שטפו את העור פעמיים ביום, מספיק כדי להסיר עודפי שמן ולכלוך, ושטפו את העור פעמיים בשבוע לפחות שלוש עד ארבע שעות לפני היישום. פילינג מכני יכול לתקן את האזור ולטפל בעור לא אחיד, אך לא יותר מדי או מעט מדי עלול לגרום לגירוי.

כשמשתמשים בלייזרים שאינם מבשרים, התוצאה הריאלית היא שיפור קל עד בינוני במראה האסתטי. על המטופלים להיות מודעים לכך שצלקות לעיתים רחוקות מאוד נעלמות לחלוטין ויש לטפל בחולים לפחות שלושה עד ארבעה שבועות לאחר הטיפול.

מטרת המחקר

היא להבהיר את הערך של הפחתת צלקת פעילה בלייזרים בהשוואה לריפוי ספונטני טבעי של הצלקת ביחס למוצרי קוסמטיקה צלקתית סופית. למרות שהתוצאות החיוביות של המחקרים הנ"ל ברורות, התשובה לשאלה בכותרת נותרה לא ברורה. אין יחסית נתונים על ההשפעות של טיפול בלייזר על הטיפול בצלקות בחולים עם טיפול בצלקות לא-אבלטיות. ד"ר מיכאל ה 'גולד יציג סדנה בתערוכה "טיפול בצלקות אקנה בתל אביב בטיפול לייזר פעיל להפחתת צלקות." למידע נוסף אנא צרו איתו קשר או קבעו פגישה במשרדו בראשון לציון.

הוא אמר: "פולוגן מקסימוס משתמש במוליך TriFractional חדש והתוצאות שראינו אצל המטופלים שלנו היו מרשימות.

הטיפול בצלקות אקנה לוקח בין מספר דקות ליותר משעה

תלוי הטכניקה בה נעשה שימוש. זמן ההחלמה לטיפול בצלקות אקנה משתנה מהחלמה מיידית לאחר זריקות סטרואידים לאיזו פרוצדורה ואיזה סוג טיפול נעשה. טיפולים אינטנסיביים יכולים לספק את התוצאות הראשונות הנראות לעין בטיפול באקנה עם מרקם עור משופר וטבעי יותר הוא אמר: 'EnerJet מתקן את האקנה על ידי הרמת רקמת הפנים ועיצוב העור מחדש ומעניק לו מראה מרענן וצעיר יותר.'

ההשפעות התרמיות המובילות להפחתה בקולגן רצויות מכיוון שנראה כי הן מחזקות את ההידוק

משתמשים בלייזר בזהירות רבה למניעת צלקות ואקטרופיה של העפעפיים, ולכן ההתאמה של Retin-A חשובה רק אם אתה מקבל לייזר אבללי או לא אבללי. אתה צריך להבין היטב את צלקות האקנה שלך ואת ההשפעות של טיפול לייזר על העור שלך.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם