השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בירושלים

תוכן העניינים:

AstroRx אושרה כתרופת יתום על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) בנובמבר 2018 לטיפול ב- ALS. חברות ישראליות דיווחו כי ניסוי קליני בתרופה החדשה, סוכן הממשל Astro-Rx, הצביע על כך שהוא מאט באופן משמעותי את התקדמות הטרשת לרוחב האמיוטרופי (ALS), הצורה הנפוצה ביותר של סרטן המוח.

קבוצת דרמטולוגיה של הנרי פורד כוללת רופאים מכל רחבי העולם מארצות הברית

קנדה, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, יפן, אוסטרליה וישראל. המחלקה לדרמטולוגיה מובילה היום את דרמטולוגיה חדשנית. למעלה מ 80 שנה אנו מטפלים בחולים עם בעיות העור החשובות ביותר במרפאת החוץ שלנו. חלקם הם תאי סרטן העור, המורכבים מתאי עור וסרטן וכן ממחלות עור אחרות.

אם רופא העור ירגיש שהטיפול מתאים לך

הוא ייצור תוכנית טיפול המותאמת לצרכים שלך. חולים רבים זקוקים לשלושה עד שישה טיפולים וחוזרים לאחר שבועיים עד שישה שבועות נוספים. בעת עריכת התוכנית, רופא העור יביא בחשבון דברים רבים, כולל סוג האקנה בו מופיעה הצלקת בגוף וחומרת האקנה. אם יש לך מכוניות קופסא עמוקות שלעתים קרובות נראות כמו צלקות, או נקבוביות גדולות, יתכן שיהיה צורך לקרוא לזה subcision כדי לתת לך את התוצאות הרצויות.

טיפולים אחרים עשויים לכלול שימוש בתרופות נוגדות דלקת כגון בנזודיאזפינים ותרופות אקטואליות אחרות.

אם חומרי מילוי מומלצים הם אפשרות טיפול, שאל את רופא העור לגבי היתרונות והחסרונות של כל חומר מילוי מומלץ. כדי להפיק את המרב מהייעוץ שלך, אנשים רבים מועילים לענות על השאלות הבאות לפני פגישה עם רופא עור:

אם נראה שהטיפול בבית לא עושה שום שינוי

טיפוח העור שלך או הרופא שלך יכול לעזור אתה עם הטיפול. הרופא שלך עשוי לקבוע אם אכן יש לך צלקות אקנה ולא מחלה ולהמליץ על הטיפולים היעילים ביותר. אם יש לך בעיות בתאי עור, שיער או ציפורניים, מומחי דרמטולוגיה של הנרי פורד מוכנים לעזור לך. ניתן לעזור לכם לקבוע את השיטות הטובות ביותר להפחתת שכיחות הצלקות וגם להבטיח שהסימנים על העור הם למעשה צלקות ולא תלונות אחרות.

פאנל

רופא עור ומנתח קוסמטי מוסמך, הוא מעניק חיים – משנה שיפורים בעור, מפרסם פרסומים שונים שחוזרים על עצמם ומתמקד בטיפול במחלות עור כמו אקנה, פסוריאזיס, אקזמה, דלקת מפרקים שגרונית ומחלות עור אחרות. אריק שוויגר מקבוצת דרמטולוגיה של שוויגרס ידוע בעיקר בזכות עבודתו כמומחה לעור מתחיל המנהל טכניקות קוסמטיקה וקלינית לדרמטולוגיה. כיום הוא מייסד ורופא העור הראשי של הפרקטיקה הרפואית של הנרי פורד בירושלים.

שושנה סולומון מטיימס ישראל מדווחת על המכון לפיתוח טיפול ב- ALS. החוקר ד"ר מארק גוטקין הוא אדם חשוב בכל הנוגע ללימודי טיפול בתאים. הכבוד הזה התבסס על המלצה של כמה רופאים אחרים באזור ניו יורק שהיו בוחרים בו.

יש עדויות

אגב, שיש קשר עדיין לא ברור בין אקנה לתזונה, אך זה לא קשור לסיבה ותוצאה. אין ספק כי אכילת שוקולד ואגוזים ממלאת תפקיד חשוב בהתפתחות האקנה, כמו גם במחלות עור אחרות כמו אקזמה. נגעי אקנה לוקחים כחודש עד לפני השטח לפני שהם מתבגרים עמוק לתוך העור, וגורמים תזונתיים כנראה ממלאים תפקיד חשוב בהתפתחותם, כמו אקנה. מערבית, האקנה של אוכלוסיית האסקימוסים החל להופיע, כך שיכול להיות אקנה באוכלוסיות האינואיט והאסקימו. אני אוכל שוקולד, יש לי פצעון למחרת, ואז אני מרגיש בסדר כמה ימים ואז שוב בלי פצעונים כעבור כמה ימים.

כמו כן

ניקיון העור או מחסורו אינם נחשבים לגורם מרכזי באקנה. לטיפול באקנה ומחלות עור אחרות כמו אקזמה ופסוריאזיס, מגוון רחב של טיפולים זמין, החל מחומרי ניקוי קלים, קרמים וקולפים ועד אנטיביוטיקה מקומית, קרמים ורטינואידים. עם זאת, השימוש באינספור שטיפות הפנים הקיימות כמעט ולא יביא לשיפור רב ואין עדויות לקשר ישיר בין אקנה לשימוש במוצרים אלו.

במבט ראשון

זה אולי נראה מטורף להיפטר מאקנה אחת ולתמיד עם התפרצויות חדשות שעלולות להוביל לצלקות אקנה חדשות, אך ניתן להתחיל בטיפול זה. רופא עור או מנתח פלסטי עשוי להסיר צלקת בולטת מאוד או להשאיר צלקת קטנה שתדעך עם הזמן, או שהוא או היא עשויים להסיר את הצלקת ואולי להחליף אותה בצלקת חדשה. אם הצלקת שלך מפסיקה להגיב או מפסיקה להגיב לאחר ההזרקה הרביעית, מומלץ לבצע ניתוח בצלקת האקנה. לאחר הסרתם, תוכלו להתאושש מההתפרצות החדשה החד פעמית, אך הצלקות העמוקות ככל הנראה לעולם לא יהיו חלקות ותחול עליה משמעותית בבולטותן.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם