השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – מה הטיפול הכי זול?

תוכן העניינים:

אם אתם נאבקים בצלקות אקנה ואינכם רואים את התוצאות הרצויות מקרמים ומחטי לייזר, הגיע הזמן לשקול הליך יחיד המשלב את הטיפולים הטובים והאגרסיביים ביותר ליצירת טרנספורמציה מדהימה. אייקון הטיפול בלייזר לצלקות אקנה זכה לחשיבות בשנים האחרונות. הוא משמש כדי להסיר את הצורך בניתוח ומשמעותו שאתה יכול לזרוק לנצח את כל האיפור העבה.

טיפול זה בצלקות אקנה מומלץ אם יש לך רגישות לאור בגלל תרופות מסוימות או אם הטיפול בלייזר שלך דורש חום או אור.

אם יש לך צלקות עמוקות בעגלת אגרוף שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות

יתכן שיהיה צורך לקרוא לזה תת-חלוקה בכדי לתת לך את התוצאות הרצויות. לייזר יכול להפחית ביעילות את הנראות של צלקות האקנה, במיוחד לאורך זמן, וצלקות שטוחות יכולות להשתפר לעיתים קרובות. טיפול זה יכול להופיע שוב על העור בעזרת לייזרים, אך הוא עדיין מציע דרך פשוטה ויעילה לבצע מגוון רחב של שינויים בצלקות האקנה שלך, כולל צלקות מוגברות ומדוכאות.

אם אתה מעוניין לבצע אחת מההליכים הללו

מדריך זה יעזור לך ללמוד יותר על התהליך כדי שתוכל לקבוע אם זו הבחירה הנכונה עבורך. אם ברצונך להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בצלקות האקנה שלך, הקפד למרוח אותן לאחר מחקר מעמיק ושיחה עם רופא העור שלך. יש לך מועמד טוב לטיפול בצלקות אקנה, אך אל תצפה לתוצאות זהות בהליך קונבנציונאלי כגון טיפול בלייזר.

התייעץ היכן שתקבל את כל פרטי ההיסטוריה הרפואית שלך

כדי לאשר את התאמתך, כמו גם בדיקת עור יסודית. עלות הטיפול בצלקות אקנה תלויה במרפאה שתבחר, וכן בסוג הטיפול המומלץ על ידי רופא העור. אם אתם שוקלים טיפול קוסמטי, עליכם לבקר אצל רופא עור או מומחה לכירורגיה קוסמטית באזורכם בכדי לברר מידע נוסף על סוג הטיפול הדרמטולוגי הדרוש לכם ומה הוא יכול לעלות. אתה יכול גם לבקר אצל רופא עור או כירורג פלסטי בארה"ב, קנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות כדי לברר אם טיפול כזה או אחר מתאים לך. למרות שישנן שיטות רבות ושונות לטיפול בצלקות אקנה, הדרך הטובה ביותר לקבוע את מצבך הייחודי היא להתייעץ עם רופא עור מנוסה.

רק רופא העור שלך יכול להגיד לך איזו אפשרות

היא המתאימה ביותר עבורך וניתן להשתמש בלייזר הטוב ביותר במקרה שלך בהתאם למצב האקנה ומצב הצלקת באקנה. עם זאת, אם יש לך מצב חמור יותר, כגון מקרה חמור של אקנה, עליך לדבר עם הרופא שלך האם טיפול לייזר בצלקות אקנה הוא גישה טובה.

אם ברצונך למנוע צלקות אקנה כבר מההתחלה

השיטה הטובה ביותר היא לטפל בנגעי האקנה ברגע שהם מתרחשים. אם לא, אם אתם מחפשים מצב חמור יותר, כמו למשל מקרה חמור של אקנה, הגישה הטובה ביותר שלכם היא ככל הנראה לטפל באקנה באופן מיידי בגורמים שיכולים למזער את הסיכון לצלקות אקנה מתקדמות.

על המטופלים להיות נקיים מאקנה פעיל למשך שישה חודשים לפחות לפני שיתרחש טיפול בצלקות אקנה, ולאחר מכן למשך זמן רב ככל האפשר.

בדרך כלל לוקח לעור זמן להתאושש מטיפול בצלקות אקנה, וזה תלוי בסוג הטיפול שאתה מקבל. למרות שצלקות אקנה באופן טבעי פחות מורגשות לאורך זמן, ישנם כמה טיפולים שיכולים להאיץ את התהליך.

בחירת קרח

קרח וטיפולים אחרים נגד אקנה יכולה להפחית באופן דרמטי את מראהך ולהעניק לעור שלך מהפך מוחלט. למרות שטיפולים אלו אינם מסירים לחלוטין צלקות אקנה, הם יכולים להפחית את הופעתם, למזער את הכאבים הנגרמים מצלקות האקנה ולהפחית את המראה בטווח הארוך.

אם יש לך רק כמה צלקות אקנה או יותר

כדאי לך להסיר אותן או לפחות להפחית אותן. אם אתה רוצה שצלקת האקנה שלך תדעך, נסה את הטיפולים שהוזכרו לעיל. לכל אחד מההליכים הללו תפקיד שונה בטיפול בסימני אקנה, כאשר כל סוג של טיפול מתאים יותר למחלות עור וסוגי עור שונים. הפחתת צלקות בלייזר יכולה לשפר את המראה של כתמים מעוותים כמו גם שריפת צלקות.

משך הטיפול בצלקת אקנה יכול לנוע בין מספר דקות ליותר משעה, תלוי בטכניקה בה נעשה שימוש. ניתן טיפול תרופתי כדי לעזור למטופל להירגע במהלך ההליך ולמזער את הכאב שהוא עלול להרגיש.

שחיקה היא אחת השיטות הנפוצות ביותר לטיפול והסרת צלקות אקנה מסוימות, אך תשכחו להיפטר מהן. יש עד 28 דרבציות ומיקרו-דרברציות הפוגעות בעור ומקדמות אפיתליזציה מחודשת.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם