השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בחולון

תוכן העניינים:

ב- US Dermatology Partners אנו מציעים פתרונות שונים להפחתת צלקות אקנה וסוגים אחרים של צלקות, כולל טיפולי אינטנסיביות פועמת (IPL). אם ברצונך לדון באפשרויות הטיפול שלך בצלקות אקנה, עליך ליידע את עצמך לגבי אפשרויות הטיפול שלך אצל רופא עור מוסמך בכל עת היום. ואם תרצה ללמוד עוד על IP L לטיפול בצלקות אקנה או טיפולים אחרים בדרמטולוגיה, הצוות שלנו ישמח לשמוע ממך.

למידע נוסף

ניתן להתקשר ל PicoSure לייזר ב- Advance Women's Health ולבקש פגישה באמצעות כלי התזמון המקוון שלנו. טיפול בלייזר באקנה הוא האפשרות הטובה ביותר לחולים הסובלים מצלקות אקנה, אך כל מטופל זקוק לתוכנית טיפול פרטנית ואף מטופל אינו צריך לחיות עם צלקות אקנה למשך שארית חייו. לאור התוצאות הנהדרות שראינו, אין ספק שחולים אלה חיים את חייהם. כדי ללמוד כיצד לייזרים של PICOSure יכולים למזער את הופעתם של צלקות אקנה ולעזור לך להיראות ולהרגיש טוב בכל גיל, אנא צור קשר עם שותפי דרמטולוגיה בארה"ב לקבלת מידע נוסף.

השיטה האידיאלית לטיפול בצלקות אקנה

היא גישה בת שלושה שלבים המורכבת מסדרת טיפולים נוספים המטפלים בצלקות עמידות ומשלימים את תוצאות ההליכים הקודמים. צילום פנים IPL בשילוב עם פילינג כימי עשוי להיות האופציה הטובה ביותר עבור חולים עם צלקות אקנה היוצרות בליטות גדולות, אך תלוי בסוג הצלקת, גיל המטופל וגורמים אחרים, יתכן שתזדקק לאחד מכמה טיפולי PicoSure. לבסוף, דרך נוספת לטפל בקרח קשה – פצעונים או צלקות באגרוף – היא להסיר אותם בניתוח ביופסיה של שבץ מוחי.

לאחר מכן

ייתכן כי משטחי לייזר או מיקרו דרמס לא יביאו לתוצאות הרצויות, אך ישנם רופאי עור הממליצים על טיפול בלייזר מפוצל מכיוון שהוא מכוון לרמות רקמה עמוקות יותר. דרך זולה יותר לדהות את הצלקת היא לשפשף אותה פנימה, מה שממריץ את זרימת הדם ואמור לעזור להפחית אותה.

כאשר מטפלים בצלקות אקנה עם העברת שומן, מסביר ד"ר גודמן: "אנחנו לא מצנטרים את השומן שבשימוש, אלא רק מכניסים אותו למזרק של 1 מ"ל להזרקה.

חשוב גם שהמטופלים יזכרו שצילומי פנים יכולים לעזור להפחית את משך ההתפרצות הנוכחית של האקנה ואת חומרתם

מה שיכול לעזור במניעת היווצרות רקמת צלקת. ישנם גם מספר טיפולים מדהימים במשרד הפועלים היטב בכדי להיפטר מצלקות האקנה, בדוק אותן. לטיפול בצלקת אקנה של המטופל, חשוב לקבוע את סוג הצלקת ואז לקבוע את האפשרות הטובה ביותר. וודא שהפצעון נעלם לחלוטין, כאילו אתה משתמש בו ישירות כאקנה חי, החיידקים יכולים להתפשט לחלקים אחרים של בגוף.

ישנם סוגים רבים ושונים של צלקות אקנה בחולון, וכל גישה טיפולית חייבת להיות מתואמת על ידי הרופא. ישנם מספר טיפולים שונים לצלקות אקנה, כגון טיפולי פנים ופוטותרפיה, אך כל הטיפולים והגישות חייבות להתאים.

W בעוד אנשים רבים מקשרים פגמים באקנה עם גיל העשרה

המציאות היא שמצב העור יכול להכות בכל עת בחיים. ישנם מספר סוגים של פצעונים שיכולים להתפתח, וכל פצעון שיש לך יכול להוביל לסוג אחר של צלקת קבועה, גם אם ההתפרצות פרצה. אם גיל ההתבגרות שלך מביא אקנה סיסטיק מכאיב, יתכן שיש לך גם צלקות שמכאיבות כתוצאה מכך. כשאתה מבוגר, צלקות האקנה שנותרו משנותך הצעירות אינן נעלמות מעצמן, אך כאשר הן עושות זאת, היא עלולה להשאיר צלקות קבועות וסרסרות מזמן.

אמנם טיפול באקנה

הוא אחת הדרכים הטובות ביותר למניעת צלקות, אך אם כבר מתמודדים איתן, תדע איך זה נדון בטיפול באקנה קשה יותר ובמקרים מסוימים פוטותרפיה. לבסוף, לוח – רופא עור מוסמך – יכול לספק לכם תוכנית טיפול מקיפה למזעור הצטלקות. ניתן לחפש אותם גם בעזרת רופאי עור כדי להפחית או אולי אפילו להעלים את הצלקות.

ד"ר רוג'ר קורין יודע שההשפעה של צלקות אקנה על מראה העור שלך ועל המראה שלך

מניסיונו, טיפול באור באור הנראה יכול לטפל ברוב סוגי האקנה ללא תופעות לוואי. מערכת PicoSure הייחודית נועדה למזער את ההשפעה של צלקות אקנה על העור ולעזור לכם להרגיש בטוחים יותר ולהתקדם עם תחושה מחודשת של ערך עצמי – הערכה וביטחון בעצמכם ובגופכם. עם הטיפול הנכון, לא רק תשאירו אחריכם צלקות אקנה, אלא תמשיכו בביטחון עצמי חדש וביחס חיובי יותר כלפי עצמכם.

זהו הטיפול היחיד שאושר על ידי ה- FDA לצלקות אקנה בחולון

והוכח כי הוא אינו גורם לתופעות לוואי וללא תופעות לוואי על העור עצמו. הוא משוחרר לאזור היעד של העור ומאושר על ידי ה- FDA למניעה, טיפול ומניעה של סרטן העור ומחלות עור אחרות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם