השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בבת ים

תוכן העניינים:

פסוריאזיס הוא דלקת עור נפוצה, גירוי ונפיחות המאופיינת באדמומיות, גירוד, גירוד, כאב, נפיחות או גירוי בעור, כמו גם מספר תסמינים אחרים. זוהי מחלת עור הנגרמת על ידי שילוב של מחלות עור כגון אקזמה, גרדת, דלקת מפרקים פסוריאזיס, פריחות, אקנה, דלקת מפרקים שגרונית ומחלות עור אחרות. תסמינים של פסורוזיס עשויים להשתפר לאחר טיפול בתרופות נוגדות דלקת, קרמים מקומיים, סטרואידים ו / או טיפולים אחרים.

סימני אקנה שונים מצלקות אקנה בכך שהם נקראים סימני אקנה, לא נגעי אקנה או פגמים באקנה. הם יכולים לדהות או לישון בכוחות עצמם, מה שיכול להיות סימן לכך שאקנה הוא זמני בלבד, בעוד שצלקת אקנה היא צלקת מוגבהת או מגולענת שהיא קבועה.

צלקות אקנה אולי לא מרגיזות פיזית כמו אקנה עצמו, אך הן יכולות להפחית את הביטחון שלך. גם אם תיפטרו מפצעונים עיקשים, יתכן שעדיין יהיה לכם זיכרון לא נעים בצורת צלקת.

שחיקה היא תהליך בו משתמשים בחומר גס כדי לגרד חלק מסוים של העור מעל הדרמיס. צלקות מתרחשות כאשר הדרמיס, רקמת העור הבסיסית, נפגע, בדרך כלל על ידי נקודות או קפיצות.

יישום

יש למרוח כמות קטנה או קטנה על עור שטוף לניקוי כדי לראות תוצאות כתמים כהים ושינוי צבע. היזהר שלא לנסות קרצוף עמוק, מכיוון שלא כל סוגי העור מתאימים לטיפול בצלקות אקנה וקיים סיכון שהם יגרמו לצלקות נוספות. שאל את רופא העור לפני שתלך למרפאה אם יש לך צלקות עמוקות לקטוף קרח שיש לטפל בהן בצורה אגרסיבית יותר. אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד לטפל ביעילות בצלקות אקנה, פרמטר דרמטולוגיה פרטנרים עומדים לרשותך כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת וליצור תוכנית טיפוח שמתאימה לך.

לא נפרט כאן כל שיטה

מותג או מוצר, אך נמנה את 6 הטיפולים הטובים ביותר לצלקות אקנה. ששת הטיפולים שתוארו לעיל רק מגרדים את פני השטח (אין משחק מילים המיועד) וכל טיפול מתחיל בהתייעצות חינם עם רופא העור שלך, שם אתה מעריך את עורך ומגלה בדיוק מה ברצונך להשיג. אם צלקות האקנה שלך אינן מגיבות לאף אחד מהטיפולים שלעיל, עדיף להתייעץ עם רופא עור ולקבוע איתו פגישה לפני שנדבר על טיפולי האקנה הקשים ביותר – צלקות.

קרם הלבנה לפינוק העור שלך, תאהב את המרקם החלק והקרמי של קרם לחות סופר זה נגד אקנה ותאהב אותו עוד יותר.

טיפול זה יכול למנוע התפרצויות על ידי ויסות הפרשת החלב ועוזר לשמור על עור עמום, חלק ומבריק – חופשי. אתה יכול גם לפנק את עצמך בכדי להסיר ולבנות תאי עור מתים, לסלק נקבוביות ולעורר את חידוש העור.

רופא עור מקצועי ישים קערה של אחד הכימיקלים הללו על העור וייתן לו לעבוד

קילוף עמוק כמו קליפת TCA יכול לשפר צלקות אקנה בינוניות עד חמורות עם מעקב ומעקב נכון של מומחה. זה צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע ויכול לגרום לכאב רב, אך זה יכול גם להביא להקלה.

טיפול והסרת צלקות אקנה אינו כל כך קל

אך אל דאגה מכיוון שאתה לא לבד במסע שלך. לא משנה באילו אפשרויות מוצר תבחרו לטפל בצלקת האקנה שלכם, זה ידרוש הרבה סבלנות ועקביות כדי לראות תוצאות חיוביות. להלן כמה מהמוצרים הביתיים הנפוצים ביותר שאתה יכול לנסות לצלקות אקנה שניתן לנסות בזהירות. אתה יכול להמשיך בזהירות קטנה ולדבר עם רופא העור שלך על המרכיבים הטובים ביותר כדי להבין טוב יותר לגבי מה acnescar מתאים ומדוע זה עובד בשבילך.

פילינג יהלום פילינג תאי עור מתים וחודר עמוק לתוך העור

כדי להסיר נקודות שחורות וראשים לבנים. ערכת הפנים של VLCC היהלום היא ערכת פנים לארבעה שלבים המכילה ארבעה סוגים שונים של קרצוף פנים לצלקות אקנה ומחלות עור אחרות. נראה כי JavaScript מקוון מושבת בדפדפן שלך, השבת אותו.

העור מתחדש עם מגוון פתרונות שונים של חומצות פרי בעלי חוזק משתנה להסרת השכבות החיצוניות הפגועות של העור

כדי לעורר שינוי עור וייצור של תאים חדשים, ולהעלות תאים בריאים וצעירים יותר אל פני השטח. ומעניק לעור מראה רענן ומחודש. המטרה היא לפרק רקמת צלקת ולקדם את צמיחת הקולגן החדש, שחשוב לעקור עור ישן ופגוע ולמלא צלקות אקנה לאורך זמן. פילינג כימי יכול להפחית ביעילות את השכיחות של צלקות אקנה, אך יש להן גם תופעות לוואי משלהן, כגון גירוי ודלקת. לכן, חשוב לדבר עם רופא העור ולהבין את סוג העור שלך לפני שתחליט על טיפול בפילינג כימי. באופן אירוני, עור מצולק יכול לגרום נזק רב יותר מאשר עור בריא.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם