השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

תקופת החלמה לטיפול בצלקות אקנה

תוכן העניינים:

טיפול לייזר מתקדם של Fraxel משתמש בתהליך הריפוי הטבעי של הגוף בכדי לספק את הטיפול היעיל ביותר לצלקות אקנה ומצבי עור אחרים ללא זמן השבתה רב. טיפול בלייזר בצלקות אקנה הוא אחת השיטות הטובות ביותר לשיפור מראה העור שלך. ישנן שיטות שיכולות להפחית את הסיכון לצלקות, דלקות, גירויים ואף נזק קבוע לעור, אך הדבר מתאים לחולים עם צלקות אקנה.

עם זאת

יש לציין כי זו אינה השיטה הקלה ביותר להיפטר מצלקות בהשוואה לטיפול מקצועי ויכולה להוביל לצלקות שמתרפאות עם הזמן כשהן נשמרות, לכן יתכן שיהיה צורך לעשות אותן עם קצת יותר סבלנות. טיפוח העור שמכיל מוצרים המורכבים ממרכיבים המסייעים לדהיית צלקות יכול להיות יעיל לטיפול בצלקות אקנה קלות עד בינוניות.

אי אפשר לומר בדיוק כמה ארוכה תקופת ההחלמה מכיוון שכל אחת מהן שונה וכמה זמן ייקח להצטלקות צלקות האקנה תלוי באדם ובתסמינים שלהם ובתגובה לטיפול

אם פעל לפי הטיפים הבאים, תראה הבדל בצלקת האקנה שלך ונקווה שהיא תיעלם לחלוטין עם הזמן. ניתן להתחיל בטיפול ולהיפטר מאקנה אחת ולתמיד ללא התפרצויות חדשות, מה שעלול להוביל לאקנה ולצלקות חדשות.

יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות עבור צלקות אקנה

אבל הטיפול בצלקות עבר כברת דרך ארוכה ומטרו דרמטולוגיה באלמהרסט, ניו יורק יכולה לעזור לך לפוצץ את הצלקות שלך עם הסרת צלקות אקנה בלייזר בעבר. בנוסף לטיפול בצלקות ופצעי בגרות על ידי הסרת צלקות עור, ניתן להשתמש בהסרת צלקות בלייזר גם לטיפול במספר מחלות עור אחרות ומחלות המובילות לצלקות. לייזרים יכולים להפחית ביעילות את הנראות של אקנה וצלקות, במיוחד לאורך זמן.

סימני מתיחה דוהים עם הזמן, בעוד שצלקות אקנה יכולות לקחת עשור להסתגל למבנה העור שמסביב, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

בעוד שצלקות אקנה באופן טבעי פחות מורגשות עם הזמן

ישנם טיפולים שיכולים להאיץ את התהליך. בהתאם לסוג צלקת האקנה, ניתן להשתמש בשיטות שונות וייתכן שילוב של טיפולים יידרש כדי להשיג את התוצאות. בסך הכל, טיפול בלייזר הוכיח את עצמו כאופציה היעילה ביותר עבור רוב החולים עם צלקות אקנה, אך אם חסרים תרופות ביתיות ופתרונות אקטואליים, תוכלו להשתמש בהסרת צלקות אקנה בלייזר כדי להשיג סוף סוף את התוצאה המגיעה לכם. ד"ר פרדו אמר: "בהתאם לחומרת צלקת האקנה, מעבר בין מכשירי לייזר שונים יכול לסייע בטיפול בצלקות עמוקות ושטחיות יותר.

הימנע מחשיפה לשמש והימנע מאיפור מספר ימים לפני פגישתך כך שעורך יסתגל במהירות לטיפול בהסרת אקנה בלייזר. זה בטוח לשטוף את הפנים כל כמה שעות לאחר הטיפול בצלקת אקנה, אלא אם כן מומלץ אחרת.

החדשות הרעות הן שצלקות אקנה (PIH) יכולות להיות מהקשה ביותר להיפטר מהן לחלוטין

למרבה המזל, יש לך בחירה בין צלקות אקנה לבין סיכון מוגבר לצלקות, שהיא הדרך הטובה ביותר להרחיק את הצלקות הנבזיות האלה מהפנים היפות שלך. למידע נוסף על סוגי האקנה השונים ועל הסוגים השונים אני ממליץ לקרוא מאמר זה מ- acne.org שכותרתו "מחק את צלקת האקנה הקלה שלך: כיצד להסיר אותה באמצעות הסרת אקנה בלייזר.

למרות שהטיפול יכול להשתנות בהתאם את חומרת מצבו של המטופל, תיארתי כמה מהצעדים הבסיסיים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע ולטפל בצלקות אקנה.

ישנם מספר טיפולים ביתיים ומשרדים שאנשים משתמשים בהם בכדי להיפטר מצלקות אקנה

שיטה יעילה להיפטר מהסוגים הרבים של צלקות האקנה, כולל ארגז, קוביות קרח וצלקות קלואידיות. בדרך כלל מטפלים בפצעי אקנה מגולגלים על ידי החדרת מחט קטנה לצלקת האקנה כדי לשחרר את רקמת הפיברוזיס המכווצת את הצלקת גורם לדיכאון.

אין להתבלבל בין הליך זה לבין מיקרו דרמס

הליך עדין מאוד שלא משפיע מעט על צלקות אקנה בפנים. טיפול יעיל בצלקת אקנה הוא פציעה הנגרמת על ידי קליפות המעוררות קולגן. הִתחַדְשׁוּת. MicroderMabRasion ופילינג כימי משמשים לשיפור תוצאות הטיפול.

אם אתה מודאג מצלקות בפנים שלך ומרגיש שלמרות כל המאמצים שלך

צלקות אקנה דועכות נמשכות זמן רב מהצפוי, יש טריקים להסתיר את עורך המצולק באיפור. אין סיכוי שצלקות אקנה יימוגו מכיוון שזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן, עד 2-3 חודשים או אפילו יותר. הצלקת לא מחלימה, ולכן יש לעור מספר סימני אקנה המצטברים לאורך זמן מהתקופה בה היה האקנה הפעיל.

אם ברצונך למנוע צלקות אקנה כבר מההתחלה, השיטה הטובה ביותר היא לטפל בנגעי האקנה ברגע שהם מתרחשים. ניתן לטפל בצלקות אקנה בהתאם לחומרתן, אך ברגע שתגלה שיש לך צלקת אקנה כלשהי, אתה יכול לנקוט בצעדים כדי למנוע צלקת נוספת.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם