השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

כמה עולה טיפול בצלקות אקנה?

תוכן העניינים:

אם אתם נאבקים בצלקות אקנה ואינכם רואים את התוצאות הרצויות מקרמים, לייזרים או דקירות במחט, הגיע הזמן לשקול הליך יחיד המשלב את הטיפולים הטובים והאגרסיביים ביותר ליצירת מהפך מדהים. ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה, אך באופן כללי הוכח כי טיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. יש מגוון רחב של אפשרויות לחולים המתמודדים עם נגעי אקנה וריפוי אקנה פעילים, כמו גם עבור מטופלים עם נגעי אקנה "פעילים" או קרצינומה של אקנה. אם סוג הטיפול בלייזר הוא הטוב ביותר עבורך תלוי בסוג העור שלך, בגילך ובחומרת האקנה שלך.

סוג ומספר הטיפולים שתזדקק להם יחשב בעלות הטיפול בצלקות האקנה שלך, כמו גם בחומרת צלקות האקנה עצמן.

זה תלוי בגודל האזור שיש לטפל בו ומספר הפגישות וסוג הטיפול

מחיר הטיפול בלייזר לצלקות אקנה ישתנה גם בהתאם לחווית הטיפול שלך במרפאה או בספא המנוהל על ידי רופא עור. זה יכול להשתנות מאוד בהתאם למפגשים המומלצים, חומרת צלקת האקנה שלך וגורמים אחרים. המחיר נקבע על ידי מספר גורמים, כולל עלות הטיפול בלייזר, גילך, גיל ספציפי לעור, סוג האקנה וחומרתו, היסטוריה רפואית והיסטוריית הטיפול, מיקום, שיטת טיפול, עלות לטיפול ועוד.

זה ממש קשה לתת לך עלות למגרש כיוון שהטיפול בצלקות אקנה הוא כה מגוון ואינדיבידואלי. מכיוון שכל מקרה שונה, אינך יכול להעריך בערך מה יעלה הטיפול שלך בצלקות אקנה.

עם זאת

עליך לקחת את זה עם קורט מלח ולהתייעץ עם רופא העור או הרופא המנתח הפלסטי שלך כדי ללמוד עוד על איזה סוג של טיפול בצלקת אקנה אתה צריך ומה זה עשוי לעלות. עלות הטיפול בצלקות אקנה תלויה בסוג הטיפול, באיכות הטיפול והאם מנתח פלסטי או רופא עור יבצע עבורכם את הטיפול. העלויות שלך לטיפול בצלקות אקנה משתנות גם בהתאם לגיל, קבוצת גיל, סוג העור ומהלך הטיפול שנקבע.

בדרך כלל

עלות הטיפול בלייזר בצלקות אקנה יכולה לנוע בין כמה מאות דולרים לאלפי דולרים עבור כל טיפול. בהתאם לאזור ולסוג הלייזר הנדרש, עלות הטיפול בלייזר בצלקות אקנה נעה בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים. מכיוון שלייזרים שונים משמשים לטיפול בצלקות אקנה, העלויות שלך עשויות להשתנות בהתאם לייזר והטיפול.

העלות של הסרת צלקות אקנה יכולה להיות משתלמת מאוד אם ממומנים בתשלום החודשי הנמוך ביותר אי פעם

וכדאי לחולים שלבסוף יש להסיר את צלקות האקנה הלא רצויות שלהם. מכיוון שחולים רבים רואים את הערך בהוצאת הכסף על מוצרים שהם מנסים להסתיר, כדאי לשלם בעבור הטיפול בעצמך.

אם אתה בסינגפור

עליך לשקול מספר גורמים שעשויים להשפיע על העלות הכוללת של הטיפול שלך. מטופלים יכולים לחסוך יותר בעלויות הסרת צלקות אקנה בלייזר על ידי קניית חבילת טיפול, ולא טיפול יחיד, על פי האקדמיה האמריקאית לכירורגיית אקנה.

אם יש לך צלקת באגרוף עמוק שנראית כמו נקבובית גדולה, יתכן שיהיה צורך להתקשר למומחה שלך לאקנה כדי לתת לך את התוצאות שאתה רוצה.

אלה יכולים לכלול פרוצדורות קוסמטיות כגון שחיקה של מיקרו עור וקליפות כימיות

אשר יכולות לעלות 1,001 דולר ומעלה בהתאם למספר הטיפולים בצלקת אקנה. טיפולי לייזר יכולים להבחין מאוד, אך עבור חולי צלקת אקנה חשוב להבין כי צלקות קשות דורשות מספר פגישות. אם יש לך צלקת גרזן קרח או צלקת מתגלגלת, עליך להתמודד עם צלקות אקנה אטרופיות או דיכאוניות כדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר בצלקת אקנה. ואם יש לך צלקת קלואידית היפרטרופית, יהיה עליך להסיר את הצלקת בניתוח ולייזר את שאר הצלקת.

בראש הרשימה עומדים פרוצדורות קוסמטיות כגון מיקרו-דרמס ופילינג כימי

שעלולים לעלות עד 1,000 דולר לטיפול. – העלות הממוצעת של שיקום עור לייזר, כולל טיפול בצלקת, היא 2,071 דולר, על פי משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב. שיטה נוספת לטיפול בצלקות אקנה היא שימוש בתרופות נוגדות דלקת כגון סטרואידים וקרמים מקומיים.

שיטה מדהימה נוספת לטיפול בצלקות אקנה מורכבת משימוש בצלקות אקנה אטרופיות שמונחות בקפידה בעזרת מחט דקה או קיסם.

אם צלקת האקנה שלך אדומה

תוכל להפיק תועלת מטיפול לייזר Vbeam להפחתת אדמומיות הצלקת. צלקות אקנה וסימני מתיחה מטופלים בצורה הטובה ביותר באמצעות לייזר צבע דופק קנדלה, אך ניתן להשתמש בהם גם באזורים אחרים. אם אתה משתמש בהתחדשות עור לייזר, ניתן לטפל בצלקות מוגברות או אדמדמות באמצעות לייזר. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולי לייזר לצלקות אקנה, ולייזרים עדיין מציעים דרך פשוטה ויעילה לספק מגוון רחב של סוגים שונים של צלקות, כולל צלקות מוגבהות ולחוצות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם