השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – המדריך המלא

תוכן העניינים:

כשמדובר בהצערת הפנים, טיפול בצלקות אקנה הוא אחד הדברים שיכולים לעשות את השיפורים הדרמטיים ביותר. מכיוון שרופאי עור הם מומחים לטיפול בעור, הם חשים שביעות רצון מקצועית רבה מכך שהם יכולים לטפל ביעילות באקנה עם צלקות שנחשבו בעבר כבלתי ניתנות לטיפול. אתה קובע את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבור כל אדם בהתבסס על סוג העור, הגיל, גוון העור וגורמים אחרים.

יש לטפל בכל סוג של אקנה באופן שונה

אך כדי לברר כיצד לגרש אקנה קרא את המדריך הזה. עד אז, המשך לקרוא כדי לקבל מידע נוסף על האופן בו נפטרתי מצלקות האקנה שלי אחת ולתמיד. מדריך זה למדע – טיפול באקנה הנתמך מפרט לפרטים על מה שאתה יכול לעשות כדי לטפל ולמנוע אקנה. כאן תוכלו ללמוד עוד על סוגי האקנה השונים וכיצד למנוע אותם, כמו גם על טיפולי האקנה הטובים ביותר לכל סוג. אנו גם מפרטים את כל הטיפולים הזמינים לאקנה, צלקות אקנה וטיפים וטכניקות שניתן להשתמש בהן כדי למנוע צלקות אקנה המשפיעות על עורכם בעתיד. יש לי גם מדריך שלב אחר שלב כיצד להיפטר מצלקות אקנה וכיצד לחפות על אקנה אם תרצה (אל תחשוב אפילו לסחוט את האזורים האלה על ידי הסתכלות במדריך האולטימטיבי של ד"ר פימפל פופר).

תוכלו גם לקרוא את המדריך המלא שלנו לפתרונות של צלקות אקנה ולבקש מרופא העור מהמלצות אם אתם שוקלים לקנות אור סודי לטיפול באקנה

מטופלים באזור נוקסוויל המעוניינים ללמוד עוד על טיפול בלייזר בצלקות אקנה שמציעה דרמטולוגיה דרום-מזרחית, או לפחות לדעת איזה טיפול מתאים להם ביותר, יכולים ליצור קשר עם הצוות שלנו כדי לקבוע פגישה. לפני הטיפול, עליך להתייעץ עם פאנל – רופאי עור מוסמכים – לגבי תופעות לוואי אפשריות. עקוב אחר ההוראות וחזור לטיפול או להצטלקות לפני שהיא מתרחשת, במיוחד בשלבים הראשונים שבהם יש לך את הסיכוי הטוב ביותר להפחית נזקים בעור. לקבלת ייעוץ דרמטולוגי בנושא טיפול באקנה, בקרו באתר הרופא שלכם לקבלת מידע נוסף ורשימת טיפולים זמינים לסוג האקנה הסוגי שלכם ולסוג העור.

חומרי מילוי העור הטובים ביותר לצלקות אקנה הם Restylane Radiesse

Belotero, Sculptra ו- Juvederm. סרום לטיפול באקנה מטרתו לטפל בכל אקנה שיש לך כרגע, אך הוא מתאים ביותר לצלקות שנותרות בעקבות אקנה. גלילי דרמה הם השקעה נהדרת והם בין אפשרויות הטיפול היעילות והיעילות ביותר באקנה. באשר לתרופות טבעיות, ישנם מחקרים המאשרים כי שמן טאמנו יכול לעשות הכל, ולכן כמובן שכללנו שמן עץ התה.

הוכח כי צלקות של אייספיק נמצאות בסוף ספקטרום הצלקות של האקנה

לכן עליך להזמין פגישה עם רופא עור לפני שתטפל בהן באופן מלא. עם זאת, ניתן להתחיל בטיפול ולהיפטר מאקנה אחת ולתמיד, מכיוון שהתפרצויות חדשות עלולות להוביל לצלקות אקנה חדשות. טיפול באור, במיוחד באור אדום, הוכח זה מכבר כיעיל כנגד אקנה, צלקות ופיגמנטציה. אם אתה עדיין חווה פריצת אקנה פעילה ותוהה כיצד להיפטר מהאקנה שלך ללא טיפול בלייזר, בדוק את הטיפול הפוטודינמי. אל תצפה שהמסיכה תהפוך את עורך בן לילה, עם זאת ואל תיפטר מכל האקנה בבת אחת, שכן כל התפרצות חדשה עלולה להוביל לפצעון חדש או צלקת אקנה.

בעוד שצלקות אקנה אמיתיות מטופלות בצורה הטובה ביותר באמצעות שחיקה בלייזר או פילינג עמוק

ישנם מספר מוצרים אקטואליים שניתן להשתמש בהם לשינוי צבע קל. שני טיפולי לייזר אלה הם אידיאליים להסרת צלקות אקנה, אך בדרך כלל אינם מומלצים כטיפול באקנה. טיפול בשניהם יכול ומומלץ לשיפור יופי העור שלך. כאשר מטפלים בצלקות אקנה: טיפול בלייזר יכול לגרום לשכבת העור העליונה להופיע מחדש, אך הוא גם יכול לפנות את מקומו ולהוביל לפצעונים חדשים ואקנה וצלקות.

ניתן לטפל בצלקות אקנה קלות עם קרמים ללא מרשם

שטיפות וג'לים המכילים חמצן בנזואיל וחומצה סליצילית. חומצת אלפא הידרוקסי, המשמשת במגוון מוצרי טיפוח ללא מרשם, יכולה לסייע בטיפול בצלקות אקנה על ידי קידום קילוף. הוסף מוצרים המכילים חומצה אלפא-הידרוקסי ומרכיבים אנטי-דלקתיים אחרים לשגרת SkINCare שלך כדי להקל על פצעי אקנה ושינוי צבע קל של שכבת העור העליונה.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת טיפול בצלקות אקנה

הוא מניעת נזק נוסף לעור. להלן נסביר כיצד ומדוע מתעוררות צלקות, כמו גם סוגים שונים של צלקות אקנה שתוכלו להבחין בהן אם אתם נוטים להתפרצויות אקנה. סיכמנו את כל מוצרי צלקת האקנה המומלצים על ידי רופא העור שלנו ברשימה פשוטה.

מה עוד ניתן לעשות כדי למנוע צלקות אקנה: לעולם אל תתנו לפצעונים להתפרץ בשום מצב ואל תבחרו או סחטו אותם. ד"ר דיי אומר לנו שהדרך היעילה ביותר להפחית צלקות אקנה היא להגביר את הסיכון לצלקות, אך לא לבחור ולבחור פצעונים.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם