השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בשכבת השומן התת עורי

תוכן העניינים:

אין זה סוד כי צלקות אקנה והטיפול בצלקות אקנה הוא אחד ההליכים הקוסמטיים הקשים ביותר אי פעם. אקנה משפיע כמעט על חייו של כל אדם ומהווה מצוקה נפוצה עבור כולנו, אך יש כאלה שמצולקים מכך ומטפלים בכך.

אין שיטה אחת שמשמשת את כל סוגי הצלקות

יש הרבה דברים שאפשר לעשות עבור צלקות אקנה, זה רק תלוי כמה עמוק הצלקת ואיזה סוג צלקת יש לך. אם אתם מודאגים מצלקות בפנים או מרגישים שלמרות כל המאמצים שלכם, הלבנת צלקת האקנה שלכם לוקחת יותר זמן ממה שציפיתם, יש טריק לכסות את צלקות העור במייק-אפ. הטיפול בצלקות עשה דרך ארוכה והייתה התקדמות רבה בתחום הטיפול המקצועי בצלקות אקנה וטיפול בצלקות. ישנן מספר שיטות לטיפול מקצועי בצלקות האקנה שלך, החל מניתוחים קוסמטיים ועד טיפוח העור.

הצלקת האופטימלית לטיפול בנגעי העור שלך

היא שיש להופיע שוב שברים בלייזר או לצלקות האקנה שלך להתגלגל. הצלקות האופטימליות לטיפול בנגעי העור שלך הן שברים המופיעים מחדש באמצעות לייזר, גלגול צלקות אקנה וטיפול לייזר בנגע העור בעזרת מוצר טיפוח עור כגון קרם אקנה או קרם לטיפול באקנה.

ישנם נהלים אחרים שהם טובים – המתוארים לטיפול בצלקות אקנה כגון טיפול בלייזר בנגעי עור וטיפול בלייזר בצלקת האקנה שלך.

כל הליך ממלא תפקיד שונה בטיפול בצלקות אקנה

מכיוון שכל שיטה מתאימה יותר לסוגי עור שונים ולנגעים שונים. לכן קיימות אפשרויות רבות לטיפול בצלקות אקנה, כולל טיפול משולב, טיפול משולב וחומרים פעילים להשלמת רקמות אחרות. אם יש לכם צלקות עמוקות בעגלת אגרוף שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות, יתכן שיהיה צורך לקרוא לה תת-חתך בכדי לתת לכם את התוצאות הרצויות. פילינג TCA אינו מעיד על עור כהה בגלל הסיכון הגבוה להיפרפיגמנטציה, אך אם נעשה כהלכה, זה יכול להיות טיפול יעיל מאוד למגוון רחב של מצבים כמו אקנה.

CROSS (שחזור כימי של צלקות עור) היא טכניקה המשמשת לטיפול בצלקות אקנה עם פילינג כימי. טיפול בגרזן קרח על צלקת אקנה: מדריך צעד אחר צעד לטיפול בפצעי אקנה בגרזן קרח.

מאמר זה לא יעבור באופן מקיף על כל הספרות בנושא צלקות אקנה

אלא ייתן סקירה קצרה על טיפול בלייזר בצלקות אקנה. תוצאות סקירה זו אינן מספקות תשובה מוחלטת לשאלה האם לייזרים אבלטיביים, לא-אבלטיביים או חלקים יעילים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד טיפולי לייזר לפצעי אקנה עוזרים לטפל בהם באופן קבוע וללא תופעות לוואי. מאמר זה לא יעבור על כל הספרות בנושא פגמים, צלקות ומחלות עור אחרות.

ד"ר יאנג לוקח שומן מחלקים אחרים בגוף ומעביר אותו לפנים המושפעות מהצלקת

כדי להעביר את השומן לצלקת מושפעת בפנים. ניתן להשתמש במילוי צלקות אקנה מס '1 בשתי דרכים: 1) חומרי מילוי עור ועור תת עורית משמשים להגדלת נפח הצלקות הדיכאוניות ולעורר ייצור טבעי של העור, ו -2) ניתן להשתמש בתיקון מתאר צלקות אטרופיות. סתימות רקמות רכות יעילות לטיפול בחולים עם לקים מתגלגלים ורופאי עור רבים מוכנים להשתמש בחומרים אלה למטרות קוסמטיות בחולים, אך 6-9% מהם קטנים מכדי לטפל בחולה עם צלקות אקנה מתגלגלות. למרות שקיימות 45% שיטות הגדלת רקמות הנפוצות לסימני אקנה גדולים ומגולגלים, חלקן טבעיות.

לבסוף

ניתן להתאים את המגוון הרחב של חומרי מילוי העור הזמינים לטיפול בסוגים מסוימים של צלקות אקנה. מילוי רקמות רכות וחומרי מילוי של הצייר משמשים להפחתת הופעת צלקת אקנה דיכאונית. חומר המילוי מוזרק לצלקת האקנה כדי להגדיל את בסיס הצלקת כך שיהיה אחיד יותר עם פני העור. כאשר מטפלים בבד אקנה עם חומר מילוי עורי, רופא עור מזריק את אזור הדיכאון של הצלקת כדי למלא אותה בחומרים נפחיים.

כדי להבחין בין צלקות אקנה שלב 3 לשלב 4, העור נמתח כדי לראות אם מילוי נפח או מתיחת פנים יכולים למזער את הופעת הצלקת.

אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה

יידע את רופא העור לפני תחילת הטיפול בצלקות אקנה. קח את האקנה ואת צלקת האקנה של המטופל, כולל אם האקנה הוסר לחלוטין או לא, מכיוון שתהליכים רבים אינם מסומנים לאחר חצי שנה של הפסקת איזוטרטינואינים (ראה רשימה של שאלות רלוונטיות להלן). קח את ההיסטוריה של כל החולים באקנה או אקנה עם צלקות כדי לכלול אפשרות לניקוי אקנה מלא ו / או שימוש באיזוטופים דרך הפה רטינואידין, מכיוון שרבים מההליכים הללו הופרכו לאחר ההפרעה של שישה חודשים בכל איזוטרצינים.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם