השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בשכבת הדרמיס

תוכן העניינים:

אין זה סוד כי אקנה משפיע כמעט על כולם בחיים, אך צלקות אקנה הן מזכרת טורדנית ומתמשכת שנותרה מאקנה מודלק במיוחד. הם חריצים המופיעים לעיתים קרובות במקום בו פרצה פעם אקנה ויכולה להתפשט כמו גרזן קרח על העור בימי הקיץ החמים. לרוב רופאי עור מבצעים ניתוחים להגדלת הצלקת. צלקות אקנה הן מצוקה שכיחה והן בין "המזכרות" המעצבנות והמתמשכות שמשאירות אקנה דלקתיות במיוחד, במיוחד בקרב חולי אקנה בסיכון גבוה.

ניתן להסיר את העור הפגוע כדי למזער את צלקת האקנה, אך רופאי עור יכולים לטפל באזור גם בתרופות נוגדות דלקת כגון קורטיקוסטרואידים, המסייעים לעורר קולגן מפוזר יותר בכל העור כדי למתן את צלקות האקנה המוקדיות, ביילי אמר.

לדברי ביילי, להחייאה יש אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בטיפול בצלקות אקנה שלא נכנסות עמוק מאוד לדרמיס.

טיפול בצלקות עבר כברת דרך וישנן יותר מארבע דרכים להסיר צלקות אקנה

אך ארבע האפשרויות הללו הן השיטות הטובות והיעילות ביותר להסרת או להקל על צלקות האקנה. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לצלק את האקנה שלך: יש מדריך לסימני אקנה ולעבור על כמה שיטות פשוטות שאפשר להשתמש בהן כדי להפריד ביניהן. צלקות יכולות להחלים אם העור נשאר עם מספר פצעי אקנה המצטברים לאורך זמן מהאקנה הפעיל שהיה שם.

כל סוג של צלקת אקנה דורש טיפולים שונים לתיקון אזור העור הפגום וליצירת מראה חלק וברור

לכל פרוצדורה תפקיד שונה בטיפול בצלקות אקנה, כאשר כל שיטה מתאימה יותר לסוגי עור ומחלות עור שונות מהשנייה. טיפול באקנה ניתן לשחזר את הצלקת באופן שונה בהתאם לסוג ולצלקת, והמומחה שלך ידון איתך באיזו דרך היא הטובה ביותר לסוג העור שלך. ישנן שיטות רבות ושונות לטיפול בסימני אקנה וצלקות בשכבת הדרמיס.

אם אתה חווה כעת התפרצות אקנה חדשה, יתכן שיהיה צורך לטפל בהסרת צלקות אקנה. אם אתה עדיין מקבל התפרצויות אקנה, ודא שאתה מקבל אותם תחת שליטה לפני שאתה מתמקד בטיפול בצלקות האקנה שלך.

הדרך היעילה ביותר למנוע התפתחות צלקות אקנה היא לעצור את הנגעים הגורמים לצלקות. מומלץ להתחיל לטפל בצלקת האקנה שלך בהקדם האפשרי, כי ככל שאתה עוזב אותה זמן רב יותר, קשה לך להיפטר ממנה.

רופאי עור מורחים פילינג כימי על העור

כדי להסיר את שכבת העור העליונה הפגומה ולעורר את צמיחת התאים בצלקת האקנה. חומצה סליצילית מסוגלת להפחית דלקות ושמנים במשטחי העור, כך ששכבת העור המושפעת נהרסת, כך ששכבת המשטח שנותרה נראית חלקה וללא רבב. לאחר קילוף העור שלך, ניתן למרוח פילינג כימי עמוק כדי להצעיר אותו באופן טבעי ולהכיל חומצות חזקות להסרת כתמים, צלקות אקנה וכו '.- חומצה סליצילית יכולה להיספג גם דרך נקבוביות העור. כמו בנקבוביות העיניים, האף והפה.

זה בוודאי יפחית את שכיחות הצלקות המסוממות יותר באבנים ויכול לשמש גם לטיפול באקנה בינוני עד קשה כמו גם בצלקות אקנה.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת טיפול בצלקות אקנה

הוא מניעת נזק נוסף לעור. אם כבר יש לך צלקת באקנה, כדאי לעשות זאת לפני התפרצויות נוספות שעלולות להחמיר את הצלקות ולהקשה על הטיפול בעתיד. הדרך היעילה ביותר למנוע התפתחות צלקות אקנה היא לעצור את הנגעים המובילים להיווצרות צלקת. כדי למנוע זאת, עליכם לעמוד בפני הדחף לפרוץ לעור שלכם, כפי שאומר ביילי: "הרבה מסימני האקנה האלה נגרמים על ידי שריטה באקנה.

שחיקה של העור

היא אחד מהטיפולים היעילים ביותר לאקנה. צלקות בשכבת הדרמיס. היא מטפלת בצלקות אקנה רדודות ועמוקות על ידי הסרת שכבת העור העליונה, שכבת הקרנית, ומעניקה לעור מספיק זמן להחלים ולהפחית את צלקת האקנה לפני שהוא גדל עוד יותר. דרמפלנטים טובים במיוחד לאקנה – צלקת צמצום, כאשר סיבוב מברשת חוט מסיר את שכבות העור העליונות. לדברי ביילי, עד 28 DermabRasion MicrodermABRASTS זמינים לטיפול בעור פגום כדי לקדם אפיתליזציה מחדש ולשחרר את העור מהשכבות העליונות שלו. —- – שחיקה כוללת הסרת שכבות העור העליונות בעזרת מברשת תיל, אשר לאחר מכן משייפים אותה כך שעור חדש יכול לצמוח על העור הישן, המושפע מצלקות אקנה ונזקים אחרים. זהו הליך אגרסיבי למדי המסיר צלקות אקנה. לפנות מקום לשכבת אפידרמיס חדשה וחלקה יותר. הטיפול אינו יכול להסיר לחלוטין את צלקת האקנה, אך הוא ממזער את מראהו על ידי כך שהעור נראה חלק ובהיר מבעבר.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם