השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בשכבת האפידרמיס

תוכן העניינים:

בואו נדון כיצד אקנה הופך לצלקות אקנה, כיצד למנוע את התרחשותו וכיצד להסיר צלקות עקשניות מהעור. לפניכם מדריך קצר לטיפול בצלקות אקנה בעור וכן מדריך צעד אחר צעד כיצד אנו מטפלים בצלקות אקנה.

קרא מאמר זה מתוך acne.org, הקורא לטיפול בסוגים שונים של צלקות אקנה בעור בשכבות שונות. מכיוון שמינים אלה שונים, אני ממליץ לך לקרוא זאת כדי ללמוד עוד על מה שאתה יכול לעשות יחד כדי להילחם בהם.

צלקות אקנה בשכבת העור העליונה (דרגה 3 עד דרגה 4) ובשכבת העור התחתונה (דרגה 1 עד 3).

צלקות אקנה בשכבת העור העליונה (דרגה 2 עד דרגה 4) ובשכבות העור התחתונות (דרגה 1 עד 3) בגוף.

עכשיו, כאשר אתה מבין מהי צלקת באקנה, חשוב לדעת על סוגים שונים של צלקות אקנה. לאחר שזיהיתם את הסוג והאקנה – צלקת (ים) שיש לכם, תוכלו להתחיל לנקוט בצעדים למניעת היווצרות צלקות נוספות, כמו למשל שימוש בתרופות נוגדות דלקת.

סוג צלקת האקנה שאתה יכול לצפות לה תלוי בסוג האקנה שפיתחת ובאופן הטיפול שלך באקנה

הטיפול בצלקת אקנה עשוי לכלול שימוש בתרופות נוגדות דלקת, טיפולי לייזר וטיפולים אחרים. ניתן להשתמש באופנים שונים בהתאם לסוג וצלקות האקנה. בסך הכל מצאנו שטיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. אם זה הכי טוב בשבילך תלוי איזה סוג של פצעונים, סוג האקנה, גודל וצורת העור שלך, כמו גם סוג וחומרת האקנה שיש לך.

אם היה לך אקנה בעבר

ייתכן שיש לך כמה צלקות שנשארו על הפנים, החזה או הגב שלך שגורמים לך לדאגה. פילינג לא ייפטר מהצלקת לחלוטין, אבל זה יכול לעשות את ההבדל בצלקות אקנה קלות על ידי החייאת העור. בבית, טיפולים יכולים גם לסייע בהפחתת שכיחות צלקות האקנה, אך בדרך כלל אינם יעילים כמו טיפולים של רופאי עור. הסוג הטוב ביותר של מיקום לייזר מחדש נקרא לייזר בראשית והוא היעיל ביותר לטיפול בכל מיני כתמים וצלקות.

אם אתם מחפשים פילינג כימי לצלקות אקנה

הקל ביותר יחצי אותם. ניתן לשלב את שיטת ניקוב הלייזר עם טיפולים אחרים כמו פילינג כימי עמוק ואפילו מריחה לעומק. זוהי השיטה היעילה ביותר לשיפור צלקת האקנה העמוקה, אך אם אתם מעוניינים לשפר אותה, כדאי לכם לנסות את הכימיקל העמוק יותר שקולף.

פילינג VI הוא פילינג כימי עדין היעיל לכל סוגי העור עם צלקות אקנה וכן לאלה עם צלקות קלות עד בינוניות.

זה בהחלט יקטין את שכיחות הצלקות הכבדות יותר עם בורות

אך תלוי בעומק הצלקת, המטופלים יצטרכו בין 1 ל -3 טיפולים. הדרך הטובה ביותר להפחית את צלקות האקנה תלויה בסוג העור שלך, בסוג האקנה ובחומרת האקנה שלך. המכונים לעתים קרובות "צלקות קרות כקרח", רופאי עור מבצעים פעולות להגדלת הצלקות. זהו טיפול לאנשים עם אקנה קל עד בינוני ולחולים עם אקנה קשה ועור רגיש לאקנה.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מטפלים בצלקות אקנה

הוא למנוע נזק נוסף לעור. יש יותר מארבע דרכים להסיר צלקת באקנה, אך ארבע האפשרויות הללו הן השיטות הטובות והיעילות ביותר להסרת או להקל על צלקות האקנה. אמנם אין את הטיפול הטוב ביותר בסימני אקנה, אך להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים שעליך לשקול אם ברצונך לרפא את מכונית האקנה שלך.

לפני שרופא עור יכול להמליץ על טיפול בצלקת אקנה

עליו קודם להבהיר אקנה קיים לפני שהוא יכול להמליץ על טיפול בצלקות אקנה. אתה קובע אם יש לך פצעונים, סימני אקנה או סימנים אחרים של צלקות, וממליץ על הטיפול הטוב ביותר על סמך מה שאתה רוצה ומיקום הצלקת.

ניתן לטפל בצלקות אקנה בניתוח, באמצעות חשיפה חוזרת של לייזר, השתלת שברים, השתלת שבץ מוחי או ניתוח לייזר. הצלקת האופטימלית לטיפול בנגעי עור היא צלקת אקנה מגולגלת, כמו צלקת בצוואר או בצד הצוואר.

לראות איש מקצוע שיוכל לבצע עקירה בבטחה ולסייע בשמירה על נקיות הנקבוביות יכול להועיל מאוד לאקנה ולצלקות אקנה

ניתן להשתמש בלייזר לטיפול בצלקת האקנה ואפילו בצלקת עצמה, אך כאשר היא מטופלת היא תרכך ותחייה את שכבת העור העליונה. צלקות אקנה יכולות לדעוך עם הזמן, בדיוק כמו שכתמים מצלקת נמוגים, בעוד שפרוצדורות אחרות יכולות לעזור להפחית את הצלקות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם