השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בנס ציונה

תוכן העניינים:

אקנה וולגריס היא מחלת עור רב-שכבתית נפוצה הפוגעת ביותר מ -1.5 מיליון בני אדם בארצות הברית, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה. חולי אקנה סובלים ממגוון מחלות עור כמו אקנה, פסוריאזיס ואקנה וולוואריס. צלקת אקנה מוגבהת על פני העור שמסביב ויכולה להיות היפרטרופית או לא ממש קלואידית.

חולים עשויים להזדקק לגישה רב-מודאלית לטיפול בצלקת שלהם

ורופאים עשויים להיתקל גם בדימומים אטרופיים או היפרטרופיים. כריתה באגרוף יכולה לעבוד היטב לטיפול בצלקות אקנה, אך אם יש לכם צלקת אגרוף עמוקה שלעתים קרובות נראית כמו נקבובית גדולה, יתכן שיהיה צורך לקרוא לה תת-חתך כדי להשיג את התוצאות הרצויות. את הפינות והקצוות הנותרים ניתן להחליק בשילוב של קרמים מקומיים ומשחות אקטואליות, כמו קרם או קרם לחות. —- יש להשתמש בזהירות בהשתלת P-Punch ובגרזן קרח על הצלקת כדי להבטיח הצבה מוקדמת של השתלים. חומרי מילוי עור אינם פועלים כמו גם הסרת אגרופים על צלקות אקנה עמוקות, וכדאי לשקול לטפל בצלקת שלך בשילוב של קרמים מקומיים ומשחות מקומיות כגון קרם או קרם לחות.

עלות הזרקה מסוג זה יכולה להישמר סבירה ולא קשה לחנך את המטופלים כחלק מהטיפול בצלקת אקנה

לדוגמא, שיחה עם עורך דין מטופל על צלקות אקנה וטיפולים הבאים יכולה לעזור לעודד אנשים רבים לפנות לטיפול. אם אתה מופרע ממראה של צלקת בעור שלך, ייתכן שהגיע הזמן לבחון אפשרויות טיפול.

אם רופא העור שלך מאמין שטיפול זה מתאים לך, הוא או היא יכולים ליצור תוכנית טיפול המותאמת לצרכיך ומציעה מגוון אפשרויות.

בעת יצירת תוכנית זו

רופא העור שלך יביא בחשבון דברים רבים, כולל הצלקת בגוף וסוג הצלקת. טיפול בצלקות אקנה בשימוש תכוף כולל שילוב של שלושה סוגים שונים של טיפול: Boxcar, ablative fractional ו- nonablative. צלקות Boxcar מטופלות בנפרד, 3-PDL מכוונת באופן סלקטיבי להמוגלובין, צלקות בודדות מטופלות בקצה המחסל, ואז משתמשים בשברים, בטלות או בטכנולוגיות לא-אבלטיות לשיפור עולמי. ניתן להשתמש בלייזר צבעי פעמו (PDL) כדי להחליק או להפחית את נפח הצלקות ההיפרטרופיות ועלול להוביל לירידה באריתמה.

בשל התנודות הנמוכות שמובילות לסגול עדין, יש להשתמש בו במשורה, אך צלקות פנים היפרטרופיות עשויות לדרוש מספר טיפולים.

אם מילוי מומלץ הוא אפשרות הטיפול שלך, שאל את רופא העור לגבי היתרונות והחסרונות של חומרי המילוי המומלצים. כדי להפיק את המרב מהייעוץ שלך, אנשים רבים מועילים לענות על השאלות הבאות לפני פגישה עם רופא עור:

מסיבה זו

קמפיינים פרסומיים וקמפיינים ברשתות חברתיות יכולים להיות דרך טובה להודיע למטופלים על אפשרויות הטיפול. לצלקות אקנה. זה יכול לכלול סרום או קרם להפחתת מראה הצלקת, שנעשה כאן במתקן החדיש שלנו על ידי ד"ר רחל נס. לדוגמא, אם יש לך הרבה צלקות אקנה דיכאוניות, מיקרונזלינג (המכונה גם טיפול באינדוקציה עם קולגן) הוא כנראה האפשרות הטובה ביותר עבורך. אם היו לך # פצעי אקנה דיכאוניים רבים, או גם אם זו פציעת האקנה הראשונה שלך, זה יכול להיות גם האפשרות הטובה. לדוגמא, מיקרו אדלינג היא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר עבורי אם אני חדש בסוג זה של טיפול, כמו גם סוגים אחרים של אקנה.

הטיפול בצלקות אקנה חייב להיות מותאם לצרכים הספציפיים של כל מטופל

כגון סוג הצלקת, חומרת הצלקות ומידת הדלקת. בעת ביצוע טיפול משולב יש לקחת בחשבון גורמים רבים הכוללים את גיל המטופל, הגיל בזמן הפציעה, סוג האקנה, סוג וחומרתו וגורמים נוספים כמו גיל ומין.

כיצד להיפטר מצלקת אקנה תלוי בסוג הצלקת שיש לך ובאיזו חומרה

חלק מצלקות האקנה מגיבות היטב לכריתה כירורגית, אשר עשויה לכלול הסרת הצלקת כולה והצפה מחדש של הרקמה הבסיסית. זה הופך את העור למתוח יותר, מה שמאפשר טיפול טוב יותר בצלקות שטחיות ואולי משפר את התוצאות. דמי – מעליות ותמציות יכולות להיות מועילות כמו טיפולי מעקב כמו תרופות נוגדות דלקת.

השתלת אגרוף מסורבלת יותר מכיוון שהיא מצריכה הסרת הצלקת כולה, ולא הסרת כל הרקמה. יש להמליץ לחולים כי אובדן הנפח הופך את הצלקת לבולטת יותר. שיקום נפחים הוא אם כן הצלחה טיפולית שהושלמה כמעט בכל המקרים.

במקרים רבים מכל סוגי העור

החידוש של חומרי מילוי העור מספק את התוצאות הטובות ביותר להסרת צלקות אקנה והשבת נפח. אין צורך להזריק את בלפיל לדרמיס, אך יש למרוח אותה באותו אופן כמו מיקרו-תת-קרקע המשמשת לצלקות אקנה דיכאוניות. חייבים לחלק את חומרי מילוי העור באופן שווה כך שהמילוי יתגבש למיקרוספירה צפה.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם