השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה במזכרת בתיה

תוכן העניינים:

ישנם מספר טיפולים ביתיים ומשרדים שאנשים משתמשים בהם בכדי להיפטר מצלקות אקנה, אך נראה שהם לא עושים שום הבדל. ריכזנו מעט מידע שיעזור לכם להבין כיצד ניתן לטפל בסימני אקנה. אם הטיפול הביתי אינו משנה, מומחים לטיפול בעור וספקי שירותי בריאות יכולים לעזור לך בטיפול.

בטכניקה זו העור אטום להשגת מרקם חלק ובמהלך התהליך נסתם פצע בשכבת שעווה דקה הנלקחת מחלק אחר של הגוף

בדרך כלל בחלק האחורי של האוזן. במבט ראשון זה אולי נראה מטורף, אך רופאי עור ומנתחים פלסטיים יכולים להסיר צלקות בולטות מאוד ולהשאיר צלקות קטנות שנמוגות עם הזמן. לאחר שהסרתם את הניתוח תוכלו להתחיל בטיפול ולהיפטר מאקנה אחת ולתמיד מבלי לגרום לצלקות אקנה חדשות. אם הצלקת מוסרת ואולי תוחלף על ידי חדשה, יהיה עליך להסיר אותה שוב.

זו גם דרך נהדרת להרטיב את העור בצורה טבעית ולמנוע ממנו לייצר יותר מדי חלב

זוהי דרך נהדרת להישאר בלחות כך שגופך לא מייצר שמן, מה שלעיתים יכול להוביל לנקבוביות סתומות. פילינג עובד על ידי הסרת שכבת העור העליונה ומהווה דרך נהדרת נוספת להצעיר את העור, במיוחד לצלקות אקנה.

טיפול זה אינו יעיל לגווני עור כהים יותר

אך מהווה אופציה טובה לכל מי שבכל זאת מקבל פריצות. לא ניתן לבצע את הטיפול בצלקות בתרופות טיפוסיות לאקנה, לכן ייתכן שתצטרך להשתמש במוצר זה בתדירות נמוכה יותר ולנסות לטפל באזורים אלה אם יש לך עור רגיש. היעילות של טיפול זה יכולה להיות מופחתת על ידי הדלקת הנגרמת על ידי ההתפרצות.

ישנם סוגים רבים ושונים של קליפות כימיות

ועדיף לדבר עם הרופא שלך איזה מהם מתאים לך. חלקם קלים מספיק לשימוש בבית, אך כדאי לנסות כמה קרצופים כדי לראות אילו עובדים טוב יותר. ספקי שירותי הבריאות שלך יכולים להציע לך פתרונות חזקים יותר עם תוצאות דרמטיות יותר.

הראשון מחליק את העור למילוי צלקות וקמטים

בניגוד להקפאת השרירים. יש לחדש את רוב חומרי המילוי, אך חלקם קבועים, ובעוד הסימנים מתפוגגים עם הזמן, ישנן כמה צלקות אקנה, כתמי שינוי צבע חומים או אדומים שנותרים על ידי אקנה על פניו של האדם מאחורי פניו. בהשוואה לפצעוני קרח או צלקת Boxcar, צלקות מגולגלות אינן מגיבות גם ל PRP. הטיפול יכול לקחת עד 9 חודשים עד לאיתור שינויים, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה. ישנם מספר טיפולי מעבדה להפחתת אקנה – צלקות הנגרמות אך משתנות בהתאם לסוג העור ולעומק הצלקת. ישנן עדויות לכך שמיקרו אדלינג עוזר להפחית את עומק צלקות האקנה.

ישנם כמה טיפולים שונים בצלקות אקנה, כולל הזרקה לצלקת המורמת כדי לרכך או להחליק אותה.

חומצות אלפא הידרוקסי משמשות לטיפול באקנה וגם עוזרות להפחתת צלקות. חומצות אלו מסייעות לקילוף משטח העור המחוספס, לשיפור המרקם ולהפחתת מראה הצלקות.

אתה יכול לשלב מוצרי חומצה סליצילית בחיי היומיום שלך ותוכל למצוא קרמים, סרומים ורטינואידים למכירה בחינם. רופא רופא יכול גם לרשום ריכוזים גבוהים, וחלק ממומחי טיפוח העור עשויים להשתמש בו לקליפות כימיות פחות נפוצות.

הצלקת הקשה ביותר לטיפול

היא צלקת האקנה, שיכולה להגיע הרבה מעבר לפני העור. זה יכול להיות בגלל יותר מדי קולגן הגורם לריפוי, או מעט מדי קולגן הגורם לאובדן רקמות או עודף רקמות. פני השטח והעור שמסביב אינם יכולים לעמוד בלחץ של חומצה סליצילית ורטינואידים לפרקי זמן ארוכים, במיוחד בחודשים הראשונים של הטיפול.

מחקר קטן בשנת 2010 מצא שרופאי עור שביצעו קליפות של חומצה לקטית אחת לשבועיים במשך שלושה חודשים שיפרו את המרקם

המראה והפיגמנטציה של העור והקלו על צלקת האקנה. רטינואידים מסייעים בהפחתת שינוי צבע והפיכת הצלקת פחות לגלויה, תוך זירוז התחדשות תאים ושיפור מבנה העור. השיטה המועדפת ביותר על ידי רופא העור להסרת צלקות אקנה היא השימוש בחומצה סליצילית וטיפולים רטינואידים, כגון קילוף חומצה סליצילית.

עם ערכות שחיקה של מיקרו-דרמס שניתן לעשות בבית, ספקי שירותי בריאות משתמשים במברשות תיל וגלגלים כדי לקלף את שכבת העור העליונה עמוק יותר. הטיפול החדש משתמש במחט – גלגלת פצעון ויד – במקום מברשת וגלגל.

פילינג כימי הם חומצות חזקות המשמשות להסרת שכבת העור העליונה להפחתת צלקות עמוקות

שיוף עור שוחק על ידי שחיקה של שכבות העור החיצוניות באמצעות מכשיר המסתובב במהירות, וקילוף כימי הוא חומצה חזקה המשמשת להסרת שכבת העור העליונה, ומפחיתה צלקות עמוקות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם