השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה בחיפה

תוכן העניינים:

כחבר הנהלה – רופא עור מוסמך – הוא פרסם בפרסומים חוזרים שונים ומציע חיים – שיפור העור. הוא מתמקד בטיפול באקנה, פסוריאזיס, אקזמה, רוזצאה, פריחות ומחלות עור אחרות. מרפאת AWARD הבריטית מציעה את המרפאה הראשונה והיחידה בעולם לטיפול באקנה. ד"ר ג'ון ד'אגוסטינו, מומחה עור ממנהטן, הוא רופא מוביל בתחום עור צעיר ונאה למראה המתמקד במגוון רחב של טיפולי עור למניעה, טיפול ומניעת אקנה, אקנה ומחלות עור.

הוא יקבע אם יש לך צלקת או אקנה ויקבע איזה סוג מתאים לך ביותר. לאחר שתכנן תוכנית, הוא ישקול דברים רבים, כולל הצלקת בגוף ואופי הצלקות וחומרתן. הוא ממליץ על הטיפול הטוב ביותר בהתבסס על מה שאתה רוצה ומיקום הצלקות שלך.

אם אתה מוטרד מסימני האקנה שלך, שוחח עם הרופא שלך, שעשוי לתת לך עצות מה אתה יכול לעשות. זה יכול לעזור לך למצוא את השיטה הטובה ביותר להפחתת מראה הצלקת ולתקן את העובדה שהסימנים על העור שלך הם למעשה צלקות ולא מחלה.

הקפד לשאול לגבי אפשרויות הטיפול שלך

תוצאות הטיפול הצפויות, העלה שאלות והעלה את חששותיך. פנה לרופא העור שלך לקבלת ייעוץ בנושא טיפול באקנה, עקוב אחר כל ההוראות והישאר בקשר עם הרופא שלך וכל גורם רפואי אחר. לאחר טיפול וצלקות, אם הן מתרחשות, חזרו לשלבים המוקדמים שבהם יש לכם את הסיכוי הטוב ביותר להפחית נזקי עור.

במבט ראשון

זה אולי נראה מטורף להסיר צלקת אחת ואולי להחליף אותה בחדשה, אבל אם תחליט נגד טיפול, אתה יכול לצפות שיהיו לך את רוב חייך, אם לא את כולם. בעוד שאחד מכל חמישה חולי אקנה סובל גם מצלקות, החדשות הטובות הן שלא כל צלקת אקנה היא קבועה. רופא עור או מנתח פלסטי יכול להסיר צלקות בולטות מאוד או להשאיר צלקות קטנות שנמוגות עם הזמן. כשאתה מסיר את הצלקת רקמת הצלקת שלך מתפרקת ומוסרת כך שקולגן חדש יכול להיווצר ולהחליק. אם הטיפול בבית לא נראה משנה את הטיפול, הטיפול בעור או הרופא שלך יכול לעזור לך בטיפול. אם רופא העור שלך מרגיש שהטיפול שלך מתאים לך, הוא יכול ליצור תוכנית טיפול המותאמת לצרכים שלך. לעור כלשהו לוקח קצת יותר זמן להחלים משימוש בדרמת שחיקה, לכן אם חומרי מילוי מומלצים הם אפשרות הטיפול שלך, שאל את רופא העור לגבי היתרונות והחסרונות של כל חומר מילוי מומלץ.

אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה, יידע את רופא העור לפני שתתחיל לטפל בצלקות אקנה. הוא או היא בוחנים את עורך וקובעים אם יש לך אקנה וצלקות ואיזה סוג זה.

אם יש לך צלקות עמוקות בעגלת אגרוף שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות

יש לקרוא לזה תת-חתך כדי לתת לך את התוצאות הרצויות. הרופא שלך עשוי לקבוע אם אכן יש לך צלקות אקנה או לא ולהמליץ על המצב ועל הטיפול היעיל ביותר עבורך. טיפול בלייזר חלקי אינו פוגע בשכבת הרקמה העליונה, מה שמקצר את זמן הריפוי.

על ידי החלקת הצלקות, שיטת טיפול זו מקדמת את צמיחת הקולגן ובכך תורמת לשיפור משמעותי במבנה העור.

צלקות האקנה יכולות להיראות כעונש כפול

התמודדת עם פצעונים ועכשיו יש לך סימנים כתזכורת, אבל עכשיו צלקות אקנה יכולות לשבש את חיי החברה שלך ואת מערכות היחסים שלך. צלקות אקנה לא נראות כמו העור שמסביב, למעשה סוג זה של צלקת אקנה היא תוצאה של העור שעושה את עבודתו.

איך אתה נפטר מצלקת האקנה שלך תלוי באיזה סוג צלקת יש לך וכמה קשה

החדשות הטובות הן שיש כיום טיפולים לאקנה וצלקות אקנה כדי להשיג שיפור משמעותי בעור. אתה יכול להתחיל בטיפול ולשכוח להיפטר מעצמך עם התפרצות חדשה מכיוון שהוא יכול להוביל לצלקת אקנה חדשה.

זו אחת הצלקות הקשות ביותר לטיפול

מכיוון שהיא יכולה להגיע הרבה מעבר לפני העור. הצלקת בדרך כלל ממוקמת על הלחי התחתונה והלסת, שם העור סמיך ביותר והצלקת נמצאת באזור האקנה. רופאים מזריקים חומר לצלקת המגולגלת כדי להרים אותה לרמת עור רגילה ואז לרמות נורמליות.

במקרים מסוימים

רופא או רופא עור עשוי להציע פילינג כימי או שחיקה של מיקרו-דרדר כדי לשפר את מראה אזור הצלקת. ניתן לשלב מוצרים עם חומצה סליצילית בחיי היומיום, או למצוא קרמים, סרומים ורטינואידים ללא מרשם. רופא רופא יכול גם לרשום ריכוזים גבוהים, ומומחים לטיפוח העור יכולים להשתמש בו לקליפות כימיות פחות תכופות.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם