השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה באמצעות מכשירי לייזר

תוכן העניינים:

אמנם שמעתם על ההשפעות המדהימות של טיפולי לייזר על התאוששות צלקת באקנה, אך רבים מכם אינם בטוחים כיצד לייזרים אכן מפעילים את הקסם שלהם. יש להם את היכולת להגביר קולגן, לתקן תאי עור ואפילו לתקן שיער, אך כשמדובר בטיפול בצלקות אקנה בעזרת לייזרים, לא תמיד תוכלו להיות בטוחים בפרטים.

ידוע גם בשם צלקות אקנה בלייזר CO2

לייזרים יכולים לחדור לעור כדי לתקן רקמות פגועות ולגרום לעור שלך להראות מושלם. טיפול בלייזר באקנה מתמקד בתחילה בטיפול בצלקות אקנה אטרופיות, אך ניתן להשתמש בו גם בשילוב עם טיפולים אחרים כמו השתלת עור והסרת שיער בלייזר לטיפול בצלקות אקנה.

עם זאת

ישנן עדויות חדשות לשימוש בטיפולי לייזר בטיפול בצלקות אקנה. לייזרים נחקרו ביתר פירוט כטיפול בצלקות אקנה, וחלקם בחנו את ההשפעות של שימוש בסוגים שונים של לייזרים, כגון לייזרים CO2 והסרת שיער בלייזר, המשמשים בדרך כלל לטיפול בצלקות אקנה אך טרם נחקרו. בשילוב עם טיפולים אחרים.

מטרת המחקר הייתה להשוות את היעילות והבטיחות של לייזר Er-YAG בטיפול בצלקות אקנה אטרופיות

המחקר השווה את היעילות של טיפולי לייזר לצלקות אקנה בשילוב עם טיפולים אחרים כמו לייזרים CO2 והסרת שיער בלייזר עם שימוש בלייזר Er ו- Yag לטיפול בצלקות אקנה אטרופיות (Er) והשווה אותם עם טיפול ב- Er ( Y AGL) לייזרים.

מטופלים טופלו בטיפולי לייזר מסוג Er (Y AGL) או Er-YAG (לייזר מקוטע רדיואקטיבי).

קשה לחזות כיצד ירגיש טיפול בלייזר בצלקות אקנה

מכיוון שזה תלוי באדם ובסוג הלייזר בו משתמשים. מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, יש לתכנן את הטיפול כדי להשיג שיפור מרבי. אם לחולה יש צלקת אקנה עמוקה, על רופא העור לטפל בצלקת בעזרת לייזר. איזה סוג של טיפול בלייזר הכי מתאים לך תלוי בסוג העור שלך, בגיל שלך והאם יש לך איזה סוג של אקנה. רופאי עור יכולים לטפל בצלקות בעזרת לייזרים בדרכים שונות.

מומחים משתמשים במוט לייזר המונח על פני העור

כדי להסיר צלקות אקנה. לייזרים מסוג Erbium-YAG המטפלים בשבריר העור על ידי יצירת מיקרו-ערוצים רבים ברקמת העור המקדמים התפתחות קולגן וצלקות אקנה חלקות. מטרות הלייזר 1064 ננומטר בדרמיס ופולטות קרני לייזר באורך גל של 1,000 ננומטר (ננומטר). לייזר Yag נחקר רבות לטיפול באקנה וצלקות. המחקר היה גם הראשון לכמת את ההשפעה של כיבוי מתג Q על הצמיחה וההתפתחות של קולגן והיווצרות תאי קולגן חדשים.

טיפול בלייזר בצלקות אקנה ממריץ את ייצור הקולגן החדש בעור ומחליק את משטחי העור

טיפולי לייזר לגירוי צלקות אקנה מעוררים ייצור חלבונים ויצירת תאי קולגן ומחליקים את פני העור. טיפול בלייזר לפצעונים, אקנה וצלקות: ממריץ את צמיחת העצם והתפתחות הקולגן בעור ועור חלק.

מרבית השיפורים בצלקות האקנה מתפתחים בשבועות הראשונים לטיפול, מה שמרמז כי ארגון מחדש של קולגן מתרחש לאורך זמן ארוך יותר לאחר הטיפול בלייזר. על פי המחקר, ניתן לראות את השיפור בצלקות האקנה גם לאחר טיפול בלייזר CO2 חלקי.

התקני לייזר מפוצלים רבים מאושרים לטיפול באקנה

כגון לייזר Er-YAG ולייזר לייזר. Jeong et al. דיווחו כי לייזרים אר ויאג דופקים ארוכים הופיעו מחדש צלקות אקנה שהיו טמאות או מתות יותר משנה לאחר הטיפול בטיפול לייזר יחיד. הוכח כי לייזר ה- Y AG יעיל כנגד אקנה סיסטיקית מודלקת וצלקות אקנה. לאחרונה דווח עליו במחקר של האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה (AAD).

אחד הלייזרים האבלטיביים הנפוצים ביותר לטיפול בצלקות אקנה

הוא לייזר דיודה ndyag. הלייזר שנלמד בתדירות הגבוהה ביותר לטיפול באקנה, לייזר Er-YAG, מטופל בלייזר מסומם של ארוביום בסכום של 1550 ננומטר ומשמש לטיפול בצלקות אקנה. ישנם שני מכשירי לייזר נוספים ששימשו כ לייזרים אבלטיביים, כגון ה- Y-AG והלייזרים NdyAG.

הם שימשו בשיטות שונות כגון IPL, LED, חום, אינפרא אדום ועוד. השימוש במכשירי לייזר לטיפול באקנה וצלקות אקנה בטיפול בצלקות אקנה.

העלות של טיפול באקנה בצלקות אקנה יכולה לנוע בדרך כלל בין כמה מאות לאלפי דולרים לטיפול. זה יכול להשתנות במידה רבה בהתאם לסוג הטיפול, מספר הפגישות המומלצות וגורמים אחרים כמו גיל המטופל.

טיפול חדש הנקרא תדר רדיו מיקרונדל נתפס כטוב יותר מאשר לייזרים חלקים לטיפול בצלקות אקנה. מחקרים קודמים עם סוכני שברים ופוטותרמוליזה הראו את היעילות של טיפול בלייזר חלקי כדי למנוע היפרפיגמנטציה לאחר דלקת.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם