השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה באמצעות מכשירים המבוססים על גלי רדיו

תוכן העניינים:

ספק אחד יכול לטפל בצלקות אקנה בפרזנו, קליפורניה באמצעות טיפול בלייזר, וספק אחד מציע הליכים מתקדמים שיעזרו בכל בעיות העור, כולל צלקות אקנה. אחד מטיפולי הלייזר המתקדמים ביותר בארצות הברית הוא מתן שירות מקיף המאפשר להפחית את שכיחות פצעי האקנה, נגעי אקנה ואף מחלות עור כמו פסוריאזיס. הלייזר השבר, המפוגג לחלוטין, מטפל בשכבה העליונה על ידי שחרור חום לצלקת האקנה.

הוא משתמש בגלי אור בתדירות גבוהה הפועלים היטב למיקוד רקמות עמוקות כמו עור, שיער, תאי עור ואפילו כלי דם ואיברים.

הליך חידוש עור לייזר מקוטע F מפחית את הופעת צלקות האקנה ומספק שיפור ניכר במבנה העור עם זמני השבתה צפויים

ניתן לטפל בו במספר טיפולי מיקרו-אדלינג, אך זכרו שלא כל צלקות האקנה מתאימות לטיפולי INFINI RF. חלק מהצלקות, כמו למשל על מכוניות אגרוף, מגיבות בצורה הטובה ביותר לייזרים אבלטיביים לחלוטין, וחלקן לא. ישנן מספר אפשרויות העומדות בפניך בטיפול בצלקות אקנה על פי INFI RF.

לא נפרט כאן כל שיטה

מותג או מוצר, אך נמנה את 6 הטיפולים הטובים ביותר לצלקות אקנה. ששת הטיפולים המתוארים לעיל רק מגרדים את פני השטח (אין משחק מילים המיועד) ועדיין יש הרבה פוטנציאל להיפטר מצלקות האקנה ולהפחית מאוד את הופעתם. טיפולים אלה שימושיים גם להילחם בכל סוגי הצלקות, כולל צלקות בפנים, בצוואר, בזרועות, ברגליים, בידיים ובחלקי גוף אחרים. בשנים האחרונות, תדר רדיו מיקרו-פלזמה הושג על ידי שילוב טכנולוגיית שברים. מערכות בתדירות גבוהה שימשו בהצלחה לטיפול בצלקות אקנה ומחלות עור אחרות. יחדיו תוצאות אלו מביאות להפחתה משמעותית במספר הצלקות, הצלקות והדלקות באזור בודד בפנים ובצוואר. יחד, הם מספקים טיפול יעיל למגוון רחב של מצבים, כולל אקנה, פסוריאזיס, סרטן העור ואפילו נגעים סרטניים. במחקר זה טופלו צלקות אקנה בפניה ובצווארה של נערה בת 18 בפולסים של 24 J בתדירות של 1.5 מיקרומטר לשנייה (m / s) לאורך 24 שעות. במחקר זה טופלו נערות בנות 18 עם צלקות אקנה קלות עד בינוניות בפנים ובצוואר במרווחים חודשיים של 3 חודשים. הם עקבו אחריהם במשך 12 חודשים בסך הכל, ואחריהם תקופת מעקב של 1.5 חודשים ושנה. לא היה הבדל משמעותי במרווחי הזמן בהם טופלה בצלקת האקנה בין המוערך. החולים היו מרוצים מאוד והנבדקים שטופלו סבלו מכאב ואי נוחות פחות מאלה שלא טופלו. במחקר זה דווחו 8 חולים עם צלקות אקנה לאחר 6 שבועות לאחר 4 טיפולים, 13 חודשים לאחר 6 טיפולים ושנתיים לאחר 2 טיפולים. נמצא כי כל החולים לא הראו הבדל משמעותי בכאב או באי נוחות בין הנבדקים שטופלו ולא טופלו. צלקות האקנה ופצעי האקנה הצטלקו לפני, אחרי ואחרי 6 טיפולים, 6 חודשים, 3 חודשים ושנה לאחר הטיפול ו- 6 שנים לאחר 4 טיפולים.

נמצא כי לאחר 6 טיפולים, 6 חודשים, 3 חודשים ושנה לאחר הטיפול ו- 6 שנים לאחר 4 טיפולים לא היה הבדל משמעותי בכאב או באי נוחות בין הנבדקים שטופלו ולא טופלו.

מחקר קודם הראה כי חל שיפור בצלקות האקנה לאחר ששימשו גלי רדיו לטיפול בצלקות אקנה. במחקר זה נצפתה ירידה משמעותית במספר הפצעונים, נגעי האקנה וצלקות העור בסדרה של שלוש פגישות טיפול.

שילוב עוצמתי זה נועד להחזיר קולגן ואלסטין על ידי רתימת פעימות אור ואת האנרגיה של גלי הרדיו

כדי למלא את החסר שמותיר צלקות אקנה. המערכת מספקת אנרגיית תדרי רדיו מבוקרת לפירוק צלקת האקנה בעומק העור ולהגנה על שכבת העור העליונה. בנוסף, טווח התדרים לטיפול באקנה – הטיפול בצלקות אטרופיות – הוא 45 – 60 וואט זהה לסוגי צלקת אחרים, כמו צלקות בצוואר, בצוואר ובכתפיים.

לייזרים של שבר F שימשו בהצלחה רבה לטיפול בצלקות אקנה בפריטי פנים [5

6]. קשה לחזות כיצד ירגיש טיפול בלייזר בצלקות אקנה, תלוי באדם ובסוג הלייזר בו משתמשים, אך אם אתה מנסה לחדש את פני השטח עם טיפול, סרום או טיפולים אחרים להסרת צלקת האקנה שלך, הגיע הזמן יש טיפולי לייזר. נעשה שימוש בהצלחה רבה יותר בלייזר שברים לטיפול בצלקות אקנה בגרון בפנים [5,6].

בטיפול בצלקות אקנה בפריחת פנים, הוכח כי חשיפה מחודשת של החלקים האבלטיביים עם מערכת לייזר פרקטלית של CO 2 גורמת לתופעות לוואי קלות [5,6,7].

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם