השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

טיפול בצלקות אקנה – אלטרנטיבות לטיפול בלייזר

תוכן העניינים:

כשמדובר בהצערת הפנים, טיפול בצלקות אקנה הוא אחד הדברים שיכולים לעשות את השיפורים הדרמטיים ביותר. אם אתם נאבקים בצלקות אקנה ואינכם רואים את התוצאות הרצויות מקרמים, לייזרים או דקירות במחט, הגיע הזמן לשקול הליך יחיד המשלב את הטיפולים הטובים והאגרסיביים ביותר ליצירת מהפך מדהים.

טיפול בצלקות אקנה יכול לכלול שילוב של טיפול בלייזר בעור, קרמים מקומיים ודוקרים במחט, כמו גם טיפול בלייזר. טיפול בלייזר בעור, כגון לייזר בעור, יכול להפחית ביעילות את הנראות של צלקות האקנה שלך, במיוחד לאורך זמן.

ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחד מהטיפולים שהוזכרו לעיל – המפורטים, וייתכן שתגלה שהסרת צלקות אקנה בלייזר היא הפיתרון הטוב ביותר. איזה סוג של טיפול בלייזר הכי מתאים לך תלוי איזה סוג של צלקות אקנה יש לך, כמו גם את סוג העור שלך.

למידע נוסף על אופן הטיפול בלייזר יכול לסייע בצלקות אקנה

תוכלו לקבוע פגישה עם רופא העור המקומי. לאחר הייעוץ הראשוני שלך, אנו נודיע לך על כל האפשרויות הזמינות לטיפול בלייזר להסרת צלקות אקנה. תוכל לדון בפירוט בטיפול באקנה ובטיפול בצלקות אקנה.

למד מראש על כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה שוקל טיפול בלייזר לצלקות אקנה

אם אתה מחפש טיפול בהחייאת לייזר אך ביטלת את התוכנית שלך, הנה כמה אפשרויות שתוכל לשקול להסיר את צלקת האקנה שלך. חולים שיש להם אלטרנטיבות לטיפול בצלקות אקנה לטיפול בלייזר בצלקות אקנה עשויים לרצות לבחון את היתרונות הנוספים של טיפול בלייזר.

בדרמטולוגיה ובניתוחי לייזר ב- Flatiron

אנו מתמחים בפתרונות אקנה מבוססי לייזר המפחיתים את ההשפעות של אקנה וצלקות אקנה. אנו מציעים פתרונות לטיפול באקנה או בצלקות אקנה, כולל טיפולי אקנה בלייזר מיוחדים המשפרים את גוון ומרקם העור.

רופאי העור המנוסים שלנו מתמחים בטיפול בצלקות אקנה להפחתת שכיחות צלקות האקנה, כמו גם לטיפול במחלות עור כגון אקזמה, פסוריאזיס ואקנה.

Punch Excision יכול לעבוד היטב לטיפול בצלקות אקנה וכן להחלקת קצוות גסים שנותרו

כאשר מסירים צלקות אקנה משתמשים בהרדמה מקומית להרדמת האזור שיש לטפל בו. לפני שתעבור טיפול לייזר בצלקת האקנה שלך, עליך לבצע בדיקה ראשונה כדי לקבוע אם ישנם סימנים נראים לעין של אקנה כמו אדמומיות, נפיחות או גירוי בעור.

שיקול חשוב בטיפול באיזוטרטינואין הוא שהוא יעכב את הטיפול בלייזר בצלקות אקנה בשישה עד שתים עשרה חודשים, בהתאם לשיטה שנבחרה.

לדברי ד"ר גרין

אחד הגורמים החשובים ביותר לטיפול בצלקות אקנה הוא להבטיח כי התפרצויות אקנה נמצאות בשליטה לפני תחילת הטיפול בלייזר. אין זמני השבתה, וזה היתרון בכך שהטיפול מתבצע בלייזר שאינו אבליטי. אם יש לך טיפול טוב בצלקות אקנה, עליך להתייעץ עם מומחה כמו ד"ר גרין ולבחור לייזר Yag או PDL. הוא מציע לך את מיטב טיפולי הלייזר להצערת העור ולריפוי אקנה. חשוב לבדוק אם יש לך דפוס מתמשך של התלקחויות אקנה לפני שתתחיל בטיפול בלייזר בצלקות אקנה. רק רופא עור מומחה בצלקות אקנה יכול להחליט אם טיפולי לייזר לפצעי אקנה הם פיתרון בר-קיימא עבורך או לא. הוא או היא יכולים להגיד לך אם זו הדרך הטובה ביותר לפעולה, ואם כן, כמה זה עולה.

ניתן להשתמש באופנים שונים בהתאם לסוג צלקת האקנה

אך טיפולי לייזר בסך הכל הוכיחו את עצמם כאופציה היעילה ביותר עבור רוב החולים עם צלקות אקנה. ההחלטה באיזה טיפול בלייזר הוא הטוב ביותר לצלקת האקנה שלך תלויה במידה רבה באילו צלקות אקנה אתה מעורב. אלפי דולרים לטיפול ועד אלף דולר לטיפול. זה יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג הצלקת ומספר הפגישות המומלצות, כמו גם חומרת הצלקת. עלות הטיפול בלייזר בצלקות אקנה עם סוגים שונים של צלקות עשויה להשתנות במידה רבה בהתאם ליכולת הטיפול של הספק שלך.

בראש הרשימה נמצאים טיפול וטיפול מקומי בכל הפנים, כמו גם טיפול בצלקות אקנה עם סוגים שונים של צלקות, כמו צלקות בפנים.

סוג זה של טיפול בלייזר נועד להסיר את כל שכבת העור העליונה מהאזור בו יש לך צלקות. לייזר השבר המשמש בגישה זו להסרת לייזר מכוון לשכבות העור התחתונות ומטרתו להסיר רק את האזורים בהם הצלקת דומה.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם