השאירו פרטים והיועצים שלנו יחזרו אליכם:

האם הטיפול בצלקות אקנה כואב?

תוכן העניינים:

לטיפול בצלקות אקנה בדאלאס, פשוט התקשרו אלינו ונעזור לכם לבחור את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. אם ברצונך לדון בצלקות אקנה ואפשרויות טיפול, הגיע הזמן לדבר עם רופא עור מוסמך עוד היום כדי לברר את אפשרות הטיפול שלך. אתה יכול גם לדבר עם רופא בכל רופאי עור באזור דאלאס / פורט וורת '.

אנשים יכולים לקבל סוגים רבים של צלקות

כולל צלקות אקנה בפנים, בצוואר, בגב, בזרועות, ברגליים, ברגליים ובחלקי גוף אחרים. טיפול בצלקות לייזר הוא טיפול המאושר על ידי ה- FDA, לא פולשני, בטוח ויעיל בצלקת לייזר. המשך לקרוא כדי להבין כיצד טיפול לייזר בצלקות אקנה עוזר לטפל בצלקות אקנה לצמיתות ללא תופעות לוואי.

לטיפול בצלקות אקנה בעייתיות, אורכי גל לייזר פוטוניים (YAG) הם אידיאליים לתיקון צלקות אבלציה עדינות. אם לחולה יש צלקת אקנה עמוקה, רופא העור יכול לטפל בצלקת בלייזר לתקופה קצרה.

שיטת ניקוב הלייזר אידיאלית לשיפור צלקות אקנה עמוקות וניתן לשלב אותה בטכניקות אחרות כגון החייאה או אפילו חזרה לעומק

מומחה צלקת האקנה יצטרך לספר לכם בפירוט כיצד הוא מטפל בצלקת בטכניקות תת-חתך שונות. אם יש לך צלקת עם צלקת עמוקה, אפילו צלקת עמוקה או עמוקה מאוד, שוחח עם הרופא שלך על האפשרות הטובה ביותר עבורך. התייעץ עם הרופא שלך ברגע שהאקנה שלך התבהר ואתה מוכן להתחיל בטיפול.

חתכים תת עוריים

המכונים גם תת חתך, משמשים לטיפול בצלקות אקנה מגולגלות. תת חתך הוא הליך בו הרופא משתמש במחטים זעירות כדי לשחרר רקמת צלקת מוצקה שנשלפה מהצלקת. לסיכום, תת-חתך של צלקות אקנה היא אחת הצורות הנפוצות והכואבות ביותר של טיפול באקנה. זריקות Sculptra אינן טיפול המשמש באופן שגרתי לצלקות אקנה, אך בשנים האחרונות הן משמשות בהצלחה מסוימת עבור קומץ אנשים המטופלים בצלקות אקנה.

ב- Bella Medspa

אפשרויות הטיפול שלנו בהסרת צלקות תוכננו לעזור לחולים הנאבקים עם סוגים רבים של צלקות, כולל צלקות אקנה. חולים יכולים לבחור בטיפול בלייזר לטיפול במגוון סוגים שונים של צלקות, כולל אלה שהתפתחו מפציעות וכאלה שהגיעו מניתוחים אחרים.

רק רופא עור מומחה בצלקות אקנה יכול לקבוע אם טיפול לייזר בצלקות אקנה

הוא פיתרון בר-קיימא עבורך. אם יש לך צלקות עמוקות בפנים שלעתים קרובות נראות כמו נקבוביות גדולות, יתכן שיהיה צורך לייזר את עורך (הנקרא אקנה תת-קרקעי) בכדי לתת לך את התוצאות הרצויות. זה יכול להפחית ביעילות את הנראות של אקנה וצלקות, במיוחד לאורך זמן, אך יכול לעלות יותר מ -1,000 עד 2,500 דולר עבור הסרת צלקת בלייזר בגוף מלא. בקר ברופא העור או בכירורג הפלסטי כדי ללמוד עוד על סוג הטיפול בעור וסוג הפצעונים, האקנה והצלקות שאתה זקוק לטיפול.

בהתאם לאזור ולסוג הלייזר הנדרש, עלות הטיפול בלייזר בצלקות אקנה יכולה לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

לחולים עם צלקות אקנה המציגים את עצמם בפני רופא העור עם טיפול במוליך ובלייזר משולבים

יש יותר כאבים מאשר לחולים המטופלים בהרדמה מקומית. בראש הרשימה, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה, עלות הטיפול בלייזר לצלקות אקנה בארצות הברית.

כנראה חווית כמה סוגים שונים ולכן יש צורך בטיפול ייחודי בצלקות אקנה

כדי לרפא אותן. בעוד שחלקם דוהה בזמנם, רוב צלקות האקנה הן קבועות וקשורות לצלקת מתגלגלת. טיפול בצלקות לייזר יכול להפחית משמעותית את גודל הצלקות ואת הכאבים וסימני המתיחה. גם אם הטיפול לא מסיר לחלוטין את צלקת האקנה, הוא יכול להפחית את מראהו ולמזער את הכאב שהוא גורם.

הטיפול לא יעבוד בשום סוג של צלקות אקנה ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא עור מהימן כדי למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך. אם אתה מבחין בסימני כאב בעור שלך, כמו צלקות אקנה או סימני מתיחה, עליך לדבר מיד עם הספק שלך.

כאשר מטפלים בחולה עם צלקות אקנה

חשוב לקבוע את סוג הצלקת ואז לקבוע את האפשרות הטובה ביותר. מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, הטיפול בכל אחד מהם צריך להיות מתוכנן בכדי לספק שיפור מרבי. יש לך מועמד טוב לטיפול בצלקות אקנה וכדאי שיהיה לך המועמד הטוב ביותר לטיפול בצלקת אקנה אם צפוי שיפור שניתן להשיג. המועמדים הטובים ביותר לטיפול באקנסקר ישיגו לא רק תוצאות טובות מהצפוי, אלא גם תוצאות טובות יותר מאלו שלא.

מאמרים נוספים שיכולים לענין אותך:

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי בחינם